Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Google moet uitgemest worden ,das duidelijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240033)

kelt 11 augustus 2017 05:47

Google moet uitgemest worden ,das duidelijk
 
Een tijdje geleden werd een "mid-level" werknemer van google ontslagen toen die blijkbaar een schrijven opgesteld had dat niet poco was..(speciaal vrouwen voelden zich beledigd,voor zover ik kan nagaan)...


Gisteren de 10de augustus had Google een soort "grote verzameling" gepland waarbij werknemers dan mochten bepalen welke vragen ze zouden voorleggen aan de directie omtrent "diversity"...

ttps://arstechnica.com/tech-policy/2017/08/google-cancels-all-hands-diversity-meeting-over-safety-concerns/

Die is afgeblazen omdat blijkbaar beseft wordt dat die "vergadering" de sfeer verder zou kunnen verzieken...(ik kan het niet anders meer noemen)

Dit ontstaat niet vanzelf....blijkbaar is Google een soort "mini-staat" geworden waar steeds meer mensen zich niet meer bezig houden met nuttig werk tijdens de werkuren maar met ELKAAR....


De beheerraad van Google zal beter snel ingrijpen en de directie vervangen alsook delen van het personeel.De firma dient zich bezig te houden met "software"....niet met politiek-correctivisme,alt-right of andere niet-relevante zaken of het imperium zal plotseling uiteenvallen!

Het zal ook tijd worden om al die knuffels,speeltjes en andere kinderspeeltjes te verwijderen van de "google-campus"...Ze trekken kinderen aan....

Vlad 11 augustus 2017 05:51

Hoe de werkelijkheid de fictie weer inhaalt.


Guinevere 11 augustus 2017 07:19

Vind het ook wel raar van die diversiteitsprogramma's. Gewoonlijk heeft een tech bedrijf dat niet.

Een code of conduct is toch voldoende. En ben je het daar niet mee eens? Het staat je vrij om op te stappen... of te worden ontslagen.

Klein Licht 11 augustus 2017 15:11

Goeie zoekmachine wel

Vlad 12 augustus 2017 18:31

een blinde komt een viswinkel binnen

hallo dames

Diego Raga 13 augustus 2017 00:32

Google mest niet alleen poco-pijnlijke critici uit, ook via haar videosite You Tube maakt het bedrijf grote kuis met alles wat niet aan de cultuurmarxistische norm voldoet:

OPINION PURGE! Techbedrijven en overheden openen aanval op vrijheid van meningsuiting

https://www.geenstijl.nl/5138043/opi...meningsuiting/

Elio di Supo 13 augustus 2017 05:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8506916)
een blinde komt een viswinkel binnen

hallo dames

Niets mis met zijn geurzin.

Vlad 13 augustus 2017 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 8507041)
Google mest niet alleen poco-pijnlijke critici uit, ook via haar videosite You Tube maakt het bedrijf grote kuis met alles wat niet aan de cultuurmarxistische norm voldoet:

OPINION PURGE! Techbedrijven en overheden openen aanval op vrijheid van meningsuiting

https://www.geenstijl.nl/5138043/opi...meningsuiting/

lol deze is goed :

ik zal wel een beautyprogramma beginnen dan ...

we beginnen met een goede grondlaag, om alle onzuiverheden op het gelaat weg te werken, net zoals je godsdienstleraar alle onzuiverheden over de islam uit z'n lessen weg laat ...(geparafraseerd)

Universalia 13 augustus 2017 17:38

Ik schreef het hier al eens ergens ten forumvelde dat Google eens deftig dient uitgemest te worden.

Ik gebruik die Internetsgewijze dan ook zo weinig mogelijk die mensen achtervolgende Google.

Ook hun YouTube dient serieus uitgemest te worden in de zin van dat er dingen opstaan die echt niet door de beugel kunnen en waar soms een bende onnozelaars toch een voorbeeld in zien om dat eens even te gaan uitproberen.

En daarmee bedoel ik niet alleen de seksueel getinte sites/filmpjes.

Weg met FB, weg met Google, Weg met Skype, Weg met Twitter ... :cheer:

Nr.10 13 augustus 2017 22:46

Alle multinationals doen wat Google doet. Zoveel mogelijk trachten de identiteit van hun werknemers naar hun hand te zetten. Werknemers laten zich meeslepen door de energie van de multinational, de groepsactiviteiten, de feestjes, de mogelijkheden die wel oneindig lijken ... Google is daarin niet anders dan iedere andere werkgever die greep tracht te krijgen op de identiteit van z'n werknemers.

Nr.10 13 augustus 2017 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 8506281)
Goeie zoekmachine wel

Deze kritiek is fundamenteler dan de nepkritiek in de openingspost.
De neiging naar monopolies in deze industrie.

Klein Licht 16 augustus 2017 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8506916)
een blinde komt een viswinkel binnen

hallo dames

Een blinde man wandelt over de Keyserlei met zijn stok wanneer hij een bedelaar zonder benen passeert.

Deze roept zijn aandacht en stelt voor dat ze een team vormen: als hij op de schouders van de blinde mag zitten kan hij zijn ogen zijn en kunnen ze elkaars handicap aanvullen.

Goed, zegt de blinde, doch hij claimt dat zijn reukzin eigenlijk al zo ontwikkeld is dat hij geen ogen meer nodig heeft. Hij stelt voor dit te demonstreren en laat de benenloze plaatsnemen op zijn schouders.

Nu zijn we in de straat van de bakkers, zegt hij. Onder de indruk vraagt zijn passagier hoe hij dat kan weten. "De geur van versgebakken pistolets komt mij uit ramen en deuren tegemoet"

Nu zijn we in de straat van de slagers, waar de karkassen en worsten achter de togen hangen. Opnieuw blijkt dit te kloppen. "De geur van het bloed ruik ik al van ver"

Nu zijn we in het schipperskwartier, waar ook de dames van plezier van achter hun raam hun waren tonen. Nu is de benenloze toch sterk onder de indruk. Wat ruik je dan? "Niets, maar ik voel het in mijn nek"


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be