Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Karlijn Deene vergezelde haar opa (senator VU destijds) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236720)

De schoofzak 9 januari 2017 09:39

Karlijn Deene vergezelde haar opa (senator VU destijds)
 
De linkse kerk heeft weer een oude opa gevonden die niet gegund mag worden een rustige oude dag te beleven.

Van Ranz ging er achter, nadat BUB zijn scan-werk als aanhangsel van het AFF het grote succes had geboekt.

Wel, links rapaille, de volgende keer zit Karlijn Deene in het Vlaams parlement. En blijft ze in de gemeenteraad van Gent.

titel: Medewerker Bourgeois op lunch met oostfronters
http://www.demorgen.be/politiek/mede...ters-baf966b8/

Dit schrijft Karlijn direct na het evenement op haar facebook:

Citaat:

Allerlaatste bijeenkomst van vriendenkring Sneyssens. Samen met mijn opa.

Beklijvend moment toen Oswald Van Ooteghem hulde bracht aan de gesneuvelde en overleden kameraden, en voor hen de joelkaars aanstak.
Hier een foto van de vuile bijeenkomst (foto uit de facebookpagina van Karlijn):

Zipper 9 januari 2017 11:24

Zieke geest Termont : " Nu is duidelijk waar de N-VA in Gent voor staat "

Pandareus 9 januari 2017 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8341969)
De linkse kerk heeft weer een oude opa gevonden die niet gegund mag worden een rustige oude dag te beleven.

Van Ranz ging er achter, nadat BUB zijn scan-werk als aanhangsel van het AFF het grote succes had geboekt.

Wel, links rapaille, de volgende keer zit Karlijn Deene in het Vlaams parlement. En blijft ze in de gemeenteraad van Gent.

titel: Medewerker Bourgeois op lunch met oostfronters
http://www.demorgen.be/politiek/mede...ters-baf966b8/

Dit schrijft Karlijn direct na het evenement op haar facebook:



Hier een foto van de vuile bijeenkomst (foto uit de facebookpagina van Karlijn):


Voor mij is dit stuk uit het artikel in Dm het belangrijkste :

Citaat:

De Vriendenkring Sneyssens is geen clubje nazisympathisanten, weet historicus Bruno De Wever (UGent). "Laat ik het zo stellen: het is de minst aangebrande in zijn soort. Van Ooteghem heeft zich geconformeerd aan de parlementaire democratie. Die mensen hebben een van de bloedigste conflicten van de geschiedenis meegemaakt. Dat schept een blijvende verbondenheid, die af en toe gevierd wordt. Je zou dat menselijk kunnen noemen."
Als professor De Wever dat schrijft, schrijft hij dat met kennis van zaken. Het lijkt me alvast een stuk betrouwbaarder dan wat viroloog Van Ranst daarover schrijft.

Een scheet in een fles, dit voorval...

TheFourHorsemen 9 januari 2017 12:32

Van Ranst begint echt geobsedeerd te worden door N-VA.

Xenophon 9 januari 2017 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8342102)
Voor mij is dit stuk uit het artikel in Dm het belangrijkste :



Als professor De Wever dat schrijft, schrijft hij dat met kennis van zaken. Het lijkt me alvast een stuk betrouwbaarder dan wat viroloog Van Ranst daarover schrijft.

Een scheet in een fles, dit voorval...

Pas op, Van Ooteghem heeft misschien nog een geweer op zolder liggen.

Anna List 9 januari 2017 12:46

der Riesenpanda verrast mij hier toch weer, zo maar politiek of zelfs ethisch advies aan nemen vanuit notoire zwartzakkenfamilie Dewever! :p

Xenophon 9 januari 2017 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8342165)
der Riesenpanda verrast mij hier toch weer, zo maar politiek of zelfs ethisch advies aan nemen vanuit notoire zwartzakkenfamilie Dewever! :p

Nah, Bruno is van gehalte anti-Vlaming genoeg om ok te zijn.

Anna List 9 januari 2017 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8342172)
Nah, Bruno is van gehalte anti-Vlaming genoeg om ok te zijn.

blijkbaar is erfzonde plots niet meer algemeen ... i am shocked! ;-)

Pandareus 9 januari 2017 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8342165)
der Riesenpanda verrast mij hier toch weer, zo maar politiek of zelfs ethisch advies aan nemen vanuit notoire zwartzakkenfamilie Dewever! :p

Hélabagijnie é ! Zoals hier al dikwijls neergeschreven staat ben ik een grote bewonderaar van Bruno De Wever. Ik heb praktisch alles wat hij geschreven heeft gelezen en ben onder de indruk van zijn diepgaande kennis van de collaboratie en de repressie.

De schoofzak 9 januari 2017 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8342139)
Van Ranst begint echt geobsedeerd te worden door N-VA.

Het gaat niet lang meer duren of die Ranzigaard gaat een flater schieten zoals meneerke het directeurke van Ronse.
En dan zetten ze hem aan de deur als prof. en griepcommissaris.

.

Anna List 9 januari 2017 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8342197)
Hélabagijnie é ! Zoals hier al dikwijls neergeschreven staat ben ik een grote bewonderaar van Bruno De Wever. Ik heb praktisch alles wat hij geschreven heeft gelezen en ben onder de indruk van zijn diepgaande kennis van de collaboratie en de repressie.

zo gemakkelijk gaat ge uw kledij niet terug wit krijgen hoor Riesenpanda!
of is Bruno mss niet naar de begrafenis van zijn opa geweest???

erfzonde voor iedereen of geen erfzonde! maar niet alleen erfzonde voor de zwarte(what's in a name) schapen!

De Brabander 9 januari 2017 17:55

Als men dit normaal vindt, waarom dan geen samenkomsten van de Bende van Nijvel of de CCC om hun aanslagen te herdenken en dan één van de dochters van de bendeleden woordvoerster van premier Michel laten zijn?

dalibor 9 januari 2017 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 8342517)
Als men dit normaal vindt, waarom dan geen samenkomsten van de Bende van Nijvel of de CCC om hun aanslagen te herdenken en dan één van de dochters van de bendeleden woordvoerster van premier Michel laten zijn?

Inderdaad. Er is na de overval op de Delhaize van Aalst één van hen omgekomen. Een jaarlijkse herdenking, met plechtig aansteken van een kaars, is het minst waar de arme man recht op heeft.

BWarrior 9 januari 2017 18:25

Laten we even aannemen dat het een privé-feestje was waar een oude man gewoon met enkele vrienden, doden wou herdenken. Gewoon zonder meer, zonder nazi-sympathieën e.d.m.

De kleindochter postte dit dan. Ongeveer een maand bleef die post online.

Waarom is die post op facebook nu dan eigenlijk verwijderd door haar?

Xenophon 9 januari 2017 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 8342547)
Laten we even aannemen dat het een privé-feestje was waar een oude man gewoon met enkele vrienden, doden wou herdenken. Gewoon zonder meer, zonder nazi-sympathieën e.d.m.

De kleindochter postte dit dan. Ongeveer een maand bleef die post online.

Waarom is die post op facebook nu dan eigenlijk verwijderd door haar?

De kans is groot dat ze van de verdraagzame Belgen al doodsbedreigingen heeft ontvangen.

dpg 9 januari 2017 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8342568)
De kans is groot dat ze van de verdraagzame Belgen al doodsbedreigingen heeft ontvangen.

Dan zou ze niet nagelaten hebben dit te melden, alles voor de "partei" ;-) immers.

BWarrior 9 januari 2017 19:00

Inderdaad. De post stond er al weken, het was toen toch geen probleem? En, volgens Bourgeois en Deene nu toch ook niet?

Zipper 9 januari 2017 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 8342547)
Laten we even aannemen dat het een privé-feestje was waar een oude man gewoon met enkele vrienden, doden wou herdenken. Gewoon zonder meer, zonder nazi-sympathieën e.d.m.

De kleindochter postte dit dan. Ongeveer een maand bleef die post online.

Waarom is die post op facebook nu dan eigenlijk verwijderd door haar?

waarschijnlijk omdat bepaalde dementerende BUB-ers denken dat het nog steeds 1944 is.

De schoofzak 9 januari 2017 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 8342517)
Als men dit normaal vindt, waarom dan geen samenkomsten van de Bende van Nijvel of de CCC om hun aanslagen te herdenken en dan één van de dochters van de bendeleden woordvoerster van premier Michel laten zijn?

De kiezer vond het destijds normaal genoeg om hem tot senator te verkiezen.

De motivering van de kiezer is moeilijk te achterhalen, maar mogelijks speelde mee dat a) hij zijn straf had uitgezeten, en dan zwijgt ge verder
b) hij zich tot een democratische partij gewend heeft: de vu
c) de kwestie niet meer speelde (de kwestie speelt nu wel, omdat sommigen het vuur aanpoken omdat de hete adem van het einde van b. voelbaar wordt ..)

.

De schoofzak 9 januari 2017 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 8342547)
Laten we even aannemen dat het een privé-feestje was waar een oude man gewoon met enkele vrienden, doden wou herdenken. Gewoon zonder meer, zonder nazi-sympathieën e.d.m.

De kleindochter postte dit dan. Ongeveer een maand bleef die post online.

Waarom is die post op facebook nu dan eigenlijk verwijderd door haar?

Ik heb dit drie minuten geleden gecontroleerd.
En die post staat er nog altijd.

De foto op de openingspost linkt trouwens rechtstreeks uit facebook.

Wat wil u eigenlijk bereiken met hier dergelijke onwaarheden te verkondigen ?

.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be