Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   emigreren naar Korea (of een ander land in Azië) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231386)

bembem 30 april 2016 21:38

emigreren naar Korea (of een ander land in Azië)
 
Wish me good luck forummertjes want binnen dit en zoveel jaar ben ik hier weg, yep! :-D:-D:-D:-D:-D Hoogstwaarschijnlijk naar Korea!! Yeppppppppppppppppppp! Dan zal ik eindelijk mentale rust en happiness hebben: back again with my people, XD! (alhoewel ik me altijd Belgische zal blijven voelen, yep) lol


Nog zo'n 2 �* 3 boekjes uitbrengen & it shall be reality :-D:-D:-D:-D:-D Asia here i come!!!!!!!!! LOL

bembem 30 april 2016 21:39

hahahaha! me excited! yep!! :-))))))))))))))))))

Truder 30 april 2016 21:46

Al moet je niets van dat afschuwelijk capitalisme weten laat je waarschijnlijk uw OCMW uitkering ook naar ginder op een rekening storten. :roll:

bembem 30 april 2016 21:48

wel nee .. i shall be on my own .. yep!!

bembem 30 april 2016 21:51

+ er is nu reeds een soort van mentale rust op mij neer gestreken, het vooruitzicht dat ik hopelijk weldra tussen m'n soortgenootjes zal vertoeven doet me heel wat, ik ben een nieuw mens aan het worden, ik voel het! i shall no longer be seen as a yellow chink while wandering the streets, YEP! :-))))))))))

eno2 30 april 2016 21:58

Waarom forum jij in Dinglish? (Half Dutch half English)

bembem 30 april 2016 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8087771)
Waarom forum jij in Dinglish? (Half Dutch half English)

hihihi ik weet niet hoe het komt maar als ik online ben gaat dat bijna automatisch -> in een mengelmoes van engels bezig zijn, vandaar :lol::lol:

bembem 30 april 2016 22:01

nu nog Koreaans leren, dat zal wat anders zijn want vind het best moeilijk ......

eno2 30 april 2016 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8087778)
nu nog Koreaans leren, dat zal wat anders zijn want vind het best moeilijk ......

Rapture in Seoul...

bembem 30 april 2016 22:09

lol

Stormram 30 april 2016 22:19

Heb je je lithium weer niet genomen vandaag?

bembem 30 april 2016 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8087804)
Heb je je lithium weer niet genomen vandaag?

hoezo? ik ben 100% bij m'n verstand -> i shall no longer be oppressed nor patronized by the evil white man, and be what i was intented to be: a yellow citizen in a yellow world, yep!!!!

eno2 30 april 2016 22:35

De meesten van ons zijn kleurenblind.

Xenophon 30 april 2016 22:37

Je komt wel terug, men gaat je ginder niet aanvaarden, je spreekt niet eens de taal.

Trouwens, je gaat die mensen daar niet uit elkaar kunnen houden, die zien er allemaal hetzelfde uit.

Stormram 30 april 2016 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8087809)
hoezo? ik ben 100% bij m'n verstand -> i shall no longer be oppressed nor patronized by the evil white man, and be what i was intented to be: a yellow citizen in a yellow world, yep!!!!




Kind, echt, ik weet niet hoe zeer je op de hoogte bent van de algemene toestand in de Koreaanse maatschappij, maar van die tienduizenden Noord-Koreaanse vluchtelingen die op jeugdige leeftijd erin slagen om via China in het zuiden te geraken, zijn er zelfs bitter weinig die ginds een fatsoenlijk leven kunnen opbouwen. De reden daarvoor is dat op een luttele 50 jaar tijd de regiolecten al zodanig uit elkaar zijn gegroeid dat een Noord-Koreaan amper de helft van een tekst in het Zuid-Koreaans begrijpt. Als die mensen al compleet aan hun lot worden overgelaten, waarom denk je in dan in godsnaam dat ze jou opeens met open armen gaan ontvangen?

Je bent alles verschrikkelijk aan het onderschatten. Kijk maar naar de zelfmoordcijfers hierboven. Het is ginds een overbevolkte hel en je zou er nog een veel vreemdere eend in de bijt zijn dan hier.

bembem 30 april 2016 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8087814)
Je komt wel terug, men gaat je ginder niet aanvaarden, je spreekt niet eens de taal.

Trouwens, je gaat die mensen daar niet uit elkaar kunnen houden, die zien er allemaal hetzelfde uit.

you got it wrong, they will accept me cuz i'm yellow and look like one of them, yep!!

bembem 30 april 2016 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8087815)



Kind, echt, ik weet niet hoe zeer je op de hoogte bent van de algemene toestand in de Koreaanse maatschappij, maar van die tienduizenden Noord-Koreaanse vluchtelingen die op jeugdige leeftijd erin slagen om via China in het zuiden te geraken, zijn er zelfs bitter weinig die ginds een fatsoenlijk leven kunnen opbouwen. De reden daarvoor is dat op een luttele 50 jaar tijd de regiolecten al zodanig uit elkaar zijn gegroeid dat een Noord-Koreaan amper de helft van een tekst in het Zuid-Koreaans begrijpt. Als die mensen al compleet aan hun lot worden overgelaten, waarom denk je in dan in godsnaam dat ze jou opeens met open armen gaan ontvangen?

Je bent alles verschrikkelijk aan het geringschatten. Kijk maar naar de zelfmoordcijfers hierboven. Het is ginds een overbevolkte hel en je zou er nog een veel vreemdere eend in de bijt zijn dan hier.

pls do not compare me with the struggles of a north korean citizen, me i'm the author of 'Séoul blues' by the way .. and other books will follow hehehehehe :-))))))))))

Stormram 30 april 2016 22:51

In all likelihood, they're going to chew you up and spit you out like a piece of undercooked bulgogi.

eno2 30 april 2016 22:52

Als je boeken van de grond komen... anders niet.

eno2 30 april 2016 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8087826)
In all likelihood, they're going to chew you up and spit you out like a piece of undercooked bulgogi.

Who knows...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be