Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Opnieuw dertig migranten opgepakt na razzia in station Brussel-Noord (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240333)

Universalia 7 september 2017 21:20

Opnieuw dertig migranten opgepakt na razzia in station Brussel-Noord
 
BRON

Citaat:

Een honderdtal politieagenten heeft donderdag opnieuw een controleactie gehouden bij migranten aan het Brusselse Noordstation. Er werden veertig migranten gecontroleerd, dertig van hen werden opgepakt, waarvan zeker twee minderjarigen.
Het hoort gewoon niet thuis in een station die 'slapenden'.

Ik herinner me mijn uitgangsleven in een ver verleden en er waren soms mensen bij die te diep in het glas gekeken hadden en zich ook te slapen legden in een station.

Die werden na een tijdje door de Politie vriendelijk verzocht naar huis te gaan.

In Antwerpen gaan de deuren op slot van de ondergrondse dacht ik om bepaalde uren.

Ach en daar is die T. Francken weer die ze nog allemaal asiel wil geven. :roll: :roll:

Gamla 8 september 2017 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8522850)
BRON



Het hoort gewoon niet thuis in een station die 'slapenden'.

Ik herinner me mijn uitgangsleven in een ver verleden en er waren soms mensen bij die te diep in het glas gekeken hadden en zich ook te slapen legden in een station.

Die werden na een tijdje door de Politie vriendelijk verzocht naar huis te gaan.

In Antwerpen gaan de deuren op slot van de ondergrondse dacht ik om bepaalde uren.

Ach en daar is die T. Francken weer die ze nog allemaal asiel wil geven. :roll: :roll:

Niet alleen Francken. Ook degenen die aan het democratische circus (verkiezingen) meedoen. Wie stemt is medeschuldig.

Universalia 8 september 2017 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8522945)
Niet alleen Francken. Ook degenen die aan het democratische circus (verkiezingen) meedoen. Wie stemt is medeschuldig.

Zo is dat inderdaad.

Lukkas 8 september 2017 22:05

Dat zijn geen migranten, maar illegalen.

Universalia 8 september 2017 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8523570)
Dat zijn geen migranten, maar illegalen.

Geen van beide 'groepen' moet daar gaan slapen.

De Politiediensten hebben al werk genoeg, dat ze dat nog moeten gaan 'opruimen'.

Lukkas 9 september 2017 10:38

Zou men niet beter in de omgeving een Engels stadje nabouwen voor die arme sukkelaars (uiteraard op kosten van de linkse bende) . Dan kunnen zij toch een beetje van Engeland proeven en de 'pijn' wat verzachten. Want zij zullen er nooit legaal binnen geraken.

Universalia 9 september 2017 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8523718)
Zou men niet beter in de omgeving een Engels stadje nabouwen voor die arme sukkelaars (uiteraard op kosten van de linkse bende) . Dan kunnen zij toch een beetje van Engeland proeven en de 'pijn' wat verzachten. Want zij zullen er nooit legaal binnen geraken.

Het stadje,dat zou een plan kunnen zijn, al leek 'arme sukkelaars' in die zin er zwaar over.

Maar als men dat gaat bouwen zo een stadje, geef je u dan ook niet 'gewonnen?'

In de zin van: ze komen naar hier, leggen zich te slapen in metro stations en andere, rekenen er op dat ze na een tijdje 'opgepakt' zullen worden en naar een andere plaats overgebracht worden waar ze medische verzorging, eten en een 'deftig' slapen krijgen, dit alles op de kosten van de brave belastingbetalers, u en ik dus. :-D

Intussen bellen ze snel naar huis 'Phone Home!' en nodigen ze er nog wat anderen uit met de wijze woorden: zeg dat gaat hier gemakkelijk hoor. 8O

Laten we dit plaatsen onder de noemer: Universaliase logica, wat dat ook moge wezen? 8O


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be