Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Kif Kif ten voeten uit.............. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238926)

Zipper 26 mei 2017 15:16

Kif Kif ten voeten uit..............
 
het gesubsidieerde "platform" tegen racisme.........:roll::roll:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170526_02898962

Vlad 26 mei 2017 16:22

Net als bij de collage van de NV-A jongerenvoorzitter : je suis Charlie!

quercus 26 mei 2017 16:37

Als je ziet wat voor crapuul er allemaal voor subsidies (zeg liever uitgedeeld geld van de belastingbetaler) in aanmerking komt, dan mag voor mij dat subsidiebeleid grotendeels of desnoods helemaal opgedoekt worden. Geld krijgen om hun links braaksel te kunnen rondstrooien en diegenen van wie ze uiteindelijk het belastinggeld in hun klauwen krijgen toegeschoven nog eens jennen ook. Is dat ook al "vrije meningsuiting" en "democratie"? In Gent zit daar ook zo een pipo, een zekere Dominique Willaert en zijn "artistieke vereniging" Victoria de Luxe. Aan dat tuig werd zo maar eventjes meer dan een half miljoen € subsidie toegekend. De stad van "Termoeng" legt er dan nog eens meer dan 100 000 € bij. Het was die Willaert en zijn "fellow travellers" die op een voordracht van Theo Francken aan de Gentse Univ voortdurend met geroep en geschreeuw saboteerden.

marie daenen 26 mei 2017 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8456184)
Als je ziet wat voor crapuul er allemaal voor subsidies (zeg liever uitgedeeld geld van de belastingbetaler) in aanmerking komt, dan mag voor mij dat subsidiebeleid grotendeels of desnoods helemaal opgedoekt worden. Geld krijgen om hun links braaksel te kunnen rondstrooien en diegenen van wie ze uiteindelijk het belastinggeld in hun klauwen krijgen toegeschoven nog eens jennen ook. Is dat ook al "vrije meningsuiting" en "democratie"? In Gent zit daar ook zo een pipo, een zekere Dominique Willaert en zijn "artistieke vereniging" Victoria de Luxe. Aan dat tuig werd zo maar eventjes meer dan een half miljoen € subsidie toegekend. De stad van "Termoeng" legt er dan nog eens meer dan 100 000 € bij. Het was die Willaert en zijn "fellow travellers" die op een voordracht van Theo Francken aan de Gentse Univ voortdurend met geroep en geschreeuw saboteerden.

Democratie en vrije meningsuiting noemen ze dat... Het stinkt meer en meer naar regelrecht extreem links racisme...

Wapper 26 mei 2017 19:48

De kak wordt al ingetrokken :rofl:
Uiteraard met de obligate dosis voos geneuzel

Citaat:

Waarom ik het beeld meteen ook weer laat verwijderen
Sommigen zullen stellen: “Ja maar, ondertussen is dat beeld de wereld in.”
Inderdaad. En laat misschien ook dat een les zijn:
Sociale media zijn niet zomaar een speeltuin van informatie en vrije meningsuiting.
Dit soort beelden zijn niet vrijblijvend. Uit welke hoek ze ook komen.
Dit soort beelden zouden ons allen moeten verontwaardigen. Uit welke hoek ze ook komen.
Dit soort beelden vragen om grondige maatschappelijke reflectie. Uit welke hoek ze ook komen.

http://www.kifkif.be/actua/waarom-ik...at-verwijderen

Anselmo 26 mei 2017 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8456179)
Net als bij de collage van de NV-A jongerenvoorzitter : je suis Charlie!

Een prachtig voorbeeld van hoe men verhoudingen inschat.

Jay-P. 27 mei 2017 02:33

Ik ben 100% onbekend met dat kifkif ding. Dus effe opgezocht:
Citaat:

"De organisatie werd in 2005 en 2007 genomineerd voor de Vlaamse Cultuurprijzen.
Ze won de Kleurrijk Brusselprijs in 2007, en was tweede laureaat in de Prijs voor de Democratie in 2005.
Kif Kif kreeg in 2009 de burgerschapsprijs van de stichting P&V samen met de Waalse organisatie Territoires de la Mémoire, voor de voorbeeldige wijze" waarop ze respectievelijk in het Vlaamse en Franstalige landsdeel "de strijd aanbinden met onverdraagzaamheid en alle vormen van discriminatie"."
Altijd goed om bevestigd te zien niet langer met die regiootjes vereenzelvigd te willen worden:

"Que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents :
"Ich komme aus dem Luxembourg"."

Gamla 27 mei 2017 02:39

Ik zou het eigenlijk nog zo erg niet vinden.

Jay-P. 27 mei 2017 02:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8456334)
Ik zou het eigenlijk nog zo erg niet vinden.

KifKif lover Gamla: leuk.

Gamla 27 mei 2017 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8456335)
KifKif lover Gamla: leuk.

We zijn een bende watjes. Huismannetjes.

Ze willen het niet maar die makakken leren ons weer wat een man is.
Door jaren 60 gelul zijn we dat vergeten.

Hypochonder 27 mei 2017 06:20

Diep in hun binnenste hopen die gesubsidieerde linkse haters dat hun droom werkelijkheid wordt: dat alle N-VAers geëxecuteerd worden door IS en dat zij terug de macht en het geld kunnen grijpen. Ze omschrijven het als iets wat iemand anders zou doen maar in feite uiten ze gewoon hun eigen verlangens.

reservespeler 27 mei 2017 06:34

Walgelijk, meer woorden maak ik hier niet aan vuil.

Universalia 27 mei 2017 07:32

Citaat:

De foto maakte deel uit van een opiniestuk op Kif Kif, een gesubsidieerde beweging die strijdt voor gelijkheid en tegen racisme
Opdoeken die handel!

p.s.
Citaat:

Ze willen het niet maar die makakken leren ons weer wat een man is.
Pijnlijk detail is dat die ons niet te leren hebben en zo snel mogelijk hun 'schip van de woestijn' moeten nemen om terug huiswaarts met te varen.

Of ik er persoonlijk ga van wakker liggen van de foto? Er zijn andere dingen om van wakker te liggen.

Gamla 27 mei 2017 10:54

Ik ben voor de Russen. Zo kan het echt niet langer.

https://www.youtube.com/watch?v=qjQecEqXmqw

Eduard Khil 27 mei 2017 11:09

tijd om na unia, ook bij kifkif eens kuis te houden. Dat soort organisaties moet op de knieen, ze moeten hun linkse franke muil houden

De schoofzak 27 mei 2017 13:43

Spijtig dat noch Theo noch Rutte een gerechtelijke klacht indienen.

Ik denk dat de rechter zo ongeveer zou oordelen als mijn opinie, die luidt als volgt:

de cartoon van de nva-jongeren-ondervoorzitter kan in eerste plaats gezien worden als een verwittiging tegen een dreigende verkrachting, zoals er in de realiteit al geweest zijn: verkrachtingen door vluchtelingen, van hun eigen opvangers.

de cartoon van kif kif kan in eerste plaats gezien worden als een oproep aan diverse geledingen van klein-links en van moslim-extremistsiche kringen, om Theo en/of Rutte te vermoorden.

.

Gamla 27 mei 2017 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8456468)
tijd om na unia, ook bij kifkif eens kuis te houden. Dat soort organisaties moet op de knieen, ze moeten hun linkse franke muil houden

Ja, zo is het.

Ik gaf een communistische collega die binnenkort op pensioen gaat een interssant boek. Lezen en verder bek dicht zei ik. Hij vond het grappig.

Thuleander 27 mei 2017 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8456468)
tijd om na unia, ook bij kifkif eens kuis te houden.

Waarom doet de N-VA dat eigenlijk niet?

Ze zitten in de regering en vormen de grootste fractie in het parlement.


Of zijn ze verkozen om te twitteren misschien?

Gamla 27 mei 2017 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8456601)
Waarom doet de N-VA dat eigenlijk niet?

Ze zitten in de regering en vormen de grootste fractie in het parlement.


Of zijn ze verkozen om te twitteren misschien?

Ze durven niet. Dat wil zeggen dat ze hun kiezers zitten te bedriegen.

Libro 27 mei 2017 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8456179)
Net als bij de collage van de NV-A jongerenvoorzitter : je suis Charlie!

Die heeft dan ook zijn excuses én zijn ontslag gegeven.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be