Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   De reus >> cel groep Diane>> extreem ultra rechts… (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240911)

Hypochonder 22 oktober 2017 07:59

Conclusie van dit topic: hersenloos links koppelt de bende aan extreem ultra rechts...

Zeus 22 oktober 2017 08:38

Wat ik nogal bizar vind aan het hele verhaal: Bonkoffsky vertelt aan zijn broer dat hij de reus is, maar zwijgt dan in alle talen over de rest van de bende.

Zipper 22 oktober 2017 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8554243)
Wat ik nogal bizar vind aan het hele verhaal: Bonkoffsky vertelt aan zijn broer dat hij de reus is, maar zwijgt dan in alle talen over de rest van de bende.

Deed hij niet. Hij vertelde dat hij lid is geweest van "de bende", meer niet.
Door zijn groot postuur, werd er geconcludeerd dat hij die fameuze "reus" zal geweest zijn.

Zipper 22 oktober 2017 08:56

Het valt weer niet op, Vermassen moest weer rap zijn graantje meepikken :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10...egen-de-waarh/

Dertig jaar lang deed hij zijn bek niet open, en daar is hij weer als een "duiveltje uit een doosje"

Zipper 22 oktober 2017 09:31

Soit, het Bende-dossier werd meer dan dertig jaar lang vakkundig gesaboteerd door de Belgische Justitie.
Ik herinner mij nog dat ene Freddy Troch (onderzoeksrechter) eens op een goed spoor zou hebben gezeten, en tot ongeloof van iedereen, werd heel het dossier overgeheveld naar een Waals Parket. (waar ze natuurlijk terug van "nul" konden beginnen).
Alleen al voor dat soort criminele praktijken, verdient België de doodsteek.

djimi 22 oktober 2017 09:41

ACAB.


Of liever: ABACAB.

Thuleander 22 oktober 2017 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8554231)
Conclusie van dit topic: hersenloos links koppelt de bende aan extreem ultra rechts...

Het lijkt erop dat ze de schuld willen steken op overleden rijkswachters die posthuum 'extreem rechts' verklaard worden.
Zo heeft het volk zijn zondebok en wordt het ideologisch gezien ook nog een meevaller voor het establishment.
De vraag blijft of we ooit de ware motieven zullen kennen.

djimi 22 oktober 2017 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8554255)
Soit, het Bende-dossier werd meer dan dertig jaar lang vakkundig gesaboteerd door de Belgische Justitie.
Ik herinner mij nog dat ene Freddy Troch (onderzoeksrechter) eens op een goed spoor zou hebben gezeten, en tot ongeloof van iedereen, werd heel het dossier overgeheveld naar een Waals Parket. (waar ze natuurlijk terug van "nul" konden beginnen).
Alleen al voor dat soort criminele praktijken, verdient België de doodsteek.

2!

Maar wacht, nu gaan de 'democraten' komen blaten.


mèè mèènèèhèèh mèènèèhèhèhèèh

FCK NZS

Henri1 22 oktober 2017 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 8554022)
Gelukkig is de N-VA het Belgisch leger in snelvaart tempo aan het inkrimpen.

Van meer dan 120.000 manschappen vroeger

tot nog geen 30.000 nu en krimpende :-)

Het is nochtans hetzelfde leger dat dezer dagen onze veiligheid helpt te verzekeren op straat.

Henri1 22 oktober 2017 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8554089)
28 onopgeloste moorden, en andere doofpot-praktijken. Leve België !!

:|

Wat was de politieke achtergrond/signatuur van het bedoelde Diane lid ?

Kijk maar uit dat je je hier niet in je eigen voet schiet.

Henri1 22 oktober 2017 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8554231)
Conclusie van dit topic: hersenloos links koppelt de bende aan extreem ultra rechts...

Zou dat niet logisch kunnen zijn ?

De schoofzak 22 oktober 2017 10:21

Het beste wat ons (en ik bedoel hier letterlijk iedereen mee) zou kunnen overkomen in dit verhaal opgehelderd geraakt tot in zijn kleinste details.

Bende van Nijvel (Waals-Brabant) met zwaarste feiten in Aalst (Oost-Vlaanderen).
Al die daders hadden familieleden, vrienden, collega's ....
Gewone uitvoerende daders, kleine garnalen, en hoe "groot" waren de geesten daarboven ? Blijkt toch ook gene vette geweest te zijn, als ge dat nu vergelijkt met wat Al Quaida en IS kon geflikt krijgen.

Hypochonder 22 oktober 2017 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8554268)
Zou dat niet logisch kunnen zijn ?

Dat zou inderdaad wel logisch kunnen zijn maar dat blijkt tot nu toe nergens uit.

Vrijheideerst 22 oktober 2017 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8554089)
28 onopgeloste moorden, en andere doofpot-praktijken. Leve België !!

:|

En nu opeens, 32 jaar later, weet men dat die man thuis zat omwille van een voetblessure.

:|

Vrijheideerst 22 oktober 2017 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8554268)
Zou dat niet logisch kunnen zijn ?

Den N-VA zat hier achter, Henrikus Trollevikus.

Hypochonder 22 oktober 2017 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8554301)
En nu opeens, 32 jaar later, weet men dat die man thuis zat omwille van een voetblessure.

:|

Dat is toch inderdaad te gek voor woorden. Nu blijkt ook uit de weinige foto's van de betreffende man dat hij ook nog eens zeer goed op de robotfoto's geleek... Deze zaak stonk al uren in de wind en het wordt alleen maar erger.

Xenophon 22 oktober 2017 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8554301)
En nu opeens, 32 jaar later, weet men dat die man thuis zat omwille van een voetblessure.

:|

De man heeft geluk gehad, men had hem bijna gepakt, want onze politie is bij de pinken met zulke zaken.

Xenophon 22 oktober 2017 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8554308)
Dat is toch inderdaad te gek voor woorden. Nu blijkt ook uit de weinige foto's van de betreffende man dat hij ook nog eens zeer goed op de robotfoto's geleek... Deze zaak stonk al uren in de wind en het wordt alleen maar erger.

De robotfoto's die onder hypnose gemaakt waren? :trololoo:

Dadeemelee 22 oktober 2017 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8554301)
En nu opeens, 32 jaar later, weet men dat die man thuis zat omwille van een voetblessure.

:|

Ik heb het ganse verhaal in de krant gelezen en het is vrij overtuigend. De familie van de man lijkt trouwens ook met het gerecht mee te werken en wist er blijkbaar ook van af.

Xenophon 22 oktober 2017 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8554312)
Ik heb het ganse verhaal in de krant gelezen en het is vrij overtuigend. De familie van de man lijkt trouwens ook met het gerecht mee te werken en wist er blijkbaar ook van af.

Het Belgische gerecht op haar best:

Citaat:

"Hallucinant. Lid van #BendeVanNijvel werkte bij politie van Aalst en 'onderzocht' mee de moorden van die bende", Jef Vermassen #deochtend
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...9bae420e07e5f0


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be