Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Een voorbeeld van de verrijking (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238493)

Garry 28 april 2017 00:31

Een voorbeeld van de verrijking
 
Dat zijn de gene die voor onze pensioenen komen werken,
https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be

TV-verslaafde 28 april 2017 00:57


reservespeler 28 april 2017 06:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8438272)
Dat zijn de gene die voor onze pensioenen komen werken,
https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be

Goed bezig!

maddox 28 april 2017 06:40

Helaas zag ik soortgelijks op de werkvloer.

Skobelev 28 april 2017 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8438321)
Helaas zag ik soortgelijks op de werkvloer.

Waar groeit dat gras? 8O

maddox 28 april 2017 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8438328)
Waar groeit dat gras? 8O

Ik heb een redelijk uitgebreide CV.... Ik heb al figuren gezien die een zonnebloem als genie laten uitschijnen.

Peche 28 april 2017 07:48

Kunt ge het haar kwalijk nemen? Wat heeft die van levenservaringen op gedaan?

Peche 28 april 2017 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8438346)
Ik heb een redelijk uitgebreide CV.... Ik heb al figuren gezien die een zonnebloem als genie laten uitschijnen.

Vaneigenst. Ik heb ook de perfecte CV.
Ik heb die gewoon van 3 pagina's ingekort naar 1 pagina.
Met de beste presentaties naar voren gebracht en al mijn lijken in de kast gehouden.

reservespeler 28 april 2017 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8438355)
Vaneigenst. Ik heb ook de perfecte CV.
Ik heb die gewoon van 3 pagina's ingekort naar 1 pagina.
Met de beste presentaties naar voren gebracht en al mijn lijken in de kast gehouden.

Waarvoor heeft u dat nodig?

maddox 28 april 2017 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8438355)
Vaneigenst. Ik heb ook de perfecte CV.
Ik heb die gewoon van 3 pagina's ingekort naar 1 pagina.
Met de beste presentaties naar voren gebracht en al mijn lijken in de kast gehouden.

Ik heb nergens een vermelding gemaakt van een perfect CV.

Oftewel, ik denk dat we al een voorbeeld hebben van de net niet zonnebloem.

Klein Licht 28 april 2017 14:22

https://www.youtube.com/watch?v=46Q1Rl-aPCs

andev 29 april 2017 09:01

Nog een voorbeeld van "verrijking"...

Citaat:

"De kater is hier enkele maanden geleden afgezet, maar wij zorgen ervoor. Net zoals de vrijwilligers van Poezenleed de zwerfkatten verzorgen en eten geven", zegt de buurtbewoonster die zich al enkele maanden over de rosse kater ontfermt. "Het dier zat vol leven, een echte lieverd. Het was enorm schrikken toen hij zwaargewond huiswaarts keerde. De achterste pootjes bewoog hij nog nauwelijks. De toestand was zo erg dat de dierenarts meteen dacht aan euthanasie. We wilden hem een kans geven en dus heeft de dokter een dagje gewacht. Het dier leeft nog en is al een klein beetje aan de beterhand, maar er zijn nog inwendige bloedingen. Het kan nog alle kanten uit", zegt de buurtbewoonster.

De dierenarts zegt dat het zeker niet om een aanrijding gaat. "Er zijn ook nauwelijks auto's in de verkeersluwe buurt. De verwondingen van de kat, de inwendige bloedingen, wijzen erop dat op de kat geschopt is", zegt de dierenarts.
Onlangs hebben ze een garage opengebroken en alles wat erin lag, verkocht. En ja, die zijn maar 8, 9, 10 jaar. Ik noem dat geen kinderen meer maar jongeren
Met die diagnose in handen, wijzen de buren naar een groepje kinderen tussen 8 en 10 jaar oud. Ondanks hun erg jonge leeftijd slagen ze erin de buurt al een tijdje te terroriseren. Volgens de buurt zijn de daders die de kat afranselden dezelfde als diegenen die vorig jaar stenen gooiden naar de tuinders van de volkstuintjes.

"Een zakje hondenpoep uitgooien op een auto, pipi doen in brievenbussen tot diefstallen plegen en mensen afdreigen, de lijst met 'kattenkwaad' is ondertussen eindeloos", zeggen de buren. Geen enkele van hen wil met een naam in de krant, uit schrik om de volgende prooi te worden van de jonge 'boefjes'. "Op YouTube zijn filmpjes te zien van jongeren die katten in de lucht werpen en van grote hoogte laten vallen, gewoon voor het plezier. Daar zitten ze naar te kijken en ze vinden dat fantastisch. De rosse kat is in tegenstelling tot de zwerfkatten in de Sint-Elisabethwijk een vrij tam dier. Ik denk dat de kat die kinderen zal vertrouwd hebben", zegt de buurtbewoonster.

Bij de vereniging Poezenleed die de zwerfkattenkolonie in de wijk van voedsel voorziet is er ongerustheid na het incident. "Ik zou er alleszins niet van verschieten moesten die mannetjes dat op hun geweten hebben. De brandweer moet hier regelmatig komen omdat ze dingen in brand steken. Onlangs hebben ze een garage opengebroken en alles wat erin lag verkocht. En ja, die zijn maar 8, 9, 10 jaar. Ik noem dat geen kinderen meer maar jongeren", zegt Annie De Smet (71) van Poezenleed. "Al die vandalenstreken dat ze uithalen, ik kan ze niet meer optellen. Als je een blauwe zak buitenzet, schoppen ze hem kapot. Van de katten moeten ze blijven. Dierenbeulen zijn het", zegt Annie.

De context waar deze kinderen moeten opgroeien, is natuurlijk wel keihard. In de sociale woonwijk op de Rechteroever zijn generatiearmoede, werkloosheid en verslavingsproblemen geen zeldzaamheid, krijgen drugsdealers weinig tegenkanting van politie en is er weinig om de jongeren van de straat te houden. Dat het ene incident na het andere zich voordoet in de Sint-Elisabethwijk, dat is ook de sociaal werkers van de wijk niet ontgaan.

"Een jeugdhuis of een jeugdwerking zou misschien een structurele oplossing kunnen betekenen. Daarvoor hebben we met vzw Parol op dit moment te weinig mensen. De stad heeft ook maar één straathoekwerker", zegt Lander Claeys van Parol. "Twee extra opbouwwerkers die zich richten op de jeugd, zou het probleem misschien kunnen verhelpen."
uit HLN online

Zonder twijfel gaat het hier weer om een groepje "bruinsmoelenkrapuul", groepjes die enkel maar kunnen aangroeien en voor nog meer ellende zorgen. De jeugdhuizen en gevangenissen zitten al overvol waardoor ze nog maar weinig kans hebben om een straf op te lopen! Mensen in dergelijke wijken hebben schrik om nog buiten te komen, lopen tussen de vuiligheid die ze rond smijten, merken op dat hun auto opnieuw bekrast is, dat alles wat niet vastzit gestolen wordt enz enz enz
En wat kunnen we er aan doen? O ja! Nog een paar jeugdhuizen bouwen voor die boefjes met de centen van de belastingbetaler! En ze zijn waarschijnlijk nog "Belg" ook want hier geboren...
Hoe is het mogelijk dat politieke verantwoordelijken en een gerechtssysteem die naam niet meer waardig de bevolking van ons landje zoiets kan aandoen...
Die halfdood getrapte kat is natuurlijk maar een speld in de hooiberg waarmee deze "verrijkers" ons leven en onze maatschappij meer en meer in de vernieling helpen...
Je kunt hier zo elke dag een paar bladzijden vullen, en dat is nog maar wat in de openbaarheid komt, de bedoeling is dat er zoveel mogelijk over gezwegen wordt!
En we zitten nog maar aan het begin van de ellende.

DewareJakob 29 april 2017 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 8438272)
Dat zijn de gene die voor onze pensioenen komen werken,
https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be

Is dat filmpje geen schending van de privacy? :?
Iemand zo herkenbaar in beeld brengen? :lol:

reservespeler 29 april 2017 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8439201)
Is dat filmpje geen schending van de privacy? :?
Iemand zo herkenbaar in beeld brengen? :lol:

Ja, inderdaad, was me nog niet opgevallen.
Groen vuilkzakken zijn inderdaad zeldzaam.

de vuile muilekoek 29 april 2017 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8439102)
Nog een voorbeeld van "verrijking"...


uit HLN online

Zonder twijfel gaat het hier weer om een groepje "bruinsmoelenkrapuul", groepjes die enkel maar kunnen aangroeien en voor nog meer ellende zorgen. De jeugdhuizen en gevangenissen zitten al overvol waardoor ze nog maar weinig kans hebben om een straf op te lopen! Mensen in dergelijke wijken hebben schrik om nog buiten te komen, lopen tussen de vuiligheid die ze rond smijten, merken op dat hun auto opnieuw bekrast is, dat alles wat niet vastzit gestolen wordt enz enz enz
En wat kunnen we er aan doen? O ja! Nog een paar jeugdhuizen bouwen voor die boefjes met de centen van de belastingbetaler! En ze zijn waarschijnlijk nog "Belg" ook want hier geboren...
Hoe is het mogelijk dat politieke verantwoordelijken en een gerechtssysteem die naam niet meer waardig de bevolking van ons landje zoiets kan aandoen...
Die halfdood getrapte kat is natuurlijk maar een speld in de hooiberg waarmee deze "verrijkers" ons leven en onze maatschappij meer en meer in de vernieling helpen...
Je kunt hier zo elke dag een paar bladzijden vullen, en dat is nog maar wat in de openbaarheid komt, de bedoeling is dat er zoveel mogelijk over gezwegen wordt!
En we zitten nog maar aan het begin van de ellende.

strontvolk om op te spuwen.

DewareJakob 29 april 2017 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8439362)
strontvolk om op te spuwen.

Opmerkelijk dat haat, vernieling, respectloosheid, kwaadaardigheid, egoïsme, luiheid, ..., zo in in één religieuze bevolkingsgroep geconcentreerd zit en dat overal in de wereld...

Gamla 30 april 2017 03:37

Een voorbeeld van verrijking is alle vreemde parasieten eruit jagen.
Het is een vorm van naastenliefde.

de vuile muilekoek 30 april 2017 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8439438)
Opmerkelijk dat haat, vernieling, respectloosheid, kwaadaardigheid, egoïsme, luiheid, ..., zo in in één religieuze bevolkingsgroep geconcentreerd zit en dat overal in de wereld...

en dat er nog mensen zijn die die soort nog verdedigen versta ik nog minder .. dus wie zoiets verdedigd is al even erg .. al die instanties zoals Unia en mensenrechten zijn in feite ook schoon uitschot , want ze verdedigen vulgaire kwaadaardige mensen.. dus.:roll:

Eyjafjallajökull 30 april 2017 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8439590)
en dat er nog mensen zijn die die soort nog verdedigen versta ik nog minder .. dus wie zoiets verdedigd is al even erg .. al die instanties zoals Unia en mensenrechten zijn in feite ook schoon uitschot , want ze verdedigen vulgaire kwaadaardige mensen.. dus.:roll:

Pleit je nu om de mensenrechten af te schaffen ? :?

de vuile muilekoek 30 april 2017 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8439604)
Pleit je nu om de mensenrechten af te schaffen ? :?

Ik heb het over vervormde monster beesten , die verdedigd worden met mensenrechten...


Waar geen sprake meer is van menselijkheid naar de maatschappij toe hoeft geen verdediging op menselijk vlak ook niet. hup


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be