Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240176)

ViveLaBelgique 24 augustus 2017 09:11

Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ?
 
http://www.hln.be/hln/nl/40182/Aansl...n-andere.dhtml

Burgemeester van Vilvoorde Hans Bonte (sp.a) blijft erbij dat zijn politiediensten vorig jaar contact hebben gehad met de politiediensten in Barcelona over imam Abdelbaki Es Satty, het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Barcelona en Cambrils. De Spaanse nationale veiligheidsdiensten ontkennen dat, waarmee de discussie in communautair Spaans-Catalaans vaarwater belandt. Minister van Justitie Koen Geens (CD&V) zegt dat het om een "informeel" en niet-geregistreerd contact ging

Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ?

IJsboer 24 augustus 2017 12:39

kan je het verband tussen het artikel en Calvo uitleggen... Voor zover ik kan zien gaat het over Hans Bonte, en die is van sp.a.

ViveLaBelgique 24 augustus 2017 12:52

Tweet van Kristof Calvo op 09:46 - 17 aug. 2017:

Nu ook terreur in Barcelona, beetje mijn tweede thuis. Net op de Ramblas, plek van vrolijkheid & ontmoeting. Vreselijk, zo'n blind geweld.

TheFourHorsemen 24 augustus 2017 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8514372)
kan je het verband tussen het artikel en Calvo uitleggen... Voor zover ik kan zien gaat het over Hans Bonte, en die is van sp.a.

Kristof Calvo heeft een Catalaanse vader.

fcal 25 augustus 2017 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8514426)
Kristof Calvo heeft een Catalaanse vader.

Kristof Calvo is in wezen een Spaanse phalangist, die het moeilijk heeft dat vrome moslims in Barcelona op La Rambla de 9de soera van de Koran daadwerkelijk belijden en zoveel mogelijk volgen op een moderne wijze. Racistisch en xenofoob is zijn benadering van dit spontane pieuse gebeuren. Hoog tijd dat hij ontslag nemt uit zijn veelvuldige politieke ambten, want hij brengt het 'groene' gedachtegoed in discrediet!

nabat54 26 augustus 2017 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8514372)
kan je het verband tussen het artikel en Calvo uitleggen... Voor zover ik kan zien gaat het over Hans Bonte, en die is van sp.a.

Calvo is de zoon van een Catalaanse vader, is voetbalfan voor FC Barcelona....wat doe jij eigenlijk op een politiek forum als je zo een zaken niet weet....

nabat54 26 augustus 2017 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8514284)
http://www.hln.be/hln/nl/40182/Aansl...n-andere.dhtml

Burgemeester van Vilvoorde Hans Bonte (sp.a) blijft erbij dat zijn politiediensten vorig jaar contact hebben gehad met de politiediensten in Barcelona over imam Abdelbaki Es Satty, het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Barcelona en Cambrils. De Spaanse nationale veiligheidsdiensten ontkennen dat, waarmee de discussie in communautair Spaans-Catalaans vaarwater belandt. Minister van Justitie Koen Geens (CD&V) zegt dat het om een "informeel" en niet-geregistreerd contact ging

Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ?

Zeg BUB'er die Groene zijn wel de laatste (samen met de PVDA/PTB communisten) die eigenlijk voor een unitaire partij kiezen...ze zijn dus de enige bondgenoten die je hebt.....ik zou er toch niet teveel op schieten hoor....of het moet zijn dat je het licht" hebt gezien :twisted:

Universalia 26 augustus 2017 06:03

Is er ook maar iemand die de persoon in kwestie (Calvo zijnde) nodig heeft? 8O

kelt 26 augustus 2017 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8515379)
Is er ook maar iemand die de persoon in kwestie (Calvo zijnde) nodig heeft? 8O

De arme man,na een vol politiek jaar het parlement onderzeiken (en waarvoor hij dan nog betaald wordt ook,het heet "oppositie" voeren) is ongetwijfeld nog op "parlementair reces"...

Na ,in rustgevende omstandigheden,iedere dag een flesje goeie Catalaanse azijn te degusteren kan hij er straks weer invliegen ....We kijken al uit naar zijn interventies tegen zowat iedere en elke regeringsmaatregel waarbij hij zijn kompleet gebrek aan relativering zal tonen door elke en iedere tekortkoming (volwassen mensen WETEN dat niks direct,helemaal,perfect is) als grote schande en immense ramp,uit te lichten......

ViveLaBelgique 26 augustus 2017 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 8515364)
Zeg BUB'er die Groene zijn wel de laatste (samen met de PVDA/PTB communisten) die eigenlijk voor een unitaire partij kiezen...ze zijn dus de enige bondgenoten die je hebt.....ik zou er toch niet teveel op schieten hoor....of het moet zijn dat je het licht" hebt gezien :twisted:

Ik ben geen BUB'er en zeker niet op zoek naar bondgenoten. Jouw uitlatingen vertellen vooral veel over jezelf. Heeft iemand jouw verlaten ? Voel jij jezelf alleen in jouw strijd ?

Kristof Calvo is in eerste instantie een Catalaans separatist. In de Belgische politiek is hij een graaier.

No Apologies 26 augustus 2017 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 8515363)
Calvo is de zoon van een Catalaanse vader, is voetbalfan voor FC Barcelona....wat doe jij eigenlijk op een politiek forum als je zo een zaken niet weet....

Wat, Calvo fan van FC Barcelona en ni van den Aantwaarp? Schandalig!

daiwa 27 augustus 2017 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8514284)
[url]
Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ?

Misschien op Tomorrowland?

In het parlement de tabaksindustrie verketteren maar wel op hun kosten naar Tomorrowland gaan en daar een VIP behandeling krijgen.
De hypocriet !!

ViveLaBelgique 21 september 2017 12:29

https://www.reuters.com/article/us-s...-idUSKCN1BV0U0

http://www.telegraph.co.uk/news/2017...ister-morning/

Several high ranking government officials were detained, among them Josep Llu�*s Salvadó, the treasury secretary, and Josep Maria Jové, secretary general of the finance department and number two to the vice president, Oriel Junqueras.

Among 41 raids, police searched the Catalan government’s economy, foreign affairs, and labour and social affairs departments, as well as offices in the Presidency.

They also confiscated a haul of 9.6 million referendum ballot papers - believed to be the government's entire consignment.





Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ?

Anna List 21 september 2017 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8514387)
Tweet van Kristof Calvo op 09:46 - 17 aug. 2017:

Nu ook terreur in Barcelona, beetje mijn tweede thuis. Net op de Ramblas, plek van vrolijkheid & ontmoeting. Vreselijk, zo'n blind geweld.

zou Calvo die tweet vandaag nog eens durven plaatsen? :-)

Skobelev 21 september 2017 12:51

Roep er niet op, hij is net wat uit het beeld verdwenen. :? Gelieve het zo te houden.

daiwa 21 september 2017 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8514284)
http://www.hln.be/hln/nl/40182/Aansl...n-andere.dhtml


Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ?

Die stond eerst de tabaksindustrie te verketteren in het parlement en nadien is de hypocriet op hun kosten naar Tomorrowland gegaan.

DewareJakob 21 september 2017 19:13

Citaat:

Waar zit Kristof Calvo als je hem nodig hebt ?
Wie heeft er, in Gods naam, Kristof Calvo nodig?:roll::roll::roll::roll:

quercus 21 september 2017 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8515398)
Ik ben geen BUB'er en zeker niet op zoek naar bondgenoten. Jouw uitlatingen vertellen vooral veel over jezelf. Heeft iemand jouw verlaten ? Voel jij jezelf alleen in jouw strijd ?

Kristof Calvo is in eerste instantie een Catalaans separatist. In de Belgische politiek is hij een graaier.

Oh ??? Is dat zo? Dan zou hij het Vlaams separatisme toch van ganser harte moeten steunen?

reservespeler 21 september 2017 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8531922)
Oh ??? Is dat zo? Dan zou hij het Vlaams separatisme toch van ganser harte moeten steunen?

Hela, niet overdrijven hé.

IJsboer 22 september 2017 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 8515363)
Calvo is de zoon van een Catalaanse vader, is voetbalfan voor FC Barcelona....wat doe jij eigenlijk op een politiek forum als je zo een zaken niet weet....

Is dit een voetbalsupportersforum?

Nu weet ik het dan wel he. Toch bedankt om me iets bij te leren, al was het op een ongelooflijk boertige manier.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be