Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   vlaams blok gaat morgen betogen in antwerpen ondanks verbod (https://forum.politics.be/showthread.php?t=215137)

Pandareus 1 maart 2015 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559593)
Zullen Peggy & Ida ook van de partij zijn?

Peggy smeert de broodjes met gehakt en Ida zorgt voor Cara pils.
Altijd trouw op post.

Zeus 1 maart 2015 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7559757)
Misschien toch even iets lezen, alvorens met een schapenkop achter de policor aan te lopen:

De typische jodenexcuustruus "Ik ben een product van de holocaust; ik kan niets verkeerd doen".

Fier om de vlag van Israël te dragen? Proficiat. Draag ze maar met trots, de vlag van een land waar de bevolking gezellig gaat barbecueën op de heuvels rond Gaza om juichend te staan toekijken op bombardementen waarin honderden Palestijnse kinderen worden afgeslacht.

circe 1 maart 2015 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7559813)
De typische jodenexcuustruus "Ik ben een product van de holocaust; ik kan niets verkeerd doen".

Fier om de vlag van Israël te dragen? Proficiat. Draag ze maar met trots, de vlag van een land waar de bevolking gezellig gaat barbecueën op de heuvels rond Gaza om juichend te staan toekijken op bombardementen waarin honderden Palestijnse kinderen worden afgeslacht.

Ze stonden in de uitverkoop dacht ik. Hamas had ze eerst al gemarineerd en bood ze aan in groepjes van vijf bovenop de daken en gegroepeerd rond hun raketgeschut.

Pandareus 1 maart 2015 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7559669)
Vorige week waren er in Sint-Niklaas............................100 mensen.8-)

Aan de foto te zien was het heel wat minder nog.


Pandareus 1 maart 2015 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7559707)
Op een weekdag verwacht ik niet veel volk.

Doe maar een damarke aan, en zet je muts op want het gaat koud zijn.

Zeus 1 maart 2015 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7559817)
Ze stonden in de uitverkoop dacht ik. Hamas had ze eerst al gemarineerd en bood ze aan in groepjes van vijf bovenop de daken en gegroepeerd rond hun raketgeschut.


Geen enkel onafhankelijk rapport dat die stelling bevestigt, maar dan nog:

Is het wel oké om te juichen voor kinderen als collateral damage als die kinderen daartoe gedwongen worden door gewapende mannen?

Demper 1 maart 2015 17:23

Ik doe ook mee.

Pandareus 1 maart 2015 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7559832)
Ik doe ook mee.

Wil jij dan zorgen dat die ouwe rechts op de foto achteraf terug op de trein naar Brakel raakt ?


Another Jack 1 maart 2015 18:05

Ik kijk uit naar de foto's van morgen!

Demper 1 maart 2015 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559936)
Ik kijk uit naar de foto's van morgen!

:lol:

Wil je op mij geilen? :lol:

Another Jack 1 maart 2015 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7559938)
:lol:

Wil je op mij geilen? :lol:

Nee, ik moet gewoon altijd lachen met al die scheve doorzopen koppen...
Alleen spijtig dat er de laatste jaren niet zoveel motorhelmpjes en bakkebaarden meer zijn...

Demper 1 maart 2015 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7559838)
Wil jij dan zorgen dat die ouwe rechts op de foto achteraf terug op de trein naar Brakel raakt ?

Brakel = VLD = open grenzen / multikulti / islamknuffelarij.

Another Jack 1 maart 2015 18:09

Ik denk dat ik morgen Demper ga herkennen...

Demper 1 maart 2015 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559943)
Nee, ik moet gewoon altijd lachen met al die scheve doorzopen koppen...
Alleen spijtig dat er de laatste jaren niet zoveel motorhelmpjes en bakkebaarden meer zijn...

Als ik een doorzopen bakkes wil zien, kijk ik naar De Wael.

Je zal er vooral veel kaalkoppen zien.

Demper 1 maart 2015 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559947)
Ik denk dat ik morgen Demper ga herkennen...

Beschrijf mij eens.

Another Jack 1 maart 2015 18:11

Demper zal diegene zijn die, nadat hij wordt opgepakt, met een schriel stemmetje, stampvoetend, zal roepen tegen de agent:

"Ik verdien meer als gij, gast!"

Demper 1 maart 2015 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559953)
Demper zal diegene zijn die, nadat hij wordt opgepakt, met een schriel stemmetje, stampvoetend, zal roepen tegen de agent:

"Ik verdien meer als gij, gast!"

:rofl::rofl::rofl:

Man man man :lol:

circe 1 maart 2015 18:17

Vooral niet betogen. Vooral Pegida afbreken. Vooral doen alsof er niks aan de hand is. En vooral je hoofd in het zand blijven steken (zolang het nog op je schouders staat)

Citaat:

Brussel, in 2030 de nieuwe hoofdstad van de Islamitische Republiek Eurabia?
DOOR FRANK DEPREITERE · 26 AUG 2013


LIKE US ON FACEBOOK:
'Het ziet er naar uit dat Brussel de nieuwe hoofdstad kan worden van de Islamitische Republiek Eurabia. Moslims zullen er de meerderheid van de bevolking uitmaken tegen 2030. En het Europese Continent zal volledig islamitisch zijn tegen het eind van de volgende eeuw indien de huidige demografische trend aanhoudt', schrijft een Belgische universiteitsprofessor in een van zijn recente boeken. 'Er is de algemene indruk dat er te veel moslims zijn in het land, dat ze te veel eisen stellen, en dat Islam een godsdienst van onverdraagzaamheid is', is de conclusie van het Duitse Friedrich Ebert Stichting na een onderzoek in de EU-landen.


Ook de V.S. zijn doordrenkt van islamofobie, aldus sommige moslimleiders. 'We leven in één van de meest vijandige omgevingen', zegt Faiza Ali van de ‘Arab American Association’ in New York. 'Ik stel vast dat de antimoslimgevoelens zeer uitgesproken zijn de jongste jaren,' zegt Moustafa Bayoumi, een literatuurprofessor van Brooklyn College.

Brussel, islamitische hoofdstad?

'Het ziet er naar uit dat Brussel de nieuwe hoofdstad van de Islamitische Republiek Eurabia kan worden” is een uitspraak van socioloog en auteur Felice Dassetto in ‘The Iris and the Crescent’. Hij is professor aan de UCL. Volgens Dassetto zullen moslims tegen 2030 in de meerderheid zijn in Brussel, en zijn overal in Europa gelijkaardige tendensen aan de gang. 'Tegen 2025 zal éénderde van de pasgeborenen uit een moslimfamilie komen.' Zijn boek waarschuwt er tevens voor dat de ultraconservatieve elementen binnen de islam terrein winnen in Brussel. Onder de vele stromingen binnen de islam die ook in Brussel aanwezig zijn, is het salafisme het meest populair.

'Salafisme, de zeer conservatieve panmoslimbeweging, stelt zich onder andere tot doel om de moslims in de wereld te verenigen en onder het leiderschap van één enkele kalief te brengen die regeert volgens de sharia.' Het boek onthult dat moslims in Brussel een ‘wij-tegen-hun’ houding hebben, wat de integratie in de Belgische maatschappij erg bemoeilijkt. '

'Antwerpen is de zetel van de eerste Belgische islamitische-shariarechtspraak. De shariarechtbank is een initiatief van de radicale moslimgroepering Sharia4Belgium. De leiders ervan zeggen openlijk dat ze een parallel islamitisch rechtssysteem in België beogen als tegengewicht voor het Belgische rechtssysteem.'

De Duitse Friedrich Ebert Stichting schrijft in haar publicatie ‘Intolerance, Prejudice and Discrimination: A European Report’: 'De algemene indruk ontstaat dat er te veel moslims in het land zijn, dat ze te veeleisend zijn en dat de godsdienst intolerant is. Daarnaast zijn er Europeanen die de aanwezigheid van moslims als een verrijking ervaren, maar ook deze zijn niet blind voor de grote culturele verschillen, vooral als het gaat over de positie van de vrouw. Verder stelde de Stichting vast dat bij de Europeanen de idee leeft dat moslims het terrorisme steunen of op zijn minst genegen zijn.

'Algemeen verspreid in Europa is de idee dat islam een onverdraagzame godsdienst is. In Groot-Brittannië en in Nederland denkt haast de helft van de ondervraagde bevolking dat dit het geval is. Daartegenover staat Portugal, waar slechts éénderde zo denkt. De stelling dat ‘moslims te veeleisend zijn’ wordt onderschreven door de helft van de bevolking in alle Europese landen. Een kwart van de Portugezen vindt dat er te veel moslims zijn in eigen land. In Frankrijk is dat eenderde, in het VK, Duitsland, Italië en Nederland 40%, en 60% in Hongarije.” Volgens arabicbible.com leven er minstens 4 miljoen moslims in Frankrijk (7%), 2 miljoen in Duitsland (2,5%), 1,5 miljoen in het VK (3%). Een kleine 10% van de pasgeborenen in de EU zijn moslims. In Brussel is dat 57%.
Lees gerust verder op : http://www.express.be/articles/nl/co...bia/194779.htm

Pandareus 1 maart 2015 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7559950)
Beschrijf mij eens.

Morgen, na het zien van de groepsfoto ergens tussen die +/- 50 man die er zal zijn.

Zipper 1 maart 2015 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7559964)
Vooral niet betogen. Vooral Pegida afbreken. Vooral doen alsof er niks aan de hand is. En vooral je hoofd in het zand blijven steken (zolang het nog op je schouders staat)


Lees gerust verder op : http://www.express.be/articles/nl/co...bia/194779.htm

Waar mijn ouders wonen (Anderlecht), is het al zo ver. Mijn moeder is verplicht om drie metro-stations verder te gaan om nog een fatsoenlijke Belgische beenhouwer en/of bakker te vinden. Waar zij wonen ("Het Rad") is het enkel nog "halal" wat de klok slaagt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be