Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "0110" Wie gaat naar waar ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53275)

Pietje 5 juli 2006 14:50

"0110" Wie gaat naar waar ?
 
De vraag is eenvoudig, Wie gaat naar de concerten in Brussel, Antwerpen of Gent ? Wie gaat helemaal niet ?

BCD 5 juli 2006 14:55

Goed initiatief maar ik ben persoonlijk niet aan concerten

Bazilfunk 5 juli 2006 14:57

Antwerpen!!!! Alhoewel ik aan't twijfelen bn nu ik zo'n grote fan van Laura Lynn aan't worden ben ;-)

Tantist 5 juli 2006 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1802730)
De vraag is eenvoudig, Wie gaat naar de concerten in Brussel, Antwerpen of Gent ? Wie gaat helemaal niet ?

Wat zijn die concerten trouwens? Ik ga dus niet.

Is dit trouwens niet meer K&K?

baarle 5 juli 2006 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 1802760)
Wat zijn die concerten trouwens? Ik ga dus niet.

Je bent dus tegen verdraagzaamheid? :-)

Of je lust geen gratis concert?

Of je wil geen reclame maken voor het Belang, zeker niet op een week voor de verkiezingen?

Ik stel voor dat we er een forummeeting van maken en bijeenkomen in Brussel.

Tegendradigaard 5 juli 2006 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1802769)
Je bent dus tegen verdraagzaamheid? :-)

Of je lust geen gratis concert?

Ik stel voor dat we er een forummeeting van maken en bijeenkomen in Brussel.

wij tegen zij... zoals Lex Molenaar wist te zeggen in GVA...

LeMmOnN 5 juli 2006 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 1802760)
Is dit trouwens niet meer K&K?

Binnenlandse politiek... ze staan dan toch op hun plaats :lol:

Pietje 5 juli 2006 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1802753)
Antwerpen!!!! Alhoewel ik aan't twijfelen bn nu ik zo'n grote fan van Laura Lynn aan't worden ben ;-)

Als ik mij kan vrijmaken (wat wel zal lukken) ga ik alleszins naar Brussel.
Ik heb er lange tijd gewoond, en idd, Laura Lynn zien optreden zal op zijn minst een belevenis worden. En er is natuurlijk ook nog de grote Arno 8)

jan hyoens 5 juli 2006 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1802828)
Als ik mij kan vrijmaken (wat wel zal lukken)

als delegue kan dat inderdaad geen probleem zijn (en de baas gelukkig!)

Jazeker 5 juli 2006 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1802828)
en idd, Laura Lynn zien optreden zal op zijn minst een belevenis worden.

Als ge nog rapper uw kont keert dan krijgen we turbulenties. :-D

duveltje382 5 juli 2006 16:00

Ik vind dit een zwakke manier om het VB te bestrijden. Men zou misschien eens moeten beginnen met beter te besturen,dat zou al een betere stap zijn om het VB te bestrijden

Heftruck 5 juli 2006 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1802894)
Ik vind dit een zwakke manier om het VB te bestrijden. Men zou misschien eens moeten beginnen met beter te besturen,dat zou al een betere stap zijn om het VB te bestrijden

Da's niet populistisch genoeg.

Bazilfunk 5 juli 2006 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1802894)
Ik vind dit een zwakke manier om het VB te bestrijden. Men zou misschien eens moeten beginnen met beter te besturen,dat zou al een betere stap zijn om het VB te bestrijden

Het zijn artiesten, artiesten besturen geen land dus. Blijkbaar zijn deze artiesten tevreden met het huidige bestuur.

Ooit wel eens bij stil gestaan dat er maar amper 1 miljoen vlamingen niet tevreden is het met het huidige bestuur? Als het u niet aanstaat met de resterende 5 miljoen vlamingen samen te wonen dan staat niets u in de weg om te verhuizen naar een land met een beter bestuur.

Pietje 5 juli 2006 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1802884)
Als ge nog rapper uw kont keert dan krijgen we turbulenties. :-D

Mij blijkbaar niet goed begrepen 8)

duveltje382 5 juli 2006 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1802919)
Het zijn artiesten, artiesten besturen geen land dus. Blijkbaar zijn deze artiesten tevreden met het huidige bestuur.

Ooit wel eens bij stil gestaan dat er maar amper 1 miljoen vlamingen niet tevreden is het met het huidige bestuur? Als het u niet aanstaat met de resterende 5 miljoen vlamingen samen te wonen dan staat niets u in de weg om te verhuizen naar een land met een beter bestuur.

Nee jong,ik heb stemrecht voor iets,als ze met 5 miljoen rekening willen en kunnen houden, zouden ze wel wat verdraagzamen tegenover die 1.000.000 mensen moeten worden(och ging het hier op 1.10 niet over verdraagzaamheid?)

baarle 5 juli 2006 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 1802919)
Het zijn artiesten, artiesten besturen geen land dus.

Maar de keuze van hun politieke boodschap spreekt boekdelen. Vor hetzelfde geld hadden ze als thema een boodschap kunnen kiezen die wél iets zou uithalen: "voor een beter beleid", of "tegen het stadsgeweld", bijvoorbeeld.

Citaat:

Blijkbaar zijn deze artiesten tevreden met het huidige bestuur.
Fijn. Ik ben blij voor hen.

Citaat:

Ooit wel eens bij stil gestaan dat er maar amper 1 miljoen vlamingen niet tevreden is het met het huidige bestuur? Als het u niet aanstaat met de resterende 5 miljoen vlamingen samen te wonen dan staat niets u in de weg om te verhuizen naar een land met een beter bestuur.
U lult maar wat in het wilde weg. 1 miljoen Belangstemmers staan tegenover 3 miljoen kiezers van andere partijen, niet tegenover 5 miljoen. Dat is een leugenachtige manipulatiepoging van u.

Ten tweede is de helft van die drie miljoen volgens peilingen tegenstander van het cordon sanitaire.

Ten derde staat het elke burger vrij kritiek te hebben op het beleid in zijn land. Dat is democratie. Als dat u niet aanstaat, is het aan u om naar een minder democratisch land te vertrekken.

Praetorian 5 juli 2006 16:34

Gent, puur uit geografisch gemakzucht.;-)

vercetti 5 juli 2006 16:36

Vraag aan de moderators of ze een apart subforum voor 0110 opendoen. Kan je daar wat klaarkomen. :roll:

Praetorian 5 juli 2006 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1802979)
Vraag aan de moderators of ze een apart subforum voor 0110 opendoen. Kan je daar wat klaarkomen. :roll:

Misschien is dat eens een goed idee, dan lezen we tenminste niet telkens opnieuw hetzelfde stompzinnige gezeik over het complot van de islam tegen de bange bleekscheet.:-D

garfield 5 juli 2006 16:53

ik heb daar niks te zoeken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be