Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   KVS-"artiesten" zeggen: F*ck you, Bart De Wever! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149698)

Zeno! 22 januari 2011 15:35

KVS-"artiesten" zeggen: F*ck you, Bart De Wever!
 
Zoals iedereen weet hield de linkse Vlaamse artiestenkliek (aangevuld met enkele (perfect eentalige) Franstaligen �* la Philippe Geluck, die we nog kennen van "�* quoi sert le flamand? A faire chier les wallons!") gisteren in de KVS een avondje N-VA bashen op kosten van de Vlaamse belastingbetaler.

Het absolute hoogtepunt (of was het dieptepunt?) van de avond was Arno die op het podium de naam 'Bart De Wever' uitsprak en daarna zijn middelvinger opstak. Fuck you Bart De Wever, dus. Gevolgd door een groot applaus. Uiteraard.

De grote winnaar van de verkiezingen in Vlaanderen wordt hiermee op een platvloerse manier beledigd, en hiermee ook al zijn kiezers.

Is dat het niveau van deze "artiesten"? Is dat de "grote cultuur" waar zij voor staan?

Beschamend, dat is het.

Het is dus d�*t soort mensen dat zondag door de straten van Brussel zal wandelen, met de tricolore in de hand. Hun boodschap: fuck you, Vlaanderen!

Henri1 22 januari 2011 15:37

Het lijkt mij eerder zo dat de grote hoopgever van de vorige verkiezingen niet meer blijkt te zijn dan een leeg vat waar geen oplossingen van moeten verwacht worden.

En het gaat dan nog wel over K.V.S.
Koninklijke Vlaamse Schouwburg........

Voor De Wever is dus de vraag: How low can I go ?

Shadowke 22 januari 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5244346)
Het lijkt mij eerder zo dat de grote hoopgever van de vorige verkiezingen niet meer blijkt te zijn dan een leeg vat waar geen oplossingen van moeten verwacht worden.

En het gaat dan nog wel over K.V.S.
Koninklijke Vlaamse Schouwburg........

Voor De Wever is dus de vraag: How low can I go ?

omdat artiesten pro-belgie zijn, vertolken zij de mainstream in Vlaanderen?
dan zit je er mijlenver naast mijn beste vriend.

de zaal zat overladen vol wegens het gratis concert, niet omwille van politieke doeleinden ;)

Xenophon 22 januari 2011 15:39

Fuck you Vlaamse kiezer.

Ik ben zeker dat de Vlaamse kiezer de boodschap gaat onthouden.

De belgicisten die achter deze schertsvertoning zitten weten dat ook wel, maar ze zijn radeloos.

Henri1 22 januari 2011 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 5244351)
omdat artiesten pro-belgie zijn, vertolken zij de mainstream in Vlaanderen?
dan zit je er mijlenver naast mijn beste vriend.

de zaal zat overladen vol wegens het gratis concert, niet omwille van politieke doeleinden ;)

Langzamerhand is de man zijn aanhang aan het verliezen.
Dat is wat ik vaststel.

U probeert daar blijkbaar weer wat anders van te maken.
U doet maar.

respublica 22 januari 2011 15:40

Zelfhaat maakt een cultuur groot! Ik vraag me af of er op die avond één rationeel argument uitgesproken is. Het zou me verwonderen, indien dat wel zo zou zijn. Ik heb nog altijd niet gehoord waarom Vlaanderen automatisch zoveel bekrompener moet zijn dan België. Is het niet Vlaanderen dat al deze lieden subsidieert?

Shadowke 22 januari 2011 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5244352)
De belgicisten die achter deze schertsvertoning zitten weten dat ook wel, maar ze zijn radeloos.

en alle middelen zijn nu toegelaten om belgie te redden maar dan nog zullen ze falen.

Zeno! 22 januari 2011 15:41

De schaamteloze beelden: http://www.rtlinfo.be/info/belgique/...-est-en-cours-

(fragment vanaf seconde 50)

respublica 22 januari 2011 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5244358)
Langzamerhand is de man zijn aanhang aan het verliezen.
Dat is wat ik vaststel.

U probeert daar blijkbaar weer wat anders van te maken.
U doet maar.

Ik verzeker u dat die artiesten nooit tot de aanhang van De Wever gehoord hebben. U probeert daar blijkbaar weer wat anders van te maken.
U doet maar.

Shadowke 22 januari 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5244358)
Langzamerhand is de man zijn aanhang aan het verliezen.
Dat is wat ik vaststel.

U probeert daar blijkbaar weer wat anders van te maken.
U doet maar.

juni 2010 = 60 % dacht voor N-VA te stemmen, 30 % heeft dat effectief gedaan.
december 2010 = 75 % steunt N-VA! (+ 15 %)

u zei?

fredo2008 22 januari 2011 15:44

Videolink

Scarabaeida 22 januari 2011 15:45

Enkel in klein-Vlaanderen kom je zoiets tegen. ;)

Xenophon 22 januari 2011 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5244358)
Langzamerhand is de man zijn aanhang aan het verliezen.
Dat is wat ik vaststel.

U probeert daar blijkbaar weer wat anders van te maken.
U doet maar.

Ik betwijfel ofdat de Vlaamse kiezer goed gaat omgaan de beledigingen van het anti-Vlaamse artiestenwereldje.

Ik denk eerder dat de anti-Vlaamse boodschap voor het nodige "volharden in de boosheid" gaat zorgen bij de gemiddelde vlaming.

respublica 22 januari 2011 15:46

Mensen als Phillipe Geluck en Pierre Mertens, die Vlaanderen en de Nederlandse taal HATEN, mochten er ook bij. Ze waren in passend gezelschap, meen ik. Vive la servitude!

Je tegenstanders een "F** YOU" geven, is dat het niveau van 'onze' artiesten?Denkt men zo het rationele Vlaams-nationalisme te verslaan? Ach ja, ik mag me niet zo ergeren, want de N-VA wordt hier alleen maar sterker van!

Scarabaeida 22 januari 2011 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door respublica (Bericht 5244371)
Mensen als Phillipe Geluck en Pierre Mertens, die Vlaanderen HATEN, mochten er ook bij. Ze waren in passend gezelschap, meen ik. Vive la servitude!

Ik heb niets tegen Belgicisten, hoewel ik het een dwaze doctrine vind. Wat ik niet snap is dat gebrek aan eigenwaarde. Slavenvolk verdient het om bespuugd te worden, ze zeggen toch 'dank u'. Laat ze maar slecht Frans broebelen.

Te zeggen dat de Franstaligen zulke Flamins al eeuwen gewend zijn. Dat heeft ongetwijfeld psychologische gevolgen. En dat allemaal om te 'bewijzen' dat ze 'niet Francofoob' zijn. Bah !

Vandaag ben ik weer eens individualistischer geworden dan ik voordien was.

filosoof 22 januari 2011 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5244342)
Zoals iedereen weet hield de linkse Vlaamse artiestenkliek (aangevuld met enkele (perfect eentalige) Franstaligen �* la Philippe Geluck, die we nog kennen van "�* quoi sert le flamand? A faire chier les wallons!") gisteren in de KVS een avondje N-VA bashen op kosten van de Vlaamse belastingbetaler.

Het absolute hoogtepunt (of was het dieptepunt?) van de avond was Arno die op het podium de naam 'Bart De Wever' uitsprak en daarna zijn middelvinger opstak. Fuck you Bart De Wever, dus. Gevolgd door een groot applaus. Uiteraard.

De grote winnaar van de verkiezingen in Vlaanderen wordt hiermee op een platvloerse manier beledigd, en hiermee ook al zijn kiezers.

Is dat het niveau van deze "artiesten"? Is dat de "grote cultuur" waar zij voor staan?

Beschamend, dat is het.

Het is dus d�*t soort mensen dat zondag door de straten van Brussel zal wandelen, met de tricolore in de hand. Hun boodschap: fuck you, Vlaanderen!

OOH,
Hoe durven ze, spotten met Sint Dewever? :shocked!:
Ausradieren, Rat*t*sk roepen, dat hij hen een nekschot geeft

Scarabaeida 22 januari 2011 15:55

Spotten met De Wever, tot daar toe. Het is de servitude aan ééntalige Vlaanderenhaters. Niemand houdt van slippendragers, buiten Vlaanderen alleszins.

Zeno! 22 januari 2011 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5244380)
OOH,
Hoe durven ze, spotten met Sint Dewever? :shocked!:
Ausradieren, Rat*t*sk roepen, dat hij hen een nekschot geeft

Dit was niet spotten. Geert Hoste spot. Dit was iets helemaal anders.

respublica 22 januari 2011 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5244380)
OOH,
Hoe durven ze, spotten met Sint Dewever? :shocked!:
Ausradieren, Rat*t*sk roepen, dat hij hen een nekschot geeft

Wie een ijzersterk en rationeel verhaal heeft, heeft tegen zijn tegenstanders geen middelvingers en spot nodig. Bart de Wever kan deze mensen in vijf minuten spreektijd allemaal wenend naar huis sturen. Want ze krijgen geen speld meer tussen zijn verhaal en slagen er zelfs niet meer in hun Belgicistische emoties te rationaliseren. Deze artiesten vechten een verloren strijd, terwijl ze aan de verliezende kant willen staan. Dat loopt nooit goed af.

Geert C 22 januari 2011 16:01

Het wordt weer eens pijnlijk duidelijk hoe moeilijk sommigen hier met andersdenkenden om kunnen. :-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be