Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   quoteveranderaars... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188434)

eno2 10 juli 2013 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6712953)
Ah, bent gij de "grote quoteveranderaar"... :lol:

Daar valt niet om te lachen. Dit forum drijft op en werkt via quotes. Een ongewijzigde quote zou moeten heilig zijn...

robert t 10 juli 2013 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6712953)
Ah, bent gij de "grote quoteveranderaar"... :lol:

Je hebt het nog vlug door. Wees maar zeer beleefd tegen de koning van de mesthoop of je hebt het ook aan je been.

Txiki 10 juli 2013 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6713080)
Je hebt het nog vlug door. Wees maar zeer beleefd tegen de koning van de mesthoop of je hebt het ook aan je been.

Geen denken aan dat ik zou abdiceren! Laat maar komen, we zijn zwaarder volk gewend. ;-)

Distel 10 juli 2013 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6711590)
Luister eens twitterdingske.

Wees dan wel consequent en blijf ook van forumnamen af.

robert t 10 juli 2013 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6713093)
Geen denken aan dat ik zou abdiceren!

Zeer goed, hoogheid. That's the spirit!
Citaat:

Laat maar komen, we zijn zwaarder volk gewend. ;-)
Dat zal wel. Een haantje weegt niet veel. 1,5 kg, geslacht en gekuist zijn al flinke exemplaren. Coq au vin is één van mijn lievelingsgerechten. Vooral rond 11 juli.

robert t 10 juli 2013 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 6713158)
Wees dan wel consequent en blijf ook van forumnamen af.

Wat krijgen we nou? Jij plaatst dus een lichtjes vervormde nick op dezelfde hoogte als een volledige vervalsing van een bericht. Wat gaat je volgende stap zijn? Iemand bekritiseren omdat hij bv. Fluppe gebruikt i.p.v. de correcte naam van de toekomstige koning? Ik wist helemaal niet dat je zo p.c. was. Soit. Je doet maar.

Xenophon 10 juli 2013 16:48

Fixed.

Nietzsche 10 juli 2013 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6712098)
Liever niet. Ben je soms een hulplijn? Je richt je trouwens tot de verkeerde. Rare jongens, de Nederlanders. Sommige toch...

Awww... die irrationele haat naar Hollanders is zo schattig..

Xenophon 10 juli 2013 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6713590)
Awww... die irrationele haat naar Hollanders is zo schattig..

Ik zie in dat bericht geen haat, laat staan een irrationele.

robert t 10 juli 2013 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6713666)
Ik zie in dat bericht geen haat, laat staan een irrationele.

Integendeel. Ik ga veel naar Nederland. De Nederlanders beschouw ik als een broedervolk. Ik heb ook even het profiel bekeken van de man die mij beschuldigt van haat. Hij plaatst 28 berichten per dag. Je kan hem dus gerust een veelschrijver noemen. De draden die hij opstart zijn bijna exclusief te situeren in K&K, niet bepaald mijn favoriete subforum, door velen beschouwd als de vuilnisbak van dit forum. Hij kent me absoluut niet maar heeft toch een uitgesproken mening over mij. Ik ben niet onder de indruk.

Supe®Staaf 10 juli 2013 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6713269)
Wat krijgen we nou? Jij plaatst dus een lichtjes vervormde nick op dezelfde hoogte als een volledige vervalsing van een bericht. Wat gaat je volgende stap zijn? Iemand bekritiseren omdat hij bv. Fluppe gebruikt i.p.v. de correcte naam van de toekomstige koning? Ik wist helemaal niet dat je zo p.c. was. Soit. Je doet maar.

Die naamsveranderingen degraderen een tekst tot totaal infantiel nivoo.
En ja ik heb er mij vroeger ook aan bezondigd.
Nu sla ik gewoon alles over wat van mensen komt die rare namen aan politici geven (Schoofzak, Echte Waal, en nog een paar)

robert t 10 juli 2013 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6713687)
Die naamsveranderingen degraderen een tekst tot totaal infantiel nivoo.
En ja ik heb er mij vroeger ook aan bezondigd.
Nu sla ik gewoon alles over wat van mensen komt die rare namen aan politici geven (Schoofzak, Echte Waal, en nog een paar)

Naamsveranderingen van politici zijn volgens mij niet het grootste probleem.
Die mensen krijgen veel aandacht en zijn hier trouwens niet aanwezig. Ze hebben dus geen last van die onnozele taktiek. Mijn probleem situeert zich op een ander vlak.

Supe®Staaf 10 juli 2013 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6713728)
Naamsveranderingen van politici zijn volgens mij niet het grootste probleem.
Die mensen krijgen veel aandacht en zijn hier trouwens niet aanwezig. Ze hebben dus geen last van die onnozele taktiek. Mijn probleem situeert zich op een ander vlak.

Ik zie naamsverdraaiïngen niet als probleem.
Ik beschouw het als een seintje: "deze tekst stelt inhoudelijk weinig voor"
Het leven is te kort om blubber te lezen.

robert t 10 juli 2013 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6713738)
Ik zie naamsverdraaiïngen niet als probleem.
Ik beschouw het als een seintje: "deze tekst stelt inhoudelijk weinig voor"
Het leven is te kort om blubber te lezen.

Okay. Met deze stelling kan ik leven.

Zucht 10 juli 2013 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6713738)
Ik zie naamsverdraaiïngen niet als probleem.
Ik beschouw het als een seintje: "deze tekst stelt inhoudelijk weinig voor"
Het leven is te kort om blubber te lezen.

De columns van Koen De Meulenaere waren nochtans dikwijls (niet altijd) pareltjes, en inhoudelijk heel scherp , ondanks naamsverdraaiingen/bijnamen als "den Bats" of "den Baard".

Echte Waal 10 juli 2013 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6713764)
De columns van Koen De Meulenaere waren nochtans dikwijls (niet altijd) pareltjes, en inhoudelijk heel scherp , ondanks naamsverdraaiingen/bijnamen als "den Bats" of "den Baard".

Ook mijn bijdragen zijn inhoudelijk heel scherp ondanks naamsverdraaiingen/bijnamen als "De Zever" of "Boerjoie". :-)

Another Jack 10 juli 2013 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6713764)
De columns van Koen De Meulenaere waren nochtans dikwijls (niet altijd) pareltjes, en inhoudelijk heel scherp , ondanks naamsverdraaiingen/bijnamen als "den Bats" of "den Baard".

Alleen spijtig dat hij steeds krampachtig 2 partijen spaarde...;-)
Het begon een beetje op te vallen...

Supe®Staaf 10 juli 2013 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6713764)
De columns van Koen De Meulenaere waren nochtans dikwijls (niet altijd) pareltjes, en inhoudelijk heel scherp , ondanks naamsverdraaiingen/bijnamen als "den Bats" of "den Baard".

De columns van KDM hadden niet de bedoeling een aanzet te zijn tot ernstige discussie.
Het waren fraaie, luchtige, vlijmscherpe badinerende stukjes waarin de verdraaiïngen een functie hadden.
In de rest van Knack, waar serieuze artikels stonden werd geen enkele naam verdraaid.
In een discussie-opener op dit forum, misstaat het m.i. tenzij er geen ernstige inhoudelijke discussie beoogd wordt.
Enfin, wmb mag alles, maar ik ben niet verplicht om alles te lezen en/of ernstig te nemen.
Als ik het zie opduiken in een 'ernstige' discussie-aanzet, dan haak ik af, en als iemand het permanent en systematisch doet, dan gaat die op mijn negerlijst.

Echte Waal 10 juli 2013 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6713824)
Als ik het zie opduiken in een 'ernstige' discussie-aanzet, dan haak ik af, en als iemand het permanent en systematisch doet, dan gaat die op mijn negerlijst.

Lol

Nvalid 10 juli 2013 23:13

zielenpoten die bij hun mama huilen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be