Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   " Homo's zijn afval " (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240880)

Zipper 18 oktober 2017 10:53

" Homo's zijn afval "
 
Dat zijn uiteraard niet mijn woorden, maar die van de Marokkaanse minister voor Mensenrechten.

https://www.demorgen.be/buitenland/-...hten-b2dc1455/

Uiteindelijk verschilt zijn mening niet of nauwelijks van zijn in België residerende landgenoten (of ondertussen tot Belg genaturaliseerde landgenoten). Voor zij die het willen betwisten, of eraan twijfelen, laat eens homo/lesbo-koppels "hand in hand", een wandelingetje maken in zo'n verrijkte buurt in Anderlecht, Borgerhout of Molenbeek.

daiwa 18 oktober 2017 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8551600)
Dat zijn uiteraard niet mijn woorden, maar die van de Marokkaanse minister voor Mensenrechten.

https://www.demorgen.be/buitenland/-...hten-b2dc1455/

Uiteindelijk verschilt zijn mening niet of nauwelijks van zijn in België residerende landgenoten (of ondertussen tot Belg genaturaliseerde landgenoten). Voor zij die het willen betwisten, of eraan twijfelen, laat eens homo/lesbo-koppels "hand in hand", een wandelingetje maken in zo'n verrijkte buurt in Anderlecht, Borgerhout of Molenbeek.

Die vent lijkt mij in staat homo's van de hoogste torens te gooien zoals de koran waar niets mis mee is voorschrijft.

No Apologies 18 oktober 2017 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8551600)
Dat zijn uiteraard niet mijn woorden, maar die van de Marokkaanse minister voor Mensenrechten.

https://www.demorgen.be/buitenland/-...hten-b2dc1455/

Uiteindelijk verschilt zijn mening niet of nauwelijks van zijn in België residerende landgenoten (of ondertussen tot Belg genaturaliseerde landgenoten). Voor zij die het willen betwisten, of eraan twijfelen, laat eens homo/lesbo-koppels "hand in hand", een wandelingetje maken in zo'n verrijkte buurt in Anderlecht, Borgerhout of Molenbeek.

Misschien een ideetje om een undercover reportage met een hand-in-hand lopend homo koppel in één van die buurten te draaien. Onze neutrale openbare zender kan die reportage dan uitzenden.

daiwa 18 oktober 2017 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8551629)
Misschien een ideetje om een undercover reportage met een hand-in-hand lopend homo koppel in één van die buurten te draaien. Onze neutrale openbare zender kan die reportage dan uitzenden.

Neutrale openbare zender? :lol:

Jan van den Berghe 18 oktober 2017 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8551600)
Dat zijn uiteraard niet mijn woorden, maar die van de Marokkaanse minister voor Mensenrechten.

https://www.demorgen.be/buitenland/-...hten-b2dc1455/

Uiteindelijk verschilt zijn mening niet of nauwelijks van zijn in België residerende landgenoten (of ondertussen tot Belg genaturaliseerde landgenoten). Voor zij die het willen betwisten, of eraan twijfelen, laat eens homo/lesbo-koppels "hand in hand", een wandelingetje maken in zo'n verrijkte buurt in Anderlecht, Borgerhout of Molenbeek.

Waar zit het verschil met een Belgische minister die VB-stemmers omschreef als "kakkerlakken op een mesthoop"?

Tavek 18 oktober 2017 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8551645)
Waar zit het verschil met een Belgische minister die VB-stemmers omschreef als "kakkerlakken op een mesthoop"?

Het verschil is immens.

De marokkaanse minister beledigt mensen om wat ze zijn.

De Belgische minister beledigt mensen om wat ze doen en zeggen.

Wie je bent, daar kan je niks aan doen. Wat je doet en zegt, dat is je eigen keuze. Als mensen er voor kiezen om ranzig uiterst-rechts te zijn, horen ze daar voor aangesproken te worden.

fox 18 oktober 2017 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8551675)
Het verschil is immens.

De marokkaanse minister beledigt mensen om wat ze zijn.

De Belgische minister beledigt mensen om wat ze doen en zeggen.

Wie je bent, daar kan je niks aan doen. Wat je doet en zegt, dat is je eigen keuze. Als mensen er voor kiezen om ranzig uiterst-rechts te zijn, horen ze daar voor aangesproken te worden.

Niet alle VB stemmers zijn ranzig uiterst rechts zoals je het zo eloquent verwoord. Sommige VB stemmers deden dat enkel en alleen uit onvrede met het huidig beleid. Je hebt dat ook met de PTB. Ik geloof ook niet dat er in Wallonie 15% genocide verheerlijkers zitten.

Zipper 18 oktober 2017 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8551645)
Waar zit het verschil met een Belgische minister die VB-stemmers omschreef als "kakkerlakken op een mesthoop"?

Ik heb dat ook nooit goedgekeurd, ook al is er geen verband tussen mensen aanvallen om hun aangeboren geaardheid, en mensen aanvallen om hun politieke keuze.

En waarschijnlijk gaat gij nu afkomen, dat ook homo/lesbo een keuze is, maar aan die caroussel doe ik niet meer mee).

Jan van den Berghe 18 oktober 2017 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8551675)
Het verschil is immens.

De marokkaanse minister beledigt mensen om wat ze zijn.

De Belgische minister beledigt mensen om wat ze doen en zeggen.

Wie je bent, daar kan je niks aan doen. Wat je doet en zegt, dat is je eigen keuze. Als mensen er voor kiezen om ranzig uiterst-rechts te zijn, horen ze daar voor aangesproken te worden.

U bevestigt dat de kern hetzelfde is: het is en blijft een belediging. Ongeacht de motieven.

Jan van den Berghe 18 oktober 2017 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8551675)
Het verschil is immens.

De marokkaanse minister beledigt mensen om wat ze zijn.

De Belgische minister beledigt mensen om wat ze doen en zeggen.

Wie je bent, daar kan je niks aan doen. Wat je doet en zegt, dat is je eigen keuze. Als mensen er voor kiezen om ranzig uiterst-rechts te zijn, horen ze daar voor aangesproken te worden.

U bevestigt dat de kern hetzelfde is: het is en blijft een belediging. Ongeacht de motieven.

Jan van den Berghe 18 oktober 2017 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8551683)
Ik heb dat ook nooit goedgekeurd, ook al is er geen verband tussen mensen aanvallen om hun aangeboren geaardheid, en mensen aanvallen om hun politieke keuze.

En waarschijnlijk gaat gij nu afkomen, dat ook homo/lesbo een keuze is, maar aan die caroussel doe ik niet meer mee).

Welke "caroussel" dan wel? In mijn ogen is homofilie eerder een psychische afwijking dan een keuze.

Bhairav 18 oktober 2017 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8551687)
Welke "caroussel" dan wel? In mijn ogen is homofilie eerder een psychische afwijking dan een keuze.

Zou dat dan de enigste verklaring zijn voor uw onderdrukte gevoelens?

vanderzapig 18 oktober 2017 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8551622)
Die vent lijkt mij in staat homo's van de hoogste torens te gooien zoals de koran waar niets mis mee is voorschrijft.

De koran schrijft dat niet voor. In vergelijking met de vele oproepen tot geweld tegen ongelovigen en tegen vrouwen wordt er in de koran maar weinig over homo's gezegd.

De gratis vlieglessen voor homo's vinden hun oorsprong in de jurisprudentie van de eerste kalifaten.

Jan van den Berghe 18 oktober 2017 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 8551689)
Zou dat dan de enigste verklaring zijn voor uw onderdrukte gevoelens?

O ja, dat liedje kennen wel al. Kritiek staat gelijk met "onderdrukte gevoelens". Mij laat het volledig koud, hoor.

Jan van den Berghe 18 oktober 2017 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8551691)
De koran schrijft dat niet voor. In vergelijking met de vele oproepen tot geweld tegen ongelovigen en tegen vrouwen wordt er in de koran maar weinig over homo's gezegd.

Weinig, maar meer dan genoeg. Uit de koran kan je afleiden dat homoseksualiteit "de ergste zonde" is. In soera 7 wordt dan expliciet verwezen naar Sodom en de "regen stenen" die op de stad losbarstte.

Jan van den Berghe 18 oktober 2017 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8551691)
De koran schrijft dat niet voor. In vergelijking met de vele oproepen tot geweld tegen ongelovigen en tegen vrouwen wordt er in de koran maar weinig over homo's gezegd.

Weinig, maar meer dan genoeg. Uit de koran kan je afleiden dat homoseksualiteit "de ergste zonde" is. In soera 7 wordt dan expliciet verwezen naar Sodom en de "regen stenen" die op de stad losbarstte.

Bhairav 18 oktober 2017 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8551692)
O ja, dat liedje kennen wel al. Kritiek staat gelijk met "onderdrukte gevoelens". Mij laat het volledig koud, hoor.

Als u dat ziet als iets dat met zelfbeheersing bij te sturen is, moet dat echt wel zo iets zijn, aangezien u daar zoveel inzicht in hebt. Maak mij maar niks wijs. Mensen die dat beweren zijn eigenlijk gewoon biseksueel.

Tavek 18 oktober 2017 13:54

Mensen die zich comfortabel voelen met hun eigen sexualiteit hebben geen problemen met homos.

Mensen die gevoelens onderdrukken, gefrustreerd zijn door het idee dat hun aatrekking tot mensen van het zelfde geslacht fout is volgens hun godsdienst, ja, die zullen sneller homofoob worden. Hun eigen problemen compenseren met uitwendig verbaal en fysiek geweld naar homos.

De katholieke kerk zit er vol mee. Wie kiest nu eenmaal voor een celibatair leven ? Mannen die geen interesse hebben in vrouwen. Homos of eunuchs dus.

maddox 18 oktober 2017 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8551699)
Mensen die zich comfortabel voelen met hun eigen sexualiteit hebben geen problemen met homos.

Ik kan deze stelling alleen maar bijvallen.
Citaat:

Mensen die gevoelens onderdrukken, gefrustreerd zijn door het idee dat hun aantrekking tot mensen van het zelfde geslacht fout is volgens hun godsdienst, ja, die zullen sneller homofoob worden. Hun eigen problemen compenseren met uitwendig verbaal en fysiek geweld naar homos.
Bitter weinig atheïstische homobashers ten andere.
Citaat:

De katholieke kerk zit er vol mee. Wie kiest nu eenmaal voor een celibatair leven ? Mannen die geen interesse hebben in vrouwen. Homos of eunuchs dus.
Je vergeet een zeer opvallende minderheid binnen de Abramisten. De modellekes die geslacht ondergeschikt vinden aan leeftijd.

alice 18 oktober 2017 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8551699)
Mensen die zich comfortabel voelen met hun eigen sexualiteit hebben geen problemen met homos.

Mensen die gevoelens onderdrukken, gefrustreerd zijn door het idee dat hun aatrekking tot mensen van het zelfde geslacht fout is volgens hun godsdienst, ja, die zullen sneller homofoob worden. Hun eigen problemen compenseren met uitwendig verbaal en fysiek geweld naar homos.

De katholieke kerk zit er vol mee. Wie kiest nu eenmaal voor een celibatair leven ? Mannen die geen interesse hebben in vrouwen. Homos of eunuchs dus.

U vergeet pedofielen, want die hebben ook een droom te pakken wanneer ze " celibatair leven".
Niemand stelt je in vraag en onbeperkt toegang tot kinderen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be