Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Joden gijzelen onze EU voor de zoveelste keer: Asma Assad geviseerd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169139)

Nr.10 24 maart 2012 05:49

Joden gijzelen de EU-instellingen voor de zoveelste keer: Asma Assad geviseerd
 
1 Bijlage(n)
bron
23 mrt 2012
Minister Uri Rosenthal pleitte onlangs nog voor een aanscherping van ...
Asma Assad mag niet meer reizen binnen de EU.
  • bedankt aan de Jood Uri Rosenthal
  • bedankt EU-politici om onze instellingen te laten gijzelen door Joden

tomm 24 maart 2012 10:47

Je kunt mij nu niet bpaald van antisemitisme beschuldigen maar ofwel de minister van buitenlandse zaken, ofwel de minister van defensie in Nederland is al decennialang een Jood. Maak mij niet wijs dat dat toeval is.

Wat ook opvalt is het gebrek aan reactie daartegen. Stel dat een ministerpost al decennialang naar een moslim zou gaan zou je heel wat mensen tekeer horen gaan.

Asma Assad is de enige "first lady" van een Arabisch of moslim land die geen sluier draagt. Natuurlijk wordt ze gehaat door de islamistische rebellen. Israel, en hun vijfde kolonne in europa, willen Assad weg en hebben liever een islamistisch regime in Syrië. Wat daarachter zit valt moeilijk te achterhalen. Ik denk dat ze Assad wegwillen omdat hij een bondgenoot is van Iran en Hezbollah, en ze hopen dat een nieuw regime zwakker en verdeelder zal zijn, zoals je nu ziet in Libië.

Nr.10 24 maart 2012 19:24

Asma Assad is de dochter van een cardioloog afkomstig uit Homs (een soenniet), die naar Londen verhuisde. Ze heeft een Brits paspoort.

Juan 24 maart 2012 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 6044086)
Je kunt mij nu niet bpaald van antisemitisme beschuldigen maar ofwel de minister van buitenlandse zaken, ofwel de minister van defensie in Nederland is al decennialang een Jood. Maak mij niet wijs dat dat toeval is.

De afgelopen drie decennia is de minister van Buitenlandse Zaken of Defensie van Nederland exact één keer een Jood geweest.

Buitenlandse Zaken
2010-heden Uri Rosenthal >> Jodendom
2007-2010 Maxime Verhagen >> R-K
2003-2007 Ben Bot >> R-K
2002-2003 Jaap de Hoop Scheffer >> R-K
1998-2002 Jozias van Aartsen >> Hervormd?
1994-1998 Hans van Mierlo >> Niet gelovig
1993-1994 Peter Kooijmans >> Christen
1982-1993 Hans van den Broek >> R-K
1982-1982 Dries van Agt >> Christen (anti-Israël)
1981-1982 Max van der Stoel >> Niet gelovig

Defensie
2010-heden Hans Hillen >> R-K
2007-2010 Eimert van Middelkoop >> Protestant
2003-2007 Henk Kamp >> (gewezen) R-K
2002-2003 Benk Korthals >> R-K
1998-2002 Frank de Grave >> ?
1994-1998 Joris Voorhoeve >> Niet gelovig
1989-1994 Relus ter Beek >> Niet gelovig
1986-1989 van Eekelen / Bukman / Frits Bolkestein >> Niet gelovig
1982-1986 Job de Ruiter >> gereformeerd
1982 Hans van Mierlo >> Niet gelovig

Francientje 24 maart 2012 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 6044086)
Je kunt mij nu niet bpaald van antisemitisme beschuldigen .

O, kom nou...

Francientje 24 maart 2012 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 6044086)

Asma Assad is de enige "first lady" van een Arabisch of moslim land die geen sluier draagt. Natuurlijk wordt ze gehaat door de islamistische rebellen. Israel, en hun vijfde kolonne in europa, willen Assad weg en hebben liever een islamistisch regime in Syrië. Wat daarachter zit valt moeilijk te achterhalen. Ik denk dat ze Assad wegwillen omdat hij een bondgenoot is van Iran en Hezbollah, en ze hopen dat een nieuw regime zwakker en verdeelder zal zijn, zoals je nu ziet in Libië.

Ik weet niet waar je dat gaat halen. Noch de vrouw van Sadath indertijd,
noch de twee laatste koninginnen van Jordanie lopen er gesluierd bij.

Nr.10 24 maart 2012 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francientje (Bericht 6044716)
O, kom nou...

Dan constante gezever over antisemitisme heeft een doel.

Nr.10 24 maart 2012 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francientje (Bericht 6044723)
Ik weet niet waar je dat gaat halen. Noch de vrouw van Sadath indertijd,
noch de twee laatste koninginnen van Jordanie lopen er gesluierd bij.

Wat wil uw soort nu eigenlijk?

Max van Dietschland 25 maart 2012 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 6044086)
Je kunt mij nu niet bpaald van antisemitisme beschuldigen maar ofwel de minister van buitenlandse zaken, ofwel de minister van defensie in Nederland is al decennialang een Jood. Maak mij niet wijs dat dat toeval is.

Wat ook opvalt is het gebrek aan reactie daartegen. Stel dat een ministerpost al decennialang naar een moslim zou gaan zou je heel wat mensen tekeer horen gaan.

Asma Assad is de enige "first lady" van een Arabisch of moslim land die geen sluier draagt. Natuurlijk wordt ze gehaat door de islamistische rebellen. Israel, en hun vijfde kolonne in europa, willen Assad weg en hebben liever een islamistisch regime in Syrië. Wat daarachter zit valt moeilijk te achterhalen. Ik denk dat ze Assad wegwillen omdat hij een bondgenoot is van Iran en Hezbollah, en ze hopen dat een nieuw regime zwakker en verdeelder zal zijn, zoals je nu ziet in Libië.

Syrië past ook niet het zwart-wit verhaal die de zionisten willen ophangen van de Arabische of moslimlanden. De salafisten als de zionisten zijn elkaars bondgenoten. Vaak strijden ze samen voor hetzelfde doel. Bin Laden kwam goed uit voor de regering Bush om Irak binnen te vallen.

Jan van den Berghe 28 maart 2012 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 6044086)
Asma Assad is de enige "first lady" van een Arabisch of moslim land die geen sluier draagt. Natuurlijk wordt ze gehaat door de islamistische rebellen.

Rania van Jordanië toch niet (althans, als ze dan eens een sluiertje draagt, is het meestal meer een sjaaltje dan een echte sluier)?!

tomm 28 maart 2012 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6050073)
Rania van Jordanië toch niet (althans, als ze dan eens een sluiertje draagt, is het meestal meer een sjaaltje dan een echte sluier)?!

ok, ja, maar ze is een koningin niet echt een first lady.

tomm 28 maart 2012 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francientje (Bericht 6044723)
Ik weet niet waar je dat gaat halen. Noch de vrouw van Sadath indertijd,
noch de twee laatste koninginnen van Jordanie lopen er gesluierd bij.

Sadat is al lang geen president meer hé. De tijden zijn veranderd.

De vrouw van Nasser, de held van de Arabische wereld, de enige goede president die Egypte ooit gekend heeft, droeg ook geen sluier.


http://news.google.com/newspapers?ni...g=5079,3805588


Sindsdien is de Arabische wereld er helaas niet op vooruit gegaan. Israel vindt dat helemaal niet erg, achterlijke, religieuze mensen zijn gemakkelijker uit te buiten en te onderdrukken.

Jan van den Berghe 28 maart 2012 03:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 6050109)
ok, ja, maar ze is een koningin niet echt een first lady.

Tja, wat is het verschil?! Voor haar huwelijk was ze tenslotte ook een burgermeisje.

-Jo- 29 maart 2012 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6046018)
Syrië past ook niet het zwart-wit verhaal die de zionisten willen ophangen van de Arabische of moslimlanden. De salafisten als de zionisten zijn elkaars bondgenoten. Vaak strijden ze samen voor hetzelfde doel. Bin Laden kwam goed uit voor de regering Bush om Irak binnen te vallen.

²

-Jo- 29 maart 2012 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6043924)
bron
23 mrt 2012
Minister Uri Rosenthal pleitte onlangs nog voor een aanscherping van ...
Asma Assad mag niet meer reizen binnen de EU.
  • bedankt aan de Jood Uri Rosenthal
  • bedankt EU-politici om onze instellingen te laten gijzelen door Joden

²

Dazi Martina 29 maart 2012 22:09

"onze EU"??? :lol::lol:. De meeste mensen moeten "uw EU" niet en als de titel van deze draad bevestigd kan worden dan hoop ik dat de Joden de EU kapot breken tot op de grond. Hoe sneller we van die bezettingsmacht vanaf zijn hoe beter...

zonbron 29 maart 2012 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina (Bericht 6052629)
"onze EU"??? :lol::lol:. De meeste mensen moeten "uw EU" niet en als de titel van deze draad bevestigd kan worden dan hoop ik dat de Joden de EU kapot breken tot op de grond. Hoe sneller we van die bezettingsmacht vanaf zijn hoe beter...

Hopelijk verwezelijken de ware Torah Joden hetzelfde in Uw geliefd beloofde land.

Jan van den Berghe 29 maart 2012 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina (Bericht 6052629)
"onze EU"??? :lol::lol:. De meeste mensen moeten "uw EU" niet en als de titel van deze draad bevestigd kan worden dan hoop ik dat de Joden de EU kapot breken tot op de grond. Hoe sneller we van die bezettingsmacht vanaf zijn hoe beter...

Misschien moeten die Joden dan eerst eventjes Israël onder handen nemen: een staat die gegrond werd op onrechtmatige aanspraken en die slechts kon ontstaan door anderen hun rechten volledig te ontnemen.

Er zal slechts rust en vrede in het Midden-Oosten heersen wanneer Israël er niet meer zal zijn.

SDX 29 maart 2012 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6052669)
Misschien moeten die Joden dan eerst eventjes Israël onder handen nemen: een staat die gegrond werd op onrechtmatige aanspraken en die slechts kon ontstaan door anderen hun rechten volledig te ontnemen.

Er zal slechts rust en vrede in het Midden-Oosten heersen wanneer Israël er niet meer zal zijn.

Rust & vrede in 't midden oosten?

Dan gaan de mohamedanen ophouden met mekaar uit te moorden?

:lol:

Jan van den Berghe 29 maart 2012 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6052677)
Rust & vrede in 't midden oosten?

Dan gaan de mohamedanen ophouden met mekaar uit te moorden?

:lol:

U kunt bij mijn weten niet ontkennen dat Israël een factor van onrust is in het Midden-Oosten.

Of wilt u me vertellen dat het leed en onrecht dat Israël heeft gebracht toen het gesticht werd, ergens te rechtvaardigen valt?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be