Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Sinds ik niet meer werk... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237896)

Guinevere 20 maart 2017 23:58

Sinds ik niet meer werk...
 
knip ik m'n haar zelf. Da's beter dan niet knippen zoals bij sommige werklozen het geval is.

Guinevere 21 maart 2017 00:02

ben ik nog niet op restaurant geweest.
Wel veel snacks naar binnen gespeeld, dat is dan weer het voordeel.

Guinevere 21 maart 2017 00:04

begrijp ik de noodzaak van een job hebben niet meer

Guinevere 21 maart 2017 00:06

slaap ik nog steeds goed

Guinevere 21 maart 2017 00:07

ligt m'n thuis er gezelliger bij

eno2 21 maart 2017 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8409248)
Ik knip ik m'n haar zelf.

Ik sinds 1998.

Citaat:

Sinds ik niet meer werk...
Moet ik niet meer om 05h opstaan
of om 08h gaan slapen. Glijdende uren noemden ze dat. Ja, heb ik wat gegleden ja. Uiteindelijk hebben ze me uit mijn glijden verlost.

Wapper 21 maart 2017 00:27

Trololooo-prijs!


eno2 21 maart 2017 01:37

Sinds ik niet meer werk...mocht ik niet meer werken en moest ik dus niet meer werken

Niet onbelangrijk...

Elio di Supo 21 maart 2017 06:10

Huisje, tuintje, boompje.

Pandareus 21 maart 2017 06:15


Skobelev 21 maart 2017 06:48

Met die vod op uw hoofd steekt dat toch niet hoe lang of hoe goed geknipt uw haar is? Knip je trouwens uw snor wel bij of ook niet?

bembem 21 maart 2017 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8409248)
knip ik m'n haar zelf. Da's beter dan niet knippen zoals bij sommige werklozen het geval is.

hahahaha! same here.... alleen doe ik het met zo'n zelf ineengeknutseld kammetje (met scheermesjes incorporated), heel handig en doet goed de job - je kan er namelijk niet verkeerd mee gaan vermits het zijdelings egaal de haarvezel 'verkort'.... feitelijk perfect voor m'n dikke haar dat mits knippen vooral in laagjes onder handen dient genomen te worden..... mja, ivm haartechnieken zijn de meeste kappers hier niet zo goed bedreven, zo heb ik in het verleden best wat uitgegeven aan kappersbezoeken zonder dat ik er content van was achteraf, nu ik had sinds kort wel een goede gevonden aan slechts 12€ per knipbeurt alleen ben ik de laatste tijd weer aan het cheapskaten geslagen en verkies ik dan maar gelijk van het met m'n systeem zelf te doen, yep win win, op jaarbasis scheelt dat toch aardig wat ^^

bembem 21 maart 2017 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8409301)
Met die vod op uw hoofd steekt dat toch niet hoe lang of hoe goed geknipt uw haar is? Knip je trouwens uw snor wel bij of ook niet?

hoe gemeen......

maddox 21 maart 2017 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8409308)
hoe gemeen......

Maar wel to the point.

Elio di Supo 21 maart 2017 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8409307)
hahahaha! same here.... alleen doe ik het met zo'n zelf ineengeknutseld kammetje (met scheermesjes incorporated), heel handig en doet goed de job - je kan er namelijk niet verkeerd mee gaan vermits het zijdelings egaal de haarvezel 'verkort'.... feitelijk perfect voor m'n dikke haar dat mits knippen vooral in laagjes onder handen dient genomen te worden..... mja, ivm haartechnieken zijn de meeste kappers hier niet zo goed bedreven, zo heb ik in het verleden best wat uitgegeven aan kappersbezoeken zonder dat ik er content van was achteraf, nu ik had sinds kort wel een goede gevonden aan slechts 12€ per knipbeurt alleen ben ik de laatste tijd weer aan het cheapskaten geslagen en verkies ik dan maar gelijk van het met m'n systeem zelf te doen, yep win win, op jaarbasis scheelt dat toch aardig wat ^^

Ben je nu tegen jezelf aan het praten? :lol:

reservespeler 21 maart 2017 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8409248)
knip ik m'n haar zelf. Da's beter dan niet knippen zoals bij sommige werklozen het geval is.

Ga toch terug werken profiteur.

reservespeler 21 maart 2017 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8409308)
hoe gemeen......

Waarom?

Guinevere 22 maart 2017 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8409293)

Voor u is 't allemaal een pot nat of wat. Hoe durf je.

eno2 22 maart 2017 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8409344)
Ga toch terug werken XXXXXXXXX

Zwaar gescheld. Verwondert me niet van jou. Hou dat soort scheldwoorden liever in Reserve.

Guinevere 22 maart 2017 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8409301)
Met die vod op uw hoofd steekt dat toch niet hoe lang of hoe goed geknipt uw haar is? Knip je trouwens uw snor wel bij of ook niet?

Thuis hoeft een hoofddoek niet en van te lang haar krijg ik hoofdpijn.
Mijn bovenlip thread ik ook zelf. Donkere haren zie je spijtig genoeg veel beter als blonde haren. En in onze huidige samenleving is dat blijkbaar niet meer acceptabel.

Euh, wou je een punt maken ofzo?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be