Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vakbonden (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=219)
-   -   Dikke buis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239579)

kelt 5 juli 2017 18:51

Dikke buis
 
Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge :?


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....

quercus 5 juli 2017 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8484832)
Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge :?


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....

Spijtig dat je daar geen beelden of wat meer informatie over geeft. In ieder geval dwaze kinderachtige straattoneeltjes opvoeren is zo een beetje de specialiteit van het zogenaamde "middenveld". Ze zijn mentaal blijkbaar nog niet verder geraakt dan de tijd toen op de markt een pipo liedjes stond te zingen en de begeleidende caramelle-teksten in de mensen hun handen duwde.

alberto 6 juli 2017 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8484832)
Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge :?


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....

Mensen van middelbare leeftijd zijn jong volwassenen tot gepensioneerd, dus geboren vanaf ong. 1995.
Babyboomers zijn mensen die kort na de 2de wereldoorlog geboren zijn, tussen 1945 en 1955/60, de eerste babyboomers zijn nu 70 jaar, ik heb de beelden niet gezien maar jij kan wel bevestigen of die oude rakkers er ook bijstonden.
de kans is groter dat het uw generatie van jong volwassen was die daar stonden onvolwassen te doen.

reservespeler 6 juli 2017 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8484832)
Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge :?


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....

Ik zou me ook ongerust maken moest de regering een grote onderscheiding gekregen hebben van de vakbonden.

alberto 6 juli 2017 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 8485464)
Mensen van middelbare leeftijd zijn jong volwassenen tot gepensioneerd, dus geboren vanaf ong. 1995.
Babyboomers zijn mensen die kort na de 2de wereldoorlog geboren zijn, tussen 1945 en 1955/60, de eerste babyboomers zijn nu 70 jaar, ik heb de beelden niet gezien maar jij kan wel bevestigen of die oude rakkers er ook bijstonden.
de kans is groter dat het uw generatie van jong volwassen was die daar stonden onvolwassen te doen.

Dat vet is verkeerd, dat moest er niet staan.

subocaj 7 juli 2017 06:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8484859)
Spijtig dat je daar geen beelden of wat meer informatie over geeft. In ieder geval dwaze kinderachtige straattoneeltjes opvoeren is zo een beetje de specialiteit van het zogenaamde "middenveld". Ze zijn mentaal blijkbaar nog niet verder geraakt dan de tijd toen op de markt een pipo liedjes stond te zingen en de begeleidende caramelle-teksten in de mensen hun handen duwde.

Spreek je nu over de Torhout- Werchter of de tomorrowland generatie.
Ik weet niet wat jouw gedacht daarover is, maar ik vind ze beiden idioten.
Idioten die naar andere idioten gaan kijken en er nog veel voor betalen ook.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be