Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Peiling: aanhang PS gebroken in Wallonië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237945)

Everytime 25 maart 2017 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8413050)
Ik denk dat we met meer recht en reden Everytime zijn antwoord in #181 naar hemzelf kunnen terugkaatsen:

nl. U kent helemaal niets van Wallonië en de Walen.

Jules Gheude vertegenwoordigt niets en als Franstaligen hun biezen pakken, zou het uitstekend zijn dat ze juist naar Vlaanderen verhuizen.

Knuppel 25 maart 2017 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 8413059)
"Armlastige armoezaaiers", "Dat volkske"...............De maskers vallen af zoals ik het kan zien...............

Mijn "masker" bestaat uit bronnen en cijfers.
Hoe zit het met jou?

Jouw masker is al véééééél eerder gevallen. Ik lach er eens hartelijk mee als jij liegt dat je veranderd ben omdat ik jou met je eigen Vlaamshatende uitlatingen confronteer.

Knuppel 25 maart 2017 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 8413068)
Jules Gheude vertegenwoordigt niets en als Franstaligen hun biezen pakken, zou het uitstekend zijn dat ze juist naar Vlaanderen verhuizen.

Alsof hetgeen een rattachist en Vlamingenhater zoals jij uitkraamt wél iets zou vertegenwoordigen. :roll:

daiwa 25 maart 2017 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8412944)
Als je degene die deze draad liet ontsporen aan zijn oren wil trekken moet je bij pandareus zijn. In post 22 begon hij over "het blok", Dewinter en "Dolf" Annemans". (Waar het hart vol van haat van is loopt de mond van over)

Twee posten later was het nazi-hek van de dam. Met dank aan panda.



Als Hitler erbij wordt gesleurd moet je er tegen kunnen dat er ook een Belgische vvorst ter sprake komt die miljoenen zwarten de dood liet injagen. Vandaag wordt dat racisme genoemd, en er wordt vandaag nergens harder aan getild dan aan racisme.

Je kan het draaien en keren zoals je wil, maar Leopold II was geen haar beter dan Hitler. Maar zijn rol minimaliseerde je door te zeggen dat hij nooit in Congo is geweest. Waarom?

Hoezeer je de rol van LeopoldII in Congo ook probeert goed te praten, de Belgische vvorst is verantwoordelijk voor de slavernij, alsook voor de uitbuiting, verminking en moord op miljoenen zwarten. Hitler wordt de deportatie en moord op 6 miljoen Joden verweten terwijl hij geen énkele Jood persoonlijk gedeporteerd en vergast heeft.

De ene massamoordenaar wordt hier om de haverklap opgevoerd in zowat élke draad met als enige doel de Vlaams-nationalisten in de nazi-hoek te duwen, maar owee als daar als reactie de verantwoordelijk van die andere koninklijke massamoordenaar uit Belgique wordt tegenover gezet, dan zijn zijn Belgisch-nationalistische verdedigers opwel off-line ofwel minimaliseren ze de massamoord gepleegd door hun bloedeigen Belgische vvorstenhuis. 'Hij was niet in Congo, dus is hij onschuldig".

En dan durven ze anderen selectiviteit verwijten!
:roll:

2 !

Pandareus 26 maart 2017 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8412944)
Als je degene die deze draad liet ontsporen aan zijn oren wil trekken moet je bij pandareus zijn. In post 22 begon hij over "het blok", Dewinter en "Dolf" Annemans". (Waar het hart vol van haat van is loopt de mond van over)

Twee posten later was het nazi-hek van de dam. Met dank aan panda.



Als Hitler erbij wordt gesleurd moet je er tegen kunnen dat er ook een Belgische vvorst ter sprake komt die miljoenen zwarten de dood liet injagen. Vandaag wordt dat racisme genoemd, en er wordt vandaag nergens harder aan getild dan aan racisme.

Je kan het draaien en keren zoals je wil, maar Leopold II was geen haar beter dan Hitler. Maar zijn rol minimaliseerde je door te zeggen dat hij nooit in Congo is geweest. Waarom?

Hoezeer je de rol van LeopoldII in Congo ook probeert goed te praten, de Belgische vvorst is verantwoordelijk voor de slavernij, alsook voor de uitbuiting, verminking en moord op miljoenen zwarten. Hitler wordt de deportatie en moord op 6 miljoen Joden verweten terwijl hij geen énkele Jood persoonlijk gedeporteerd en vergast heeft.

De ene massamoordenaar wordt hier om de haverklap opgevoerd in zowat élke draad met als enige doel de Vlaams-nationalisten in de nazi-hoek te duwen, maar owee als daar als reactie de verantwoordelijk van die andere koninklijke massamoordenaar uit Belgique wordt tegenover gezet, dan zijn zijn Belgisch-nationalistische verdedigers opwel off-line ofwel minimaliseren ze de massamoord gepleegd door hun bloedeigen Belgische vvorstenhuis. 'Hij was niet in Congo, dus is hij onschuldig".

En dan durven ze anderen selectiviteit verwijten!
:roll:


Deze leugen moet ik krachtig tegenspreken : ik probeer totaal niet om "de vlaams nationalisten" in de nazi-hoek te duwen. Ik duw enkel vlaams blok daarin, PhDW is een fan van Cyriel Verschaeve en dat weet jij zeer goed. Toen Bert Erikson in jail zat verving hij hem zelfs om een toespraak voor die collaborateur te houden.
De vlaams-nationalisten (N-VA dus), of wat daar nog voor moet doorgaan sinds 2014 zijn helemaal geen nazi's en ik noem hen nooit zo.
Maar de erfopvolgers van het nazisme en fascisme in vlaanderen dat is overduidelijk het vlaams blok. We gaan elkaar toch geen liesbethje noemen ?

Pandareus 26 maart 2017 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8413050)
Ik denk dat we met meer recht en reden Everytime zijn antwoord in #181 naar hemzelf kunnen terugkaatsen:

nl. U kent helemaal niets van Wallonië en de Walen.

Jij wel hee Marie, als waalse ken jij daar alles van.

Knuppel 26 maart 2017 00:52

Ik bepaal zelf wel wat ik wel en niet weet.
Daar heb ik geen belgische nationalisten met een VB-fobie voor nodig.

De zogenaamde erfopvolgers van het nazisme en het fascisme hebben niet één moslim, jood, of Congolees tot slaaf gemaakt, de handen afgehakt, of de keel doorgesneden in naam van Allah. Wat niet kan gezegd worden van LeopoldII von Saksen Coburg, een koninklijke allochtoon van Duitschen bloed en bodem. En wat evenmin kan gezegd worden van vele tienduizenden moslimterroristen over heel de wereld.

Selectieve blindheid en verblinde haat heet dat.

reservespeler 26 maart 2017 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8412909)
Er ligt niets op mijn maag. Waarom dacht je dat?

Ik hen een andere indruk.
Zal wel aan mij liggen.

Hypochonder 26 maart 2017 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8412944)
Als je degene die deze draad liet ontsporen aan zijn oren wil trekken moet je bij pandareus zijn. In post 22 begon hij over "het blok", Dewinter en "Dolf" Annemans". (Waar het hart vol van haat van is loopt de mond van over)

Twee posten later was het nazi-hek van de dam. Met dank aan panda.



Als Hitler erbij wordt gesleurd moet je er tegen kunnen dat er ook een Belgische vvorst ter sprake komt die miljoenen zwarten de dood liet injagen. Vandaag wordt dat racisme genoemd, en er wordt vandaag nergens harder aan getild dan aan racisme.

Je kan het draaien en keren zoals je wil, maar Leopold II was geen haar beter dan Hitler. Maar zijn rol minimaliseerde je door te zeggen dat hij nooit in Congo is geweest. Waarom?

Hoezeer je de rol van LeopoldII in Congo ook probeert goed te praten, de Belgische vvorst is verantwoordelijk voor de slavernij, alsook voor de uitbuiting, verminking en moord op miljoenen zwarten. Hitler wordt de deportatie en moord op 6 miljoen Joden verweten terwijl hij geen énkele Jood persoonlijk gedeporteerd en vergast heeft.

De ene massamoordenaar wordt hier om de haverklap opgevoerd in zowat élke draad met als enige doel de Vlaams-nationalisten in de nazi-hoek te duwen, maar owee als daar als reactie de verantwoordelijk van die andere koninklijke massamoordenaar uit Belgique wordt tegenover gezet, dan zijn zijn Belgisch-nationalistische verdedigers opwel off-line ofwel minimaliseren ze de massamoord gepleegd door hun bloedeigen Belgische vvorstenhuis. 'Hij was niet in Congo, dus is hij onschuldig".

En dan durven ze anderen selectiviteit verwijten!
:roll:

3

reservespeler 26 maart 2017 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8412944)
Als je degene die deze draad liet ontsporen aan zijn oren wil trekken moet je bij pandareus zijn. In post 22 begon hij over "het blok", Dewinter en "Dolf" Annemans". (Waar het hart vol van haat van is loopt de mond van over)

Twee posten later was het nazi-hek van de dam. Met dank aan panda.



Als Hitler erbij wordt gesleurd moet je er tegen kunnen dat er ook een Belgische vvorst ter sprake komt die miljoenen zwarten de dood liet injagen. Vandaag wordt dat racisme genoemd, en er wordt vandaag nergens harder aan getild dan aan racisme.

Je kan het draaien en keren zoals je wil, maar Leopold II was geen haar beter dan Hitler. Maar zijn rol minimaliseerde je door te zeggen dat hij nooit in Congo is geweest. Waarom?

Hoezeer je de rol van LeopoldII in Congo ook probeert goed te praten, de Belgische vvorst is verantwoordelijk voor de slavernij, alsook voor de uitbuiting, verminking en moord op miljoenen zwarten. Hitler wordt de deportatie en moord op 6 miljoen Joden verweten terwijl hij geen énkele Jood persoonlijk gedeporteerd en vergast heeft.

De ene massamoordenaar wordt hier om de haverklap opgevoerd in zowat élke draad met als enige doel de Vlaams-nationalisten in de nazi-hoek te duwen, maar owee als daar als reactie de verantwoordelijk van die andere koninklijke massamoordenaar uit Belgique wordt tegenover gezet, dan zijn zijn Belgisch-nationalistische verdedigers opwel off-line ofwel minimaliseren ze de massamoord gepleegd door hun bloedeigen Belgische vvorstenhuis. 'Hij was niet in Congo, dus is hij onschuldig".

En dan durven ze anderen selectiviteit verwijten!
:roll:

Goed geschreven Knuppel, net daarom verwees ik naar Leopold II zonder zijn naam te schrijven.
Bij één van de eerste reacties was het (misschien onbewust door de schrijver) al raak.


http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=118

reservespeler 26 maart 2017 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 8412949)
Het is niet omdat u Walen haat dat iedereen Walen haten moet. En begin niet met het feit dat u niets tegen Wallonië zou hebben. Als men van "Walbanië" spreekt, is alles gezegd.

Is dat zo? Die indruk heb ik nochtans niet.
Waarom zouden we de Walen moeten haten, schrijven waar het op staat is helemaal geen haatgevoelens neerschrijven.

reservespeler 26 maart 2017 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8412955)
Wat mezelf betreft: ik haat de Walen niet. En ik spreek ook over Walbanië. Walbanië refereert naar het nogal stevig links Wallonië, tegenover het centrum-rechtse Vlaanderen.

Maar voor de rest heb ik nog altijd buikpijn van het lachen.
De PTB overtreft de PS in Walbanië !!

Dat gaat toch vuurwerk geven !!

.

Vonken en vuur!

reservespeler 26 maart 2017 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8412964)
Podemos haalde 20,6 procent bij de laatste verkiezing in Spanje. Syriza haalde ruim 36 % van de stemmen in Griekenland.

Liggen die in West Europa?

reservespeler 26 maart 2017 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8412985)
Wat ik daar neerzet zijn onomstotelijke feiten die gestaafd kunnen worden met cijfers en andere bronnen. Zonder Vlaams geld was Wallonië nu een woestenij die je enkel maar in Afrika ziet. De waarheid kwestst maar het zijn keiharde feiten.

Misschien zou Wallonië zonder het Vlaamse geld wel een rijke regio zijn.
Ze hadden dan jaren geleden het heft in eigen handen moeten nemen.

Ik baseer me hiervoor op het verhaaltje van de vissen.

Geef een arme iedere dag een vis, de dag dat je ermee stopt, komt hij om van de honger.
Leer daarentegen de arme vissen en ...

Hypochonder 26 maart 2017 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8413122)
Deze leugen moet ik krachtig tegenspreken : ik probeer totaal niet om "de vlaams nationalisten" in de nazi-hoek te duwen. Ik duw enkel vlaams blok daarin, PhDW is een fan van Cyriel Verschaeve en dat weet jij zeer goed. Toen Bert Erikson in jail zat verving hij hem zelfs om een toespraak voor die collaborateur te houden.
De vlaams-nationalisten (N-VA dus), of wat daar nog voor moet doorgaan sinds 2014 zijn helemaal geen nazi's en ik noem hen nooit zo.
Maar de erfopvolgers van het nazisme en fascisme in vlaanderen dat is overduidelijk het vlaams blok. We gaan elkaar toch geen liesbethje noemen ?

Terwijl je de zogezegde leugen van een ander tegenspreekt verzuip je in je eigen leugens en gekronkel.

reservespeler 26 maart 2017 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8413213)
Terwijl je de zogezegde leugen van een ander tegenspreekt verzuip je in je eigen leugens en gekronkel.

Inderdaad. Hopelijk beseft ie het zelf.

Pandareus 26 maart 2017 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8413213)
Terwijl je de zogezegde leugen van een ander tegenspreekt verzuip je in je eigen leugens en gekronkel.

Probeer eens juist aan te duiden welke "zogezegde" leugen ik tegenspreek, en probeer ook mijn eigen leugen te duiden. Eens kijken of je verder raakt dan een slogan te debiteren... :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8413122)
Deze leugen moet ik krachtig tegenspreken : ik probeer totaal niet om "de vlaams nationalisten" in de nazi-hoek te duwen. Ik duw enkel vlaams blok daarin, PhDW is een fan van Cyriel Verschaeve en dat weet jij zeer goed. Toen Bert Erikson in jail zat verving hij hem zelfs om een toespraak voor die collaborateur te houden.
De vlaams-nationalisten (N-VA dus), of wat daar nog voor moet doorgaan sinds 2014 zijn helemaal geen nazi's en ik noem hen nooit zo.
Maar de erfopvolgers van het nazisme en fascisme in vlaanderen dat is overduidelijk het vlaams blok. We gaan elkaar toch geen liesbethje noemen ?


demonen 26 maart 2017 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8413206)
Ik baseer me hiervoor op het verhaaltje van de vissen.

Geef een arme iedere dag een vis, de dag dat je ermee stopt, komt hij om van de honger.
Leer daarentegen de arme vissen en ...

In België krijgen 2.000.000 mensen hun inkomen uit "arbeid" betaald uit de schatkist.
Daarvan komen er 1.300.000 uit Vlaanderen.
Probeer die mensen maar eens om voor zichzelf te zorgen en te gaan vissen, ik wens U veel succes!
U bent statutair?

demonen 26 maart 2017 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8413206)
Misschien zou Wallonië zonder het Vlaamse geld wel een rijke regio zijn.

Vlaanderen kent de grootste deïndustrialisering ter wereld, veel erger dan Griekenland (bron NBB).
Met een aandeel van minder dan 10%BBP kan je Vlaanderen zelfs geen geïndustrialiseerde regio meer noemen!

reservespeler 26 maart 2017 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 8413248)
In België krijgen 2.000.000 mensen hun inkomen uit "arbeid" betaald uit de schatkist.
Daarvan komen er 1.300.000 uit Vlaanderen.
Probeer die mensen maar eens om voor zichzelf te zorgen en te gaan vissen, ik wens U veel succes!
U bent statutair?

Natuurlijk ben ik dat.
Volgend jaar, na 35 jaar noeste arbeid, ga ik op 55 jarige leeftijd op rustpensioen.

Doordat ik geen 45 jaar gewerkt heb, verlies ik een gedeelte van mijn pensioen.
Maar van die 2300 euro netto kan ik goed leven, daar mijn vrouw, die van verleden jaar op pensioen is als statutair, ook een pensioen heeft van 1900 euro netto.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be