Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Algemeen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Waarom zijn veel vrouwen zo bang voor de ouderdom ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=211439)

Derk de Tweede 21 december 2014 19:30

Waarom zijn veel vrouwen zo bang voor de ouderdom ?
 
1 Bijlage(n)
Laten ze door een plastisch chirurg hun gezicht en/of borsten verbouwen.
Neem Camille Grammer, dat ziet er toch niet uit.

Indomitable 21 december 2014 19:49


bembem 21 december 2014 20:02

klopt, veel vrouwen zijn bang om ouder te worden, 't is te zeggen dat ze bang zijn van niet meer sexy/hot genoeg te zijn voor hun man :oops::oops: nu, ikzelf heb daar niets voor te vrezen en maak me er ook niet druk om -> als toekomstige old spinster heb ik vrede genomen met m'n kluizenaarsbestaan :-) en ik ben toch maar ondermaats qua fysiek, dus veel te 'verliezen' valt er niet, al zeg ik het zelf :lolabove:

Derk de Tweede 21 december 2014 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7464757)
klopt, veel vrouwen zijn bang om ouder te worden, 't is te zeggen dat ze bang zijn van niet meer sexy/hot genoeg te zijn voor hun man :oops::oops: nu, ikzelf heb daar niets voor te vrezen en maak me er ook niet druk om -> als toekomstige old spinster heb ik vrede genomen met m'n kluizenaarsbestaan :-) en ik ben toch maar ondermaats qua fysiek, dus veel te 'verliezen' valt er niet, al zeg ik het zelf :lolabove:

Laat maar zien dat je 71 bent!


bembem 21 december 2014 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7464772)
Laat maar zien dat je 71 bent!


dat is echt wel een lelijkerd

Gamla 22 december 2014 03:23

Het zijn narcisten die in het centrum van de belangstelling willen blijven staan.
Ik koester een sardonisch genoegen in hun onafwendbare fysieke aftakeling.

Hypochonder 22 december 2014 07:08

Bij vrouwen valt fysieke aftakeling natuurlijk een pak zwaarder dan bij mannen. Als je in aanmerking neemt dat veel vrouwen per definitie aandachthoeren zijn zal je wel weten waarom ze er goed uit willen blijven zien.

Henri1 22 december 2014 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7465205)
Bij vrouwen valt fysieke aftakeling natuurlijk een pak zwaarder dan bij mannen. Als je in aanmerking neemt dat veel vrouwen per definitie aandachthoeren zijn zal je wel weten waarom ze er goed uit willen blijven zien.

Ontwaar ik hier de zoveelste veralgemening ?

Gamla 22 december 2014 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7465205)
Bij vrouwen valt fysieke aftakeling natuurlijk een pak zwaarder dan bij mannen. Als je in aanmerking neemt dat veel vrouwen per definitie aandachthoeren zijn zal je wel weten waarom ze er goed uit willen blijven zien.

Ja, en je mag bijvoorbeeld geen boek lezen want dan ben je niet met hen bezig.
Mensenlief zeg. Daarom maakte ze het uit. In het bos nog wel.

Derk de Tweede 22 december 2014 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 7465158)
Het zijn narcisten die in het centrum van de belangstelling willen blijven staan.
Ik koester een sardonisch genoegen in hun onafwendbare fysieke aftakeling.

Genoegen?
Ik vind het een groot maatschappelijk probleem.
Veel vrouwen lezen alleen de Viva en worden door dat blaadje opgehitst om er mooi uit te zien.

NieuwNoors 22 december 2014 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7464709)
Laten ze door een plastisch chirurg hun gezicht en/of borsten verbouwen.
Neem Camille Grammer, dat ziet er toch niet uit.

Waarom moeten mannen zich altijd bemoeien met wat vrouwen wel/niet wensen te doen? Waarom worden vrouwen alleen beoordeeld op hun uiterlijk?
Waarom mogen mannen WEL heel lelijk, zelfs afstotelijk lelijk zijn?

NieuwNoors 22 december 2014 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7465670)
Genoegen?
Ik vind het een groot maatschappelijk probleem.
Veel vrouwen lezen alleen de Viva en worden door dat blaadje opgehitst om er mooi uit te zien.

Wat bedoelt u met "veel vrouwen"? Hoeveel procent van de vrouwen betreft het? EN: hoe weet u dat die vrouwen "opgehitst worden om er mooi uit te zien"? Graag een meer onderbouwde mening aub.

NieuwNoors 22 december 2014 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7465585)
Ontwaar ik hier de zoveelste veralgemening ?

Yep! Thx

NieuwNoors 22 december 2014 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7464757)
klopt, veel vrouwen zijn bang om ouder te worden, 't is te zeggen dat ze bang zijn van niet meer sexy/hot genoeg te zijn voor hun man :oops::oops: nu, ikzelf heb daar niets voor te vrezen en maak me er ook niet druk om -> als toekomstige old spinster heb ik vrede genomen met m'n kluizenaarsbestaan :-) en ik ben toch maar ondermaats qua fysiek, dus veel te 'verliezen' valt er niet, al zeg ik het zelf :lolabove:

Ik ben het hier nietmee eens. Sorry bem. Jij praat ook als al die mannen hier, :lol:
Hetgeen ik hier lees, hetgeen hier in de meeste draden neergezet wordt -uiteraard meestal door mannelijke forummers- komt erop neer dat een vrouw alleen beoordeeld wordt op haar fysiek. Het lijkt wel bijzaak als ze een goede, liefdevolle moeder en/of echtgenote is. :evil:

Gamla 22 december 2014 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 7465785)
Ik ben het hier nietmee eens. Sorry bem. Jij praat ook als al die mannen hier, :lol:
Hetgeen ik hier lees, hetgeen hier in de meeste draden neergezet wordt -uiteraard meestal door mannelijke forummers- komt erop neer dat een vrouw alleen beoordeeld wordt op haar fysiek. Het lijkt wel bijzaak als ze een goede, liefdevolle moeder en/of echtgenote is. :evil:

Brigitte Bardot vind ik nog altijd leuk. Ook al is ze allang de sexbom uit de jaren zestig niet meer.

Ze lacht bijvoorbeeld vrouwelijke rechters, politieagenten en burgermeesters uit.
Ze is oud, ze ziet er niet meer uit en toch hou ik van haar.

Fantastische vrouw.

NieuwNoors 23 december 2014 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jokerman (Bericht 7466808)
waarom vragen vrouwen steeds zelfbevestiging aan mannen

Doen ze dat? Het zal wel een minderheid zijn zeker?

Derk de Tweede 26 december 2014 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 7466143)
Brigitte Bardot vind ik nog altijd leuk. Ook al is ze allang de sexbom uit de jaren zestig niet meer.

Ze lacht bijvoorbeeld vrouwelijke rechters, politieagenten en burgermeesters uit.
Ze is oud, ze ziet er niet meer uit en toch hou ik van haar.

Fantastische vrouw.

Een vrouw met ballen.

Zipper 30 december 2014 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7464772)
Laat maar zien dat je 71 bent!


hij ziet er wel 115 uit :?

jogo 30 december 2014 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7465670)
Genoegen?
Ik vind het een groot maatschappelijk probleem.
Veel vrouwen lezen alleen de Viva en worden door dat blaadje opgehitst om er mooi uit te zien.

Ze worden opgehitst om koel en frigide te zijn.

Derk de Tweede 30 december 2014 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 7465770)
Waarom moeten mannen zich altijd bemoeien met wat vrouwen wel/niet wensen te doen? Waarom worden vrouwen alleen beoordeeld op hun uiterlijk?
Waarom mogen mannen WEL heel lelijk, zelfs afstotelijk lelijk zijn?

Dat is wat anders dan kenmerken van een zekere leeftijd die de meesten van ons wel zullen bereiken.
Trijntje Oosterhuis heeft ook iets laten doen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be