Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Politieke uitspraken prins Filip (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=88)
-   -   Wij hebben de Prins de mond gesnoert. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25437)

Peace 3 december 2004 21:05

Wij hebben de Prins de mond gesnoert.
 
[size=3]Zoals wij heden in het journaal hebben kunnen vaststellen hebben wij de Prins de mond gesnoert.[/size]

De Prins werd als nooit tevoren afgeschermd door mensen die moeten verhinderen dat hij weer een kemel schiet.

Hij durfde op geen enkel vraag van de reporters meer te antwoorden. Het leek er bijna op dat hij als een onmondig manneke bij de hand moest gehouden worden.

Wat een tafereel.

[size=4]De Prins van Wallonië is gemuilkorft!!![/size]

BELGIAN WARRIOR 3 december 2004 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
[size=3]Zoals wij heden in het journaal hebben kunnen vaststellen hebben wij de Prins de mond gesnoert.[/size]

De Prins werd als nooit tevoren afgeschermd door mensen die moeten verhinderen dat hij weer een kemel schiet.

Hij durfde op geen enkel vraag van de reporters meer te antwoorden. Het leek er bijna op dat hij als een onmondig manneke bij de hand moest gehouden worden.

Wat een tafereel.

[size=4]De Prins van Wallonië is gemuilkorft!!![/size]

gesnoerd, gemuilkorfd

Pieter de Coninck 3 december 2004 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
gesnoerd, gemuilkorfd

Weer een to the point argumentatie.

Ambiorix 3 december 2004 21:22

sorry, ik moet Belgian Warrior gelijk geven, dt-fouten prikken vele mensen in de ogen..

Maar ontopic: het is niet zozeer dat hij gemuilkorfd is, maar hij is DOM! dat is nog nooit zo duidelijk geweest. Een open debat aangaan, zijn eigen vel verdedigen, dat kan hij absoluut niet. Hij zou afgaan als een gieter als hij een verbale confrontatie met journalisten, debatters, en tegenstanders moest beginnen. De muilkorving van Flup is gewoon een maskering van een bijzonder laag IQ, wat ik hem geenszins kwalijk neem. Doe zo voort flipper!

Pieter de Coninck 3 december 2004 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
sorry, ik moet Belgian Warrior gelijk geven, dt-fouten prikken vele mensen in de ogen..

Als het aanhelen van een dt-fout het enige argument is, vind ik dit zeer triestig.
Het getuigt in mijn ogen van geen respect voor de medemens.

Pieter de Coninck 3 december 2004 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
het is niet zozeer dat hij gemuilkorfd is, maar hij is DOM! dat is nog nooit zo duidelijk geweest. Een open debat aangaan, zijn eigen vel verdedigen, dat kan hij absoluut niet. Hij zou afgaan als een gieter als hij een verbale confrontatie met journalisten, debatters, en tegenstanders moest beginnen. De muilkorving van Flup is gewoon een maskering van een bijzonder laag IQ, wat ik hem geenszins kwalijk neem. Doe zo voort flipper!

Filip de Taaie is gewoon te laf om een gesprek aan te gaan, laat staan een debat. Wat stoere taal uitkramen. Is dit geen symptoom van schrik?

Het Skill Effect 3 december 2004 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
[size=3]Zoals wij heden in het journaal hebben kunnen vaststellen hebben wij de Prins de mond gesnoert.[/size]

De Prins werd als nooit tevoren afgeschermd door mensen die moeten verhinderen dat hij weer een kemel schiet.

Hij durfde op geen enkel vraag van de reporters meer te antwoorden. Het leek er bijna op dat hij als een onmondig manneke bij de hand moest gehouden worden.

Wat een tafereel.

[size=4]De Prins van Wallonië is gemuilkorft!!![/size]

[size=2][/size]

[size=5]Pieske staat weer aan wal te roepen![/size]

Peace 3 december 2004 21:36

:oops: Sorry voor de DT fouten. Dat zijn dan ook de enigste fouten die ik heb.:oops:

Peace 3 december 2004 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

[size=5]Pieske staat weer aan wal te roepen![/size]

Uw antwoorden zijn weer echt een verrijking voor dit forum zoals meestal overigens. :?

Knuppel 3 december 2004 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

[size=5]Pieske staat weer aan wal te roepen![/size]

Jij roept alleen [size=6]harder.[/size]
[size=6][/size]

Knuppel 3 december 2004 21:54

De prins van Wallonië wordt enkel beschermd tegen zichzelf.
Nog een tweede keer zo'n stoot en hij mag voor altijd prins van Wallonië blijven inplaats van koning van Belgique worden.

Pieter de Coninck 3 december 2004 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De prins van Wallonië wordt enkel beschermd tegen zichzelf.
Nog een tweede keer zo'n stoot en hij mag voor altijd prins van Wallonië blijven inplaats van koning van Belgique worden.

Kan hij niet eens zeggen dat de PS de Parti Scandales is.
Dan kan hij direct fluiten naar zijn dotatie.

Raf 3 december 2004 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Als het aanhelen van een dt-fout het enige argument is, vind ik dit zeer triestig.
Het getuigt in mijn ogen van geen respect voor de medemens.

Aanhalen. ;-)

Raf 3 december 2004 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
:oops: Sorry voor de DT fouten. Dat zijn dan ook de enigste fouten die ik heb.:oops:

:rofl:

De enige fouten waar je weet van hebt, bedoel je...

Pieter de Coninck 3 december 2004 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Aanhalen. ;-)

Zoals ik al schreef : zeer triestig. Maar voor een homo is dat misschien een andere klank?

rodeo 3 december 2004 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
gesnoerd, gemuilkorfd

U was mij voor ;)

ja sorry, maar dan lees �*k de argumenten niet verder hoor

Raf 3 december 2004 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Zoals ik al schreef : zeer triestig. Maar voor een homo is dat misschien een andere klank?

Wat heeft taalkennis met seksuele geaardheid te maken, wil je me dat eens eventjes haarfijn uitleggen?

Ik vind het vooral frappant dat net die mensen die de Nederlandse taal zo stevig aan de stoere Vlaemsche borst koesteren, ze het minst machtig zijn. Kijk naar Peace: die kerel schrijft als een lagere scholier, maar heeft wel de pretentie om zich als een academicus te profileren. Yeah right! :roll:

rodeo 3 december 2004 22:57

academicus, dat staat dan ook sjieker é
Citaat:

Maar ontopic: het is niet zozeer dat hij gemuilkorfd is, maar hij is DOM! dat is nog nooit zo duidelijk geweest. Een open debat aangaan, zijn eigen vel verdedigen, dat kan hij absoluut niet. Hij zou afgaan als een gieter als hij een verbale confrontatie met journalisten, debatters, en tegenstanders moest beginnen. De muilkorving van Flup is gewoon een maskering van een bijzonder laag IQ, wat ik hem geenszins kwalijk neem. Doe zo voort flipper!
hij weet wel beter, de kleinste fout, verkeerde omzetting naar het nederlands (kan altijd gebeuren), zou hem mss de nek kosten.
Dan liever van niets gebaren hoor

rodeo 3 december 2004 22:57

dubbelpost:-)

Tzuvar Raemborr 4 december 2004 01:44

En we schieten weer eens op de boodschapper :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be