Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   "Borstvoeding in het openbaar? Dan mogen mannen tepels grijpen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=227572)

cookie monster 7 januari 2016 03:32

"Borstvoeding in het openbaar? Dan mogen mannen tepels grijpen"
 
"Borstvoeding in het openbaar? Dan mogen mannen tepels grijpen"
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-grijpen.dhtml

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HLN.be
"Als moeders hun baby's in openbare ruimtes borstvoeding geven, moet het voor mannen toegestaan zijn de tepels van die vrouwen vast te pakken". Het is de logica van Josh Moore, Republikeinse politicus uit de staat New Hampshire.

Wat voor een achterlijk agrarische diarreezeiker is zo iemand ??
Waar haalt die zulke achterlijke ideeën vandaan ??
Hopelijk wordt die bij de volgende verkiezingen aldaar er uitgeflikkerd !!
Vrouwen moet je niet als lustobject , gebruiksvoorwerp ,
of als bezit beschouwen !!

Johan Bollen 7 januari 2016 03:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7952419)
Wat voor een achterlijk agrarische diarreezeiker is zo iemand ??
Waar haalt die zulke achterlijke ideeën vandaan ??

Variant van de korte rokjes logica. Zo'n mensen hebben therapie nodig om af te kicken van hun waarschijnlijk op abrahamische religie gebaseerde indoctrinatie. Geef mij maar die Argentijnse politica die haar baby in het parlement borstvoeding gaf.

cookie monster 7 januari 2016 03:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7952430)
Geef mij maar die Argentijnse politica die haar baby in het parlement borstvoeding gaf.

Inderdaad , moet zondermeer kunnen !! Het is iets natuurlijk !!


Misschien de onnozelaar zelf een vetzakske 1ste klas !!
Zoals die Jimmy Swaggart op TV moest toegeven: I have sinned !! :D
https://www.youtube.com/watch?v=Q1OXAi7rNMg

SDX 7 januari 2016 05:13

Mannen die 't normaal vinden om tepels te grijpen als vrouwen borstvoeding geven, zullen 't ook normaal moeten gaan vinden dat ze dan 'n fikse draai rond hun oren zouden kunnen krijgen.

cookie monster 7 januari 2016 05:17

SDX , Daar geef ik gelijk in !!

Zijn er ook vrouwen die zomaar wildweg mannen hun spellement betasten ??

Guinevere 7 januari 2016 07:04

Euh, de meeste vrouwen voelen zich niet eens geroepen om in het openbaar borstvoeding gegeven. Op veel openbare plaatsen zijn er aparte borstvoedingsruimtes gecreëerd. Er zijn vaak ook toiletten te vinden met luiertafels voor baby's.

maddox 7 januari 2016 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7952530)
Euh, de meeste vrouwen voelen zich niet eens geroepen om in het openbaar borstvoeding gegeven. Op veel openbare plaatsen zijn er aparte borstvoedingsruimtes gecreëerd. Er zijn vaak ook toiletten te vinden met luiertafels voor baby's.

Ik heb de indruk dat U zeer beperkt bent in uw wereldse kennis. Het zijn voornamelijk de abramistische religies die menselijke zaken zo proberen te verstoppen. vele andere culturen hebben er minder problemen mee.

Maar toch tof dat U zo preuts bent. De mensheid is U dankbaar.
Wie wil er nu uw toekomstige koter aan die theezaktiettepel zien lebberen? Al dan niet in een WC.

Maar voor de rest, die VS idioot met zo'n raar gedacht, die mogen ze in een bareback darkroom dumpen voor het eerstkomende jaar, met alleen cayennepeperglijmiddel als hulp.

Johan Bollen 7 januari 2016 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7952530)
Euh, de meeste vrouwen voelen zich niet eens geroepen om in het openbaar borstvoeding gegeven. Op veel openbare plaatsen zijn er aparte borstvoedingsruimtes gecreëerd. Er zijn vaak ook toiletten te vinden met luiertafels voor baby's.

In Bolivia is dat de gewoonste zaak van de wereld. Het wordt pas een probleem als onverdraagzamen en er zich mee beginnen bemoeien.

Zeus 7 januari 2016 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7952430)
Variant van de korte rokjes logica. Zo'n mensen hebben therapie nodig om af te kicken van hun waarschijnlijk op abrahamische religie gebaseerde indoctrinatie. Geef mij maar die Argentijnse politica die haar baby in het parlement borstvoeding gaf.

Die uitspraak is natuurlijk ridicuul, maar we moeten ook niet vervallen in het omgekeerde uiterste.

Elke maatschappij heeft bepaalde omgangsvormen voor specifieke situaties. Met een beetje besef van beleefdheidsnormen had die politica zich beter even verwijderd uit het Argentijnse halfrond en een apart salon opgezocht.

Rudy 7 januari 2016 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7952494)
Mannen die 't normaal vinden om tepels te grijpen als vrouwen borstvoeding geven, zullen 't ook normaal moeten gaan vinden dat ze dan 'n fikse draai rond hun oren zouden kunnen krijgen.

pak ze gewoonweg eens in hun kruis.

dalibor 7 januari 2016 14:49

Een bewijs dat religioten in wezen allen eender zijn. Salafisten en bijbelvaste christenen verenigd in vrouwonvriendelijkheid.

DewareJakob 7 januari 2016 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7953010)
pak ze gewoonweg eens in hun kruis.

Neen schop ze in hun kruis.
Het meest natuurlijke, een moeder die haar kind voedt, criminaliseren. Dat kan alleen opkomen bij simpele, zieke of religieus geïndoctrineerde geesten.

omaplop 8 januari 2016 10:55

Ik vermoed dat binnenkort tijdens de ramadan geen borstvoeding meer zal mogen worden gegeven: kwestie van onze arme moslim geen zin te doen krijgen!.

Johan Bollen 8 januari 2016 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7954377)
Ik vermoed dat binnenkort tijdens de ramadan geen borstvoeding meer zal mogen worden gegeven: kwestie van onze arme moslim geen zin te doen krijgen!.

Integendeel zou ik graag steun zien voor vrouwenrechtenorganisaties die een openbaar bostvoedingsprotest (ik zie ze al lopen met hun zuigelingen) zouden willen organiseren in bijvoorbeeld Borgerhout. Dat is namelijk geen provocatie. Dat is een strijd tegen de onderdrukking van de vrouw.

België is iets te bekrompen voor dat soort van acties vermoed ik.

dpg 8 januari 2016 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7952419)
"Borstvoeding in het openbaar? Dan mogen mannen tepels grijpen"
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-grijpen.dhtml


Wat voor een achterlijk agrarische diarreezeiker is zo iemand ??
Waar haalt die zulke achterlijke ideeën vandaan ??
Hopelijk wordt die bij de volgende verkiezingen aldaar er uitgeflikkerd !!
Vrouwen moet je niet als lustobject , gebruiksvoorwerp ,
of als bezit beschouwen !!

Komt uit dezelfde stal als Trump waarvan er hier veel fans zitten.

1207 8 januari 2016 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7954703)
Integendeel zou ik graag steun zien voor vrouwenrechtenorganisaties die een openbaar bostvoedingsprotest (ik zie ze al lopen met hun zuigelingen) zouden willen organiseren in bijvoorbeeld Borgerhout. Dat is namelijk geen provocatie. Dat is een strijd tegen de onderdrukking van de .

Begin eens in hoogintellectueel superintelligent tolerant linkie winkie zurenborg.
ook daar zult ge geen hippe 40j moeders in publiek borstvoeding zien geven

borstvoeding in vlaanderen anno 2012 is 's morgens en 's avonds jezelf melken gelijk een koe en dan 's middag je vent naar huis sturen omdat je de fles vergeten bent
:)
vh vat krijgt geen baby nog melk in vlaanderen.

Johan Bollen 9 januari 2016 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 7955219)
Begin eens in hoogintellectueel superintelligent tolerant linkie winkie zurenborg.
ook daar zult ge geen hippe 40j moeders in publiek borstvoeding zien geven

borstvoeding in vlaanderen anno 2012 is 's morgens en 's avonds jezelf melken gelijk een koe en dan 's middag je vent naar huis sturen omdat je de fles vergeteni bent
:)
vh vat krijgt geen baby nog melk in vlaanderen.

Beschaving noemen we dat dan. Ben ik blij dat wij dat wel aan onze kinderen hebben kunnen meegeven op een natuurlijke en gezonde wijze gedurende een redelijke tijd van 10 maanden. Een van de beste investeringen die je kan doen... als het systeem het toelaat. En dat kan gemakkelijker in zogezegd minder 'ontwikkelde' landen dan in een stressmaatschappij als België.

praha 9 januari 2016 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7955452)
Beschaving noemen we dat dan. Ben ik blij dat wij dat wel aan onze kinderen hebben kunnen meegeven op een natuurlijke en gezonde wijze gedurende een redelijke tijd van 10 maanden. Een van de beste investeringen die je kan doen... als het systeem het toelaat. En dat kan gemakkelijker in zogezegd minder 'ontwikkelde' landen dan in een stressmaatschappij als België.

Dat is hier nooit echt getolereerd op een zeer kleine periode waarin iedere jonge progressieve moeder vond dat dat moest kunnen.
De 'pilaarbijters' en anderen hebben in dien tijd op hun lippen moeten bijten, totaal onterecht

de vuile muilekoek 10 januari 2016 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7952434)
Inderdaad , moet zondermeer kunnen !!
Citaat:

Het is iets natuurlijk !!
Misschien de onnozelaar zelf een vetzakske 1ste klas !!
Zoals die Jimmy Swaggart op TV moest toegeven: I have sinned !! :D
https://www.youtube.com/watch?v=Q1OXAi7rNMg

Leven we nog in de oertijd ? op wat trekt dat feitelijk overal doe dat in een aparte ruimte , t'is juist gelijk een kind kopen op TV ... met hun benen open liggen voor heel de wereld .... op wat trekt dat feitelijk allemaal,8O

alice 10 januari 2016 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7952494)
Mannen die 't normaal vinden om tepels te grijpen als vrouwen borstvoeding geven, zullen 't ook normaal moeten gaan vinden dat ze dan 'n fikse draai rond hun oren zouden kunnen krijgen.

Dat is een goede opmerking! :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be