Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   strijkijzer kan niet meer posten. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238225)

Vlad 10 april 2017 12:00

strijkijzer kan niet meer posten.
 
Mijnen goeden vriend, alhier gekend onder den nicknaam strijkijzer, heeft zijn e-mailadres veranderd. Nu slaagdet hij er niet meer in hieren te posten wegens de dood van den postduif die z'n confirmatie-e-mail moested bezorgen. Hij heefdet mij gevraged om alhier te vragen om hem weder mogelijk te maken te posten.

mvg Vlad, vriend van strijkijzer.

Eyjafjallajökull 10 april 2017 12:59

En je vorige bericht dateerde van ruim twee jaar geleden ? :lol:

Eduard Khil 10 april 2017 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8424762)
En je vorige bericht dateerde van ruim twee jaar geleden ? :lol:

als iemand op een forum begint "mijn vriend heeft probleem X", dan weet iedereen al hoe laat het is :lol:

Eyjafjallajökull 10 april 2017 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8424868)
als iemand op een forum begint "mijn vriend heeft probleem X", dan weet iedereen al hoe laat het is :lol:

Wel lullig om zo een dubbelnick te moeten opofferen :lol:

Vlad 11 april 2017 07:41

Verenmits ik al duizenden jaren oud ben en hier maar om den zovelen jaren eens langs kome zal ik en mijn accountgegevens overdraghen aen mijnen vriend strijkijzer. Hij kan dan onder mijnen nickename verder forummen en de eigenaers van dit en café met geslotene deurhe en nedergelaethene gordijnen kunnen verder op hun beide oren blijven slaepen. Daaaag.

NieuwNoors 11 april 2017 15:52

Toen ik de titel las: 'strijkijzer kan niet meer....' dacht ik spontaan : strijkijzer kan niet meer strijken. Maar nee dus.

Vrijheideerst 4 mei 2017 21:25

Arme Calor :'(

Wapper 4 mei 2017 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8425406)
Verenmits ik al duizenden jaren oud ben en hier maar om den zovelen jaren eens langs kome zal ik en mijn accountgegevens overdraghen aen mijnen vriend strijkijzer. Hij kan dan onder mijnen nickename verder forummen en de eigenaers van dit en café met geslotene deurhe en nedergelaethene gordijnen kunnen verder op hun beide oren blijven slaepen. Daaaag.

Bedanct mynen vrint voer uwe spontaenighe scrieverye alhiere, ende alsoeck voor het passcheeren uwer geheyme credentieen aen my per snellen courier.

Met vriendelycken groet,

Stryckyzerken

Vrijheideerst 5 mei 2017 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8443133)
Bedanct mynen vrint voer uwe spontaenighe scrieverye alhiere, ende alsoeck voor het passcheeren uwer geheyme credentieen aen my per snellen courier.

Met vriendelycken groet,

Stryckyzerken

Dat Oud Vlaemsch gaat je goed af! :thumbsup:

8-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be