Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart De Wever betuigt spijt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=216764)

Eberhard Leclerc 1 april 2015 23:55

Bart De Wever betuigt spijt
 



Onder zware druk van een aantal partijgenoten, het feit dat de doorzeurende racismeclaim Bart De Wever politiek ineffectief zou gaan maken en misschien ook enige zelfreflectie hebben er toe geleid dat BDW op zijn schreden is teruggekeerd.

"Ik had beter geen bevolkingsgroep genoemd", aldus de Antwerpse burgemeester op ATV vanavond.

CLAESSENS Joris 2 april 2015 00:11

Bart doet wat hij altijd doet. Veel gescheer, weinig wol. In alle geval geen dikke vis.
Wie gelooft die man nog?

Wat mij meer zorgen baart, of eigenlijk helemaal niet...
Elke keer dat Bart zo een bevlieging krijgt staan er verkiezingen voor de deur...
Als dit dus geen aprilvis is dan...
8-)

Stormram 2 april 2015 00:12

Bart de gecastreerde eunuch.
Vroeger al zonder cojones, maar nu heeft hij al helemaal geen lul meer.

Van een klamme dweil zonder ruggengraat en met het charisma van een bankbediende gesproken ...

patrickve 2 april 2015 05:19

Hij had beter gezegd: "ik had beter over Finnen gesproken" :-D

De schoofzak 2 april 2015 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7598250)



Onder zware druk van een aantal partijgenoten, het feit dat de doorzeurende racismeclaim Bart De Wever politiek ineffectief zou gaan maken en misschien ook enige zelfreflectie hebben er toe geleid dat BDW op zijn schreden is teruggekeerd.

"Ik had beter geen bevolkingsgroep genoemd", aldus de Antwerpse burgemeester op ATV vanavond.

Kan je daar een behoorlijke link van geven ?
Of is het een fantasietje van jou ?

.

JBM 2 april 2015 07:52

Ik zie hem eigenlijk niet afwijken van zijn standpunt.

TREBRON 2 april 2015 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7598257)
Bart de gecastreerde eunuch.
Vroeger al zonder cojones, maar nu heeft hij al helemaal geen lul meer.

Van een klamme dweil zonder ruggengraat en met het charisma van een bankbediende gesproken ...

Zo ken ik de Vlaamse kiezer weer. Eerst jaren roepen om iemand met 5 min. politieke moed en iemand die man en paard durft noemen en als ze er dan ene hebben hem zo rap mogelijk de grond in stampen uit schrik dat de traditionelen en de Walen kwaad zouden worden. Bravo Vlamingen, doe zo voort en de allochtonen worden hier binnen de kortste keer de baas.

Spitting Image 2 april 2015 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 7598478)
Zo ken ik de Vlaamse kiezer weer. Eerst jaren roepen om iemand met 5 min. politieke moed en iemand die man en paard durft noemen en als ze er dan ene hebben hem zo rap mogelijk de grond in stampen uit schrik dat de traditionelen en de Walen kwaad zouden worden. Bravo Vlamingen, doe zo voort en de allochtonen worden hier binnen de kortste keer de baas.

2

dalibor 2 april 2015 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7598256)
Bart doet wat hij altijd doet. Veel gescheer, weinig wol. In alle geval geen dikke vis.
Wie gelooft die man nog?

Wat mij meer zorgen baart, of eigenlijk helemaal niet...
Elke keer dat Bart zo een bevlieging krijgt staan er verkiezingen voor de deur...
Als dit dus geen aprilvis is dan...
8-)

Weet jij iets dat ik niet weet?

TREBRON 2 april 2015 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7598257)
Bart de gecastreerde eunuch.
Vroeger al zonder cojones, maar nu heeft hij al helemaal geen lul meer.

Van een klamme dweil zonder ruggengraat en met het charisma van een bankbediende gesproken ...

Als je dat van een allochtoon moest zeggen dan kreeg je nu van een dozijn allochtoonse advocaten een uitnodiging voor de rechtbank wegens eerroof. Vermits uw uitspraak hier een Vlaming betreft zal dat wel onder vrije meningsuiting vallen .
BTW. dat van die dweil enz, heb je dat zelf gevonden of is dat plagiaat?;-)

Spitting Image 2 april 2015 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 7598483)
Als je dat van een allochtoon moest zeggen dan kreeg je nu van een dozijn allochtoonse advocaten een uitnodiging voor de rechtbank wegens eerroof. Vermits uw uitspraak hier een Vlaming betreft zal dat wel onder vrije meningsuiting vallen .
BTW. dat van die dweil enz, heb je dat zelf gevonden of is dat plagiaat?;-)

Hij stormt veel en ramt behoorlijk. Maar dat is dan ook alles. ;-)

Eberhard Leclerc 2 april 2015 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 7598478)
Zo ken ik de Vlaamse kiezer weer. ....

Je leest niet goed.
De kiezer betuigt geen spijt. Bart wel.

Hij hoeft dat niet te doen.

Hij kon ervoor kiezen zijn aanhang (mandatarissen) elke dag laten uitschelden voor "racist" zoals de laatste 72 uur gebeurde, na de uitspraken in Terzake.

Het wachten is nu nog op echte excuses aan de berbergemeenschap van BDW. Alhoewel de schade alweer is geleden voor het vlaamsnationalisme.

Zipper 2 april 2015 15:00

Zeer dom van De Wever.

Eduard Khil 2 april 2015 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7598250)



Onder zware druk van een aantal partijgenoten, het feit dat de doorzeurende racismeclaim Bart De Wever politiek ineffectief zou gaan maken en misschien ook enige zelfreflectie hebben er toe geleid dat BDW op zijn schreden is teruggekeerd.

"Ik had beter geen bevolkingsgroep genoemd", aldus de Antwerpse burgemeester op ATV vanavond.

trololo, en al de rest van hetgeen dat hij gezegd heeft, vergeet je maar voor het gemak?

Thuleander 2 april 2015 15:07

Het is natuurlijk geen Filip De Winter hé.

Klojo eerste klas 2 april 2015 15:42

""""Toch neemt hij inhoudelijk niets terug van zijn woorden.""""
Selectief citeren, gemakkelijk, toch ? :twisted:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150401_01610595

Antoon 2 april 2015 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7598256)
Bart doet wat hij altijd doet. Veel gescheer, weinig wol. In alle geval geen dikke vis.
Wie gelooft die man nog?

Wat mij meer zorgen baart, of eigenlijk helemaal niet...
Elke keer dat Bart zo een bevlieging krijgt staan er verkiezingen voor de deur...
Als dit dus geen aprilvis is dan...
8-)

De Wever geen dikke vis? rond de 30%, aanwezig in bijna alle regeringen, Burgemeester van Antwerpen en een aantal andere steden en gemeenten. En niet onbelangrijk, het is hem gelukt om de Sossen er overal uit te kieperen.

Ondertussen zit jouw partij te spartelen om boven de kiesdrempel te blijven.

Ik zou een toontje lager zingen, in jouw plaats.

Distel 2 april 2015 16:52

In het artikel dat ik erover las, zegt BDW dat hij inhoudelijk niks aan zijn standpunt wijzigt. Het lijkt mij dus eerder een erkenning van het feit dat je in dit land voor elke scheet in een fles tot racist wordt gebombardeerd. M.a.w: weeral de nagel op de kop.

Xenophon 2 april 2015 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7599302)
De Wever geen dikke vis? rond de 30%, aanwezig in bijna alle regeringen, Burgemeester van Antwerpen en een aantal andere steden en gemeenten. En niet onbelangrijk, het is hem gelukt om de Sossen er overal uit te kieperen.

Ondertussen zit jouw partij te spartelen om boven de kiesdrempel te blijven.

Ik zou een toontje lager zingen, in jouw plaats.

Misschien moeten ze ook het volledige programma laten vallen en trouw zweren aan Belgie zoals BDW.

hogesaII 2 april 2015 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 7599309)
In het artikel dat ik erover las, zegt BDW dat hij inhoudelijk niks aan zijn standpunt wijzigt. Het lijkt mij dus eerder een erkenning van het feit dat je in dit land voor elke scheet in een fles tot racist wordt gebombardeerd. M.a.w: weeral de nagel op de kop.

Inderdaad, ook niets te zien op ATV van een mogelijke wijziging standpunt. Volgens mij verteld de topicstarter gewoon een Bullshit verhaaltje.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be