Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Forumsessies met politici (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42301)

vercetti 12 oktober 2005 12:47

Forumsessies met politici
 
Over een klein jaartje zijn het gemeenteraandsverkiezingen. Deze verkiezingen zullen -onrechtstreeks- een scharnierpunt zijn voor Vlaanderen en belgië.

Is het forumbestuur van plan om binnen dit en een jaar weer forumsessies met politici die een burgemeestersplaats ambieren te houden?

Piet Hein 12 oktober 2005 15:10

Ik vind dit een goede idee.

garfield 12 oktober 2005 15:58

prachtig idee .

Bad Attila 12 oktober 2005 16:05

Ik ben ook wel voorstander, hoewel ik het eigenaardig zal vinden een sessie te houden met pakweg een Antwerpse of een Gentse burgemeesterkandidaat, terwijl ik als Brusselaar de situatie in die steden niet echt ken...

StevenNr1 12 oktober 2005 16:56

Dan moet ge dat niet doen é :)

Ik vind het wel een leuk idee alhoewel er vet goeie moderators gaan mogen zijn dan. Ik denk dat ze dan misschien best ineens een degelijk systeem zoeken waarbij max. aantal personen is toegelaten ofzo.

vercetti 12 oktober 2005 17:28

De vorige keer dat ze sessies met politici gehouden hebben is het gelukt. Buiten wat gescheld van diejen Bruno Yaminne geloof ik.

1handclapping 13 oktober 2005 13:16

Voor de gemeenteraadsverkiezingen zou het abitieus maar doenbaar zijn subfora
bv; per provincie en voor de grote steden te creêren zodat er veel lokale diskussies & voorstellingen van de diverse kandidaten kunnen komen. Het zou bovendien interessant zijn moesten nieuwe kandidaten & nieuwe of kleinere partijen aan bod kunnen komen.

VlaamseBelg 13 oktober 2005 13:23

't is misschien een goed idee om politici de kans te geven mensen te bannen uit "hun" topicje, en/of hun postings te laten wissen. Sommige discussies startten wel interessant maar werden al snel verziekt door scheldpartijen, en dan heb ik het niet alleen over de extreem rechtse leden, maar ook anderen.

Geertje 13 oktober 2005 13:24

Het lijkt me vrij moeilijk in praktijk. Hoeveel gemeentelijke kieskringen zijn er in Belgie ? Ga je dan voor iedere kieskring een aantal kandidaten oproepen. Of beperk je je tot de 10 grootste steden bvb. ?

1handclapping 13 oktober 2005 13:46

We kunnen altijd met de steden beginnen - Kortrijk - Brugge - Oostende -

Gent - Eeklo - Oudenaarde - St. Niklaas - Lokeren - Dendermonde - Antwerpen -
Turnhout - Herentals - enz...
& kleinere subfora voor de meer provinciale gemeenten per arrondissement bv..

Ik ben geen techneut maar bv; de diverse grote politieke partijen aanschrijven ten einde hun kandidaten deze "propagandamogelijkheid" aan te duiden lijkt me mogelijk - overigens kunnen alle kandidaten met hun webpagina's naar deze
pagina's vanuit politics .be linken...

We krijgen zo een prachtig panorama van de actuele gemeentelijke problemen en hoe onze would-be bestuurders de oplossingen zien..

Misschien kan elke gemeente op die manier met een eigen politics.be beginnen ?

FMisplon 15 oktober 2005 15:32

Politics.be werkt momenteel in een aparte werkgroep het verkiezingsproject voor 2006 uit.
Ik kan je nu al zeggen dat we weer bijzonder ambitieus zijn.
Forumsessies behoren zeker tot de opties.
Politics.be (Verkiezingssite.be) wordt uw startpunt voor alle informatie en interactieve toepassingen rond Verkiezingen 2006.
Nog even geduld...

vercetti 8 maart 2006 16:00

*schopt*

Over 7 maanden is het zover. Mogen we al iets meer weten?

Ps: zijn jullie ook van plan om een soort stemwijzersite te bouwen zoals dit?

exodus 13 maart 2006 15:20

Ik had graag Jean Luc Dehaene nog eens gehad om hem eens aan de tand de voelen over de Bilderberg groep.

lombas 13 maart 2006 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon (Bericht 1385736)
Politics.be werkt momenteel in een aparte werkgroep het verkiezingsproject voor 2006 uit.
Ik kan je nu al zeggen dat we weer bijzonder ambitieus zijn.
Forumsessies behoren zeker tot de opties.
Politics.be (Verkiezingssite.be) wordt uw startpunt voor alle informatie en interactieve toepassingen rond Verkiezingen 2006.
Nog even geduld...

:cheer:

duncan 19 maart 2006 11:51

Zoals de meeste hier :-D goei idee
dus heb ik niet op neen gegokt lol ;-)

Jamal 30 maart 2006 13:09

Welke politici hebben jullie in gedachte?

duncan 30 maart 2006 15:37

lol hmmmm Mieke Vogels ; Patrick dewael , eerste minister goh hoe meer hoe leerzamer denk k zo ;-)
Minister van arbeid euhmmm ben naam even kwijt mag ook zekers mee posten aub .

Mor komen zij zelf spreken en schrijven of één of den anderen spokes man ( spreker die voor politici spreekt) ?!

Hmmm dan moeten we nog geloven als je schrijft dat ze ' persoonlijke ' tijd vrijmaken om te komen posten op deze site.

Even tussen doortje der zijn der al enkelen mischien die hier online komen posten ...wie weet :-D

vercetti 27 juli 2006 22:20

*schopt*

Nog een dikke twee maand, en we mogen naar de stembus. Gaat politics.be nog iets doen zoals forumsessies? Of is het project afgelast?

Kadee 31 juli 2006 11:23

Er wordt zeker aan gewerkt hoor, wees gerust ;)

Lof der Zotheid 31 juli 2006 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KDL (Bericht 1846579)
Er wordt zeker aan gewerkt hoor, wees gerust ;)

Nog maar goed ook, want sommigen staan hier al gelijk zot te trappelen van ongeduld (waaronder gedeeltelijk ikzelf)...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be