Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Banen op de toch bij het Agentschap Integratie en Inburgering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240670)

Universalia 3 oktober 2017 07:42

Banen op de toch bij het Agentschap Integratie en Inburgering
 
Mogelijk 170 banen op de tocht bij Agentschap Integratie en Inburgering

Citaat:

Door een herstructurering moeten mogelijk 170 medewerkers het Agentschap Integratie en Inburgering verlaten. Dat werd maandag bekendgemaakt tijdens een ondernemingsraad bij het agentschap. Volgens de directie is dat een gevolg van de gedaalde instroom van asielzoekers en van het fusieproject van het agentschap.

Maar omdat de instroom van asielzoekers nu fors daalt, neemt ook het extra aanbod af en moeten de bijkomende medewerkers het agentschap verlaten.
Dat soort van agentschappen hadden nooit of te nimmer het levenslicht mogen zien. :roll:

Heeft iemand daar een boodschap aan, dat men de alsmaar meer en meer toestromende nieuwkomers de weg gaat wijzen over hoe ze hun inburgeringstraject moeten bewandelen.

Citaat:

Maar omdat de instroom van asielzoekers nu fors daalt, neemt ook het extra aanbod af en moeten de bijkomende medewerkers het agentschap verlaten.
De zin over de dalende instroom dat moet een véél te late 1 Aprilgrap zijn en nog een enorm slechte ook. :roll: :roll:

Skobelev 3 oktober 2017 07:44

Jaag die asielparasieten maar de straat op, doek dat handeltje maar op.

De schoofzak 3 oktober 2017 11:00

Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.

Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.

maddox 3 oktober 2017 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8540249)
Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.

WO1, Dat was dan Nederland. Geen pretje voor de meesten van de Vlaamse vluchtelingen. En Noord Frankrijk. Waar het voor sommigen minder erg was, en waar hard werk geapprecieerd werd.

Eigenaardig genoeg zijn de meesten van die vluchtelingen dan wel terug gekeerd , waarvan sommigen al van voor het einde van WO1.

En de economische vluchtelingen van die tijd. Die betaalden voor hun bootreis, kwamen toe in het verre land dat ze gekozen hadden (meestal de VS, enkelen naar Canada). Opvang???
Hard werken, dat was de boodschap. En met wat geluk hadden ze een goed leven, en hun kinderen, die spraken de lokale taal, en de kleinkinderen, die waren gewoon lokale inwoners.
Citaat:

Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.
Hoeft ook niet. Blijkbaar zijn er niet al te veel mensen die kennis over deze periode willen hebben.

No Apologies 3 oktober 2017 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8540099)
Mogelijk 170 banen op de tocht bij Agentschap Integratie en Inburgering



Dat soort van agentschappen hadden nooit of te nimmer het levenslicht mogen zien. :roll:

Heeft iemand daar een boodschap aan, dat men de alsmaar meer en meer toestromende nieuwkomers de weg gaat wijzen over hoe ze hun inburgeringstraject moeten bewandelen.

En daarom dus mag de stroom van migranten/vluchtelingen/asielzoekers/gelukzoekers.. voor velen niet opdrogen, omdat deze mensen voor hun werkzekerheid zorgen.



De zin over de dalende instroom dat moet een véél te late 1 Aprilgrap zijn en nog een enorm slechte ook. :roll: :roll:


Universalia 3 oktober 2017 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8540249)
Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.

Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.

Tijdens de oorlogsperiodes zijn er inderdaad van onze mensen ook gaan vluchten naar andere oorden.

Ik geef een voorbeeld: Mijn moeder en haar broer zijn zo opgevangen geweest bij een familie in Frankrijk die nog steeds vrienden voor het leven gebleven zijn.

Nadat de situatie in ons land en andere landen een beetje terug stabiel waren zijn keerden ze terug huiswaarts.

Hun eigen ouders zijn zelfs niet gaan vluchten en zijn gebleven in ons land tussen de bommen door. Mijn grootvader zaliger haalde men zelfs nog eens onder het puin vandaan, nadat er een bom, op zijn zaak gevallen was.

Wat doen die andere van nu???

Komen naar hier op zoek naar de hoorn des overvloeds, komen de mensen aanvallen/verkrachten, eigen godsdiensten opdringen, eigen regeltjes opdringen, jobs afpakken en halen het zelfs mocht het in hun landen beter gaan het totaaaaaal niet in hun hoofd om terug te keren.

Zo zie je maar ... :-D

p.s. Maar kom laten we niet vergeten dat er zijn die er aan verdienen zijnde Politici en mensenhandelaars. :roll:

Pericles 3 oktober 2017 15:37

op het nieuws.
Daar werkt bijna 700 man.
Onvoorstelbaar. :roll:

reservespeler 3 oktober 2017 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8540249)
Maar laat ons vooral indachtig blijven wat onze grootouders als vluchteling meemaakten in diverse landen waar ze naar toe konden.

Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb.

Vluchtelingen!!!!

Skobelev 3 oktober 2017 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8540473)
op het nieuws.
Daar werkt bijna 700 man.
Onvoorstelbaar. :roll:

700 parasitairen.

Hypochonder 3 oktober 2017 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8540473)
op het nieuws.
Daar werkt bijna 700 man.
Onvoorstelbaar. :roll:

Complete waanzin inderdaad. Dat er daar 700 statutairen/contractuelen "fulltime" werken is gewoonweg ongelofelijk. Geld strooien alsof het niks is...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be