Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hollywoodsletten praten (((hollywoodproducer))) aan de galg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240794)

Gipsy 14 oktober 2017 10:12

Nu gaan er praatprogramma's komen met verschillende vrouwen rond een tafel en ze gaan met de bijhorende drama face maar met vol overgave uit de doeken hoe zij betast en verkracht werden ergens in de jaren 80 of 90 (of daarvoor helaas nu niet meer).

Dan gaat er zo een vrouw bijzitten die nog niets gezegd heeft en de anderen gaan haar dan uitvragen: wat er heeft je nog geen man "ongevraagd" betast of verkracht? En iedereen gaat dan vol compassie kijken naar die vrouw die geen verhaal te vertellen heeft dat ze ongevraagd betast werd. Met een mimiek van "hoe erg voor jou, we voelen met je mee".

The Paulus Experience 14 oktober 2017 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8548938)
Die evolutionaire drijfveren spelen onbewust. Wat is dat misschien 'liefde'. Dat is het teken dat het goed zit met de evolutionaire drijfveer.

Dat strookt dan wel niet met je uitleg eerder, gezien het resultaat van liefde eerder trouw zal zijn dan het zoveel mogelijk verspreiden van je genetisch materiaal

Eberhard Leclerc 14 oktober 2017 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8548924)
Ze wilden zo graag rijk en beroemd worden, en daar hadden ze alles voor over.
En ze werden de ster van het witte doek.
Hun droom werd werkelijkheid.
Maar dan, na een jaar of 10-15, worden ze bij het grof vuil gezet omdat ze te oud zijn.
Er komen nieuwe divatjes.
Mooier, jonger, strakker.
De oude garde realiseert zich opeens hoe relatief het allemaal is.
Hoe snel ze vergeten zijn.
En dan denken ze: 'Heb ik hier al die vieze besneden piemels voor afgezogen? Heb ik mijzelf hiervoor zo vernederd?'
Ze voelen zich zwaar in 't zak gezet.
En terecht.

WOORD

Hypochonder 14 oktober 2017 15:59

Dit schandaal heeft ook in Vlaanderen de tongen losgemaakt. Zelfs de lelijkste theaterdiva beweert nu dat ze betast en aangerand werd. Waar gaat dit eindigen?

geertvdb 14 oktober 2017 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8549010)
Dat strookt dan wel niet met je uitleg eerder, gezien het resultaat van liefde eerder trouw zal zijn dan het zoveel mogelijk verspreiden van je genetisch materiaal

Het evolutionair voordeel zit niet enkel in de aantallen, maar ook in de kwaliteit.
Reeds de jager/verzamelaar deed al aan geboortebeperking.

De taktiek om zoveel mogelijk nageslacht te hebben heeft weinig zin, als dat nageslacht weinig genetische kwaliteiten heeft om zich zelf voort te planten.

Vlad 14 oktober 2017 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8549010)
Dat strookt dan wel niet met je uitleg eerder, gezien het resultaat van liefde eerder trouw zal zijn dan het zoveel mogelijk verspreiden van je genetisch materiaal

Toch wel. Gezonde mensen worden om de haverklap verliefd. Als dat niet telkens op dezelfde is dan loopt het mis met die trouw.

The Paulus Experience 14 oktober 2017 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8549252)
Toch wel. Gezonde mensen worden om de haverklap verliefd. Als dat niet telkens op dezelfde is dan loopt het mis met die trouw.

Nu ga ik toch moeten vragen naar bronnen

Gipsy 14 oktober 2017 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8549252)
Toch wel. Gezonde mensen worden om de haverklap verliefd. Als dat niet telkens op dezelfde is dan loopt het mis met die trouw.

Verliefd is een groot woord. Een prooi schieten is het doel van de jacht. Daarna begint de jacht opnieuw en opnieuw.

Vlad 14 oktober 2017 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8549262)
Nu ga ik toch moeten vragen naar bronnen


Ik ben de bron.

kojak 14 oktober 2017 23:22

Hij heeft gedaan met fluiten....

'Nu echt over en uit voor Harvey Weinstein: organisatie Oscars zet omstreden filmproducent op straat'

'De onthullingen rond Harvey Weinstein hebben hem nu ook zijn plaats gekost in de Academy of Motion Picture Arts and Sciences, de organisatie achter de Oscars. De filmproducent werd volgens met een overgrote meerderheid weggestemd. Het zet daarmee één van zijn belangrijkste leden aan de deur. '

Xenophon 14 oktober 2017 23:29

Amai, dat is precies de Amerikaanse Steve Stevaert.

The Paulus Experience 15 oktober 2017 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8549306)
Ik ben de bron.

En ik het licht

kojak 15 oktober 2017 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8549355)
En ik het licht

Dat valt nog mee.

De bron van alle ergernis zou erger geweest zijn. :rofl:

Adam Smith 15 oktober 2017 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8548924)
Ze wilden zo graag rijk en beroemd worden, en daar hadden ze alles voor over.
En ze werden de ster van het witte doek.
Hun droom werd werkelijkheid.
Maar dan, na een jaar of 10-15, worden ze bij het grof vuil gezet omdat ze te oud zijn.
Er komen nieuwe divatjes.
Mooier, jonger, strakker.
De oude garde realiseert zich opeens hoe relatief het allemaal is.
Hoe snel ze vergeten zijn.
En dan denken ze: 'Heb ik hier al die vieze besneden piemels voor afgezogen? Heb ik mijzelf hiervoor zo vernederd?'
Ze voelen zich zwaar in 't zak gezet.
En terecht.

Eens, hoewel ik ergens wel kan begrijpen, dat Weinstein's beeld van de werkelijkheid steeds verder vertekend werd (vooral door eigen handelen). Hij was uiteraard fout om misbruik te maken van en/of in te gaan op avances om carrière te maken. Overigens af te gaan op de (grove) grappen, die uit Hollywood komen en kwamen over Holywood, dan kan ik ook concluderen, dat het allicht al lang een publiek geheim was, of dat er al lang een vermoeden was.
Nu de DSK van Hollywood van z'n troon is, is z'n vrouw ook bij hem weg en logischer wijs is hij uit z'n eigen bedrijf gezet, omdat hij publicitair toxisch is geworden. Dat hij dit werkelijk decennia echt geheim heeft kunnen houden intern lijkt me sterk, een aantal moet nu erg hypocriet handelen om zijn of haar huid te handelen.

Adam Smith 15 oktober 2017 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8548924)
Ze wilden zo graag rijk en beroemd worden, en daar hadden ze alles voor over.
En ze werden de ster van het witte doek.
Hun droom werd werkelijkheid.
Maar dan, na een jaar of 10-15, worden ze bij het grof vuil gezet omdat ze te oud zijn.
Er komen nieuwe divatjes.
Mooier, jonger, strakker.
De oude garde realiseert zich opeens hoe relatief het allemaal is.
Hoe snel ze vergeten zijn.
En dan denken ze: 'Heb ik hier al die vieze besneden piemels voor afgezogen? Heb ik mijzelf hiervoor zo vernederd?'
Ze voelen zich zwaar in 't zak gezet.
En terecht.

Eens, hoewel ik ergens wel kan begrijpen, dat Weinstein's beeld van de werkelijkheid steeds verder vertekend werd (vooral door eigen handelen). Hij was uiteraard fout om misbruik te maken van en/of in te gaan op avances om carrière te maken. Overigens af te gaan op de (grove) grappen, die uit Hollywood komen en kwamen over Holywood, dan kan ik ook concluderen, dat het allicht al lang een publiek geheim was, of dat er al lang een vermoeden was.
Nu de DSK van Hollywood van z'n troon is, is z'n vrouw ook bij hem weg en logischer wijs is hij uit z'n eigen bedrijf gezet, omdat hij publicitair toxisch is geworden. Dat hij dit werkelijk decennia echt geheim heeft kunnen houden intern lijkt me sterk, een aantal moet nu erg hypocriet handelen om zijn of haar huid te handelen.

Adam Smith 15 oktober 2017 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8548924)
Ze wilden zo graag rijk en beroemd worden, en daar hadden ze alles voor over.
En ze werden de ster van het witte doek.
Hun droom werd werkelijkheid.
Maar dan, na een jaar of 10-15, worden ze bij het grof vuil gezet omdat ze te oud zijn.
Er komen nieuwe divatjes.
Mooier, jonger, strakker.
De oude garde realiseert zich opeens hoe relatief het allemaal is.
Hoe snel ze vergeten zijn.
En dan denken ze: 'Heb ik hier al die vieze besneden piemels voor afgezogen? Heb ik mijzelf hiervoor zo vernederd?'
Ze voelen zich zwaar in 't zak gezet.
En terecht.

Eens, hoewel ik ergens wel kan begrijpen, dat Weinstein's beeld van de werkelijkheid steeds verder vertekend werd (vooral door eigen handelen). Hij was uiteraard fout om misbruik te maken van en/of in te gaan op avances om carrière te maken. Overigens af te gaan op de (grove) grappen, die uit Hollywood komen en kwamen over Holywood, dan kan ik ook concluderen, dat het allicht al lang een publiek geheim was, of dat er al lang een vermoeden was.
Nu de DSK van Hollywood van z'n troon is, is z'n vrouw ook bij hem weg en logischer wijs is hij uit z'n eigen bedrijf gezet, omdat hij publicitair toxisch is geworden. Dat hij dit werkelijk decennia echt geheim heeft kunnen houden intern lijkt me sterk, een aantal moet nu erg hypocriet handelen om zijn of haar huid te handelen.

Gamla 15 oktober 2017 02:17

Weer zo'n talmoedjood die blanke vrouwen als dieren beschouwd.
Daar komt het uiteindelijk op neer.

Zien jullie een verband met de islam? Ik wel.

Vlad 15 oktober 2017 05:56

Hugo Claus deed nog een weinsteintje drie weken voor z'n dood :)

Hypochonder 15 oktober 2017 06:16

Laat ons wel eerlijk zijn: wat die Weinstein deed kan gewoonweg niet door de beugel: aanranding en vermoedelijk ook verkrachting zijn zaken waarvoor lange gevangenisstraf gepast is.

The Paulus Experience 15 oktober 2017 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8549363)
Dat valt nog mee.

De bron van alle ergernis zou erger geweest zijn. :rofl:

Was d�*t niet uw ambitie? :-D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be