Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Banmeldingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=233317)

non-conformist 13 juli 2016 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8167277)
#noussommestousPontifex.

Vergis je je niet in Knuppel ?

Wapper 13 juli 2016 19:27

#noussommestousmoderateur :cheer:

SDX 13 juli 2016 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 8168419)
Vergis je je niet in Knuppel ?

Knuppel, mais oui, bien sur, moi aussi #jesuisPontifex.

Stingray 18 juli 2016 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8168631)
Knuppel, mais oui, bien sur, moi aussi #jesuisPontifex.

Succes

Knuppel 11 augustus 2016 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8165520)
Ik leg me neer bij uw striemende expertise nopens mijn verbale capaciteiten.

Striemende expertise...

:rofl: :rofl: :rofl:

Akira bedacht mij ooit met vier strafpunten omdat ik volhield dat System (TERECHT!) een dubbelnick was van Het Oosten. Hoeveel strafpunten verdient dan de Siamese tweeling Non-conformist/Stingray voor hun steeds terugkerende valse insinuaties? Buiten wat getrol heb ik van het onafscheidelijke span trouwens nog niet veel gezien.

Bij deze bedank in de twee onafscheidelijke "kamaraden" voor hun beider reuze compliment dat ik Pontifex zou zijn. Jammer genoeg heb ik niet zijn capaciteiten.
Nog leuker vind ik het dat Pontifex de valse insinuaties niet aan zijn hart laat komen....En kan Knuppel meer hebben dan de échte dubbelnickers van dit forum.

Knuppel 11 augustus 2016 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 8168419)
Vergis je je niet in Knuppel ?

Vraagt uitgerekend degene die zich vergist, maar die koppig vasthoudt aan zijn hersenspinsel....

Eyjafjallajökull 11 augustus 2016 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8195806)
Vraagt uitgerekend degene die zich vergist, maar die koppig vasthoudt aan zijn hersenspinsel....

Eigenzinnig heten ze zoiets ;-)

Stingray 12 augustus 2016 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8195801)
Striemende expertise...

:rofl: :rofl: :rofl:

Akira bedacht mij ooit met vier strafpunten omdat ik volhield dat System (TERECHT!) een dubbelnick was van Het Oosten. Hoeveel strafpunten verdient dan de Siamese tweeling Non-conformist/Stingray voor hun steeds terugkerende valse insinuaties? Buiten wat getrol heb ik van het onafscheidelijke span trouwens nog niet veel gezien.

Bij deze bedank in de twee onafscheidelijke "kamaraden" voor hun beider reuze compliment dat ik Pontifex zou zijn. Jammer genoeg heb ik niet zijn capaciteiten.
Nog leuker vind ik het dat Pontifex de valse insinuaties niet aan zijn hart laat komen....En kan Knuppel meer hebben dan de échte dubbelnickers van dit forum.

Je zou me ontgoocheld hebben moest je toegegeven hebben dat je Pontifex was :lol:

Of om het m.a.w. te zeggen, je hele exposé is een hoop gezeik.

En dan nog iets, non-conf. kreeg intussen wel wat berichten van een aantal mensen hier die jou ook heel weinig krediet geven :rofl:

Hoe zou dat toch komen denk je.

Vrijheideerst 12 augustus 2016 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 8197031)
Je zou me ontgoocheld hebben moest je toegegeven hebben dat je Pontifex was :lol:

Of om het m.a.w. te zeggen, je hele exposé is een hoop gezeik.

En dan nog iets, non-conf. kreeg intussen wel wat berichten van een aantal mensen hier die jou ook heel weinig krediet geven :rofl:

Hoe zou dat toch komen denk je.

Waarom krijgt Knuppel die berichten?

Valt zij mensen persoonlijk aan, draait ze rond de pot ende etc?

Of druk je graag op den rooden driehoek?

Knuppel 12 augustus 2016 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 8197031)
Je zou me ontgoocheld hebben moest je toegegeven hebben dat je Pontifex was :lol:

Of om het m.a.w. te zeggen, je hele exposé is een hoop gezeik.

En dan nog iets, non-conf. kreeg intussen wel wat berichten van een aantal mensen hier die jou ook heel weinig krediet geven :rofl:

Hoe zou dat toch komen denk je.

Wat je zegt ben je zelf, maar niet opgeven Stingray! Niet alleen ik vind het amusant om te zien hoe onsterfelijk belachelijk jij en je kamaraad jullie maken.

Ik vat even jouw "exposé" samen.
Jij en je kloon kunnen Pontifex niet luchten. Omdat non-conf pb's krijgt van een aantal zielsgenoten die mij "weinig krediet geven" kan het in jullie ogen niet anders of Pontifex en Knuppel zijn één en dezelfde persoon.

Ik weet niet van wie de fameuze berichten komen die jouw kloon krijgt, maar ik kan het raden. Niet van de slimsten dus.
Ik heb wel de openlijke posts gelezen van forummers die meer inzicht hebben, en die jullie fijntjes uitlachen.
Hoe zou d�*t komen, denk je?

Als jij en je kloon denken dat IK ga liegen om een stel pretentieuze fantasten te plezieren ken je mij niet. Ik ben Knuppel en niemand anders, en ik heb mijn buik vol van jullie achterlijke nonsens, gesnopen?
Jullie gejengel heeft lang genoeg geduurd. Als ik jouw en jouw kloon nog één keer betrap op dezelfde zever zoek ik alle posts op waarin jullie mij linken aan Pontifex. Ik voeg ze samen en stuur ze met een grote rode driehoek naar de beheerder van het forum.

Stingray 13 augustus 2016 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8197480)
Wat je zegt ben je zelf, maar niet opgeven Stingray! Niet alleen ik vind het amusant om te zien hoe onsterfelijk belachelijk jij en je kamaraad jullie maken.

Ik vat even jouw "exposé" samen.
Jij en je kloon kunnen Pontifex niet luchten. Omdat non-conf pb's krijgt van een aantal zielsgenoten die mij "weinig krediet geven" kan het in jullie ogen niet anders of Pontifex en Knuppel zijn één en dezelfde persoon.

Ik weet niet van wie de fameuze berichten komen die jouw kloon krijgt, maar ik kan het raden. Niet van de slimsten dus.
Ik heb wel de openlijke posts gelezen van forummers die meer inzicht hebben, en die jullie fijntjes uitlachen.
Hoe zou d�*t komen, denk je?

Als jij en je kloon denken dat IK ga liegen om een stel pretentieuze fantasten te plezieren ken je mij niet. Ik ben Knuppel en niemand anders, en ik heb mijn buik vol van jullie achterlijke nonsens, gesnopen?
Jullie gejengel heeft lang genoeg geduurd. Als ik jouw en jouw kloon nog één keer betrap op dezelfde zever zoek ik alle posts op waarin jullie mij linken aan Pontifex. Ik voeg ze samen en stuur ze met een grote rode driehoek naar de beheerder van het forum.

Jij bent Pontifex. Voil�*. Ga die linken nu maar rap zoeken en stop met zeuren.:lol:

Wapper 13 augustus 2016 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 8197905)
Jij bent Pontifex. Voil�*. Ga die linken nu maar rap zoeken en stop met zeuren.:lol:


Stingray 14 augustus 2016 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8197927)

:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be