Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Leopold II wankelt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240097)

Knuppel 17 augustus 2017 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8509750)
Hitler had zelfs een deal met Stalin....

Niet alleen met Stalin....



Jammer genoeg bestaat er geen beeldmateriaal van Leopld III die onderhandelt met Hitler over zijn koninklijke toekomst.

Citaat:

In 1940 probeert Leopold tevergeefs met Hitler te onderhandelen over de Belgische positie in het Duitse rijk.
Lees: LeopoldIII "onderhandelde" met Hitler over zijn eigen rol in het veronderstelde toekomstige Duitsche rijk. De Belgische monarchie verloochent haar afkomst, bloed en bodem niet.

http://historiek.net/koning-leopold-...901-1983/2514/

Anna List 17 augustus 2017 14:21

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8509793)
Ben jij klaar voor de Waarheid, Anna?

always ready!

Het Oosten 17 augustus 2017 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8509792)
ik schreef in mijn openingspost ook niet voor niks "alweer een foute koning" hé :-)

en ola, Claes werd vervolgd, heeft een hele periode vastgezeten, maar er werd m uiteindelijk niks tenlaste gelegd en hij is compleet vrijgesproken hé !!!

Ernest Claes werd niet alleen beschuldigd van collaboratie. Een stiekeme collaborateur wás hij ook. Hij was in het geheim lid van het VNV (en deed elk jaar een fikse bijdrage aan de partijkas van de collaboratiepartij bij uitstek, het VNV). Dit bleek pas veel later toen men de geheime boekhouding van het VNV terugvond. Ernest Claes loog dus flagrant tegen de rechtbank ! Al die zwarten logen. En wat erger is: ze bleven liegen.

Knuppel 17 augustus 2017 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8509793)
Ben jij klaar voor de Waarheid, Anna?

De waarheid of jouw waarheid?

Tavek 17 augustus 2017 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8509802)
Niet alleen met Stalin....



Jammer genoeg bestaat er geen beeldmateriaal van Leopld III die onderhandelt met Hitler over zijn koninklijke toekomst.



Lees: LeopoldIII "onderhandelde" met Hitler over zijn eigen rol in het veronderstelde toekomstige Duitsche rijk. De Belgische monarchie verloochent haar afkomst, bloed en bodem niet.

http://historiek.net/koning-leopold-...901-1983/2514/

De frustratie over Leo 3 zit diep.

Ben je een van zijn bastaarden misschien ?

Conscience 17 augustus 2017 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8509398)
Uit die Standaardlink:

"Zo liet burgemeester Marino Keulen van Lanaken vanmorgen op Radio 1 verstaan dat de Cyriel Verschaevestraat in zijn gemeente gaat verdwijnen."

En verder:

"Ook in de gemeente Puurs is de straatnaam al meerdere keren voer voor debat geweest. In mei besliste burgemeester Koen Van den Heuvel (CD&V) om ‘de discussie te sluiten’, nadat het overgrote deel van de bewoners in een enquête liet verstaan voor het behoud van de straatnaam te zijn."


Tsjeven blijken dus over een grotere democratische reflex te beschikken dan de blauwsels.


Marino Keulen, de getrainde hyena van de verkiezingen:

http://www.gva.be/cnt/aid785947/mede...ide-in-twijfel

Kabinetsmedewerker Keulen betwijfelt Armeense genocide

http://www.hbvl.be/cnt/aid786718/keu...werker-celikoz

Keulen behoudt vertrouwen in medewerker Celiköz

Om electorale reden verbiedt deze knaap morgen z'n eigen partij als het helpt.


Citaat:

Belgian Interior Minister Patrick Dewael clashed applause at the congress calling for two names for the opening speech. One of the two names was Turkish origin Hakan Çeliköz. Hakan Çeliköz, who never expected this situation, came to the microphone with Marino Keulen, who served as the Minister for Integration in the Flemish Government, and spoke about the congressmen. At the same time, Prime Minister Guy Verhofstadt congratulated Hakan Çeliköz, who was also honored in the Open VLD, which is a highly honored and new member.
http://yenihaber.be/hakan-celikoze-o...uyuk-ilgi/1036

Anna List 17 augustus 2017 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8509807)
Ernest Claes werd niet alleen beschuldigd van collaboratie. Een stiekeme collaborateur wás hij ook. Hij was in het geheim lid van het VNV (en deed elk jaar een fikse bijdrage aan de partijkas van de collaboratiepartij bij uitstek, het VNV). Dit bleek later toen men de geheime boekhouding van het VNV terugvond. Ernest Claes loog dus flagrant tegen de rechtbank ! Al die zwarten logen. En wat erger is: ze bleven liegen.

alweer een wiki pagina die je zal moeten verbeteren Oosten, da's al de tweede vandaag ...

dien De Wever, die doet niks of wat?!? is dat een heel luie familie, of hoe zit dat?

Tavek 17 augustus 2017 14:26

Marino heeft net een flamingantenstandbeeld onthuld in zijn gemeente. Het ding is fugly....straatvervuiling, maar het staat er maar.

Knuppel 17 augustus 2017 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8509807)
Ernest Claes werd niet alleen beschuldigd van collaboratie. Hij wás dat ook. Hij was in het geheim lid van het VNV (en deed elk jaar een fikse bijdrage aan de partijkas van de collaboratiepartij bij uitstek, het VNV). Dit bleek later toen men de geheime boekhouding van het VNV terugvond. Ernest Claes loog dus flagrant tegen de rechtbank ! Al die zwarten logen. En wat erger is: ze bleven liegen.

Was jij soms de logerechter uit Limburg die Claes veroordeelde?
Neen, niet Willy Claes en zijn dochter, maar een beroemde Vlaamse schrijver.

Xenophon 17 augustus 2017 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8509798)
Feiten zijn nogal problematisch voor u he.

Polen is zichzelf binnengevallen zeker ?

Nee, Polen is in 38 Tsjechië binnengevallen om grote stukken te annexeren.

Niemand van onze oorlogsstokers en fans van Polen - Engeland en Frankrijk, zag daar een probleem in.

Wie er wel in Polen binnenviel dat was o.a. Stalin en zijn Sovjetleger, ze begonnen trouwens direct met Polen en joden uit te moorden.

Ook daar zagen Frankrijk en Engeland geen enkel probleem in.

Aan die feiten zit er inderdaad een vies kantje.

Anna List 17 augustus 2017 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8509816)
Nee, Polen is in 38 Tsjechië binnengevallen om grote stukken te annexeren.

Niemand van onze oorlogsstokers en fans van Polen - Engeland en Frankrijk, zag daar een probleem in.

Wie er wel in Polen binnenviel dat was o.a. Stalin en zijn Sovjetleger, ze begonnen trouwens direct met Polen en joden uit te moorden.

Ook daar zagen Frankrijk en Engeland geen enkel probleem in.

Aan die feiten zit er inderdaad een vies kantje.

ola, ge meende het of wat?
ik zal eens wat moeten bijlezen precies ...

Tarantino heeft daar niks van gefilmd :(

Xenophon 17 augustus 2017 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8509819)
ola, ge meende het of wat?
ik zal eens wat moeten bijlezen precies ...

Tarantino heeft daar niks van gefilmd :(

Ja, niet alles wat ik zeg is gelogen... :D

Ik weet wel, sommige zaken zeg ik gewoon voor effect, maar soms is het ook gewoon de waarheid.

Dadeemelee 17 augustus 2017 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8509819)
ola, ge meende het of wat?
ik zal eens wat moeten bijlezen precies ...

Tarantino heeft daar niks van gefilmd :(

Tarantino doet geen sci-fi :D

Anna List 17 augustus 2017 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8509826)
Ja, niet alles wat ik zeg is gelogen... :D

Ik weet wel, sommige zaken zeg ik gewoon voor effect, maar soms is het ook gewoon de waarheid.

ik heb al gemerkt dat het dikwijls ook gewoon de waarheid voor het effect is bij u.

interessante leeslinks? :-)

Anna List 17 augustus 2017 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8509829)
Tarantino doet geen sci-fi :D

hij broedt er volgens mij nog op :

http://ew.com/article/2015/08/25/que...-sci-fi-movie/

Xenophon 17 augustus 2017 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8509836)

Het zal Battlefield Earth II zijn.

Hopelijk.

Knuppel 17 augustus 2017 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8509813)
alweer een wiki pagina die je zal moeten verbeteren Oosten, da's al de tweede vandaag ...

Ach, wiki. Die site kan toch niet op tegen DE waarheid van de Belgisch-nationalistische professor oorlogshistoriek uit het oosten? Je twijfelt er toch niet aan dat het een "wijze" uit DE Limburg is die DE waarheid in pacht heeft over uit gewelddadig separatisme geboren koningdom Belgique?

Over de koninklijke en andere Belgisch gezinde collaborateurs, Jodenhaters en een koninklijke massamoordenaar van Duitschen bloed en bodem heeft onze forumprof ofwel geen systematisch kwaad woord, ofwel niets dan goeds.

Conscience 17 augustus 2017 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8509816)
Nee, Polen is in 38 Tsjechië binnengevallen om grote stukken te annexeren.

Niemand van onze oorlogsstokers en fans van Polen - Engeland en Frankrijk, zag daar een probleem in.

Wie er wel in Polen binnenviel dat was o.a. Stalin en zijn Sovjetleger, ze begonnen trouwens direct met Polen en joden uit te moorden.

Ook daar zagen Frankrijk en Engeland geen enkel probleem in.

Aan die feiten zit er inderdaad een vies kantje.

Nou, Polen is niet binnengevallen. Wel is het zo dat Polen dreigde met invasie als niet een stuk grondgebied, verloren in 1919, werd teruggegeven. Polen zat niet aan tafel in Munchen.

Dadeemelee 17 augustus 2017 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 8509852)
Nou, Polen is niet binnengevallen. Wel is het zo dat Polen dreigde met invasie als niet een stuk grondgebied, verloren in 1919, werd teruggegeven. Polen zat niet aan tafel in Munchen.

Polen moet nog altijd Kaliningrad terugkrijgen.

Knuppel 17 augustus 2017 14:46

En Nederland Belgique.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be