Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Reeds 51 scholen hoofddoek verplicht in GB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240575)

Vlad 26 september 2017 08:51

Reeds 51 scholen hoofddoek verplicht in GB
 
Citaat:

De NSS onderzocht in totaal 176 islamitische scholen in het Verenigd Koninkrijk. Van de onderzochte scholen lijkt de hijab verplicht te zijn in acht islamitische scholen die door de staat gefinancierd worden. Van die acht zijn er drie lagere scholen. Daarnaast is de hoofddoek ook verplicht in 51 private islamitische scholen. In achttien van de scholen is de hoofddoek dan weer optioneel.Bron.
Ik zie het niet meer goed komen. Jarenlang was ik voorstander van een appeasement-politiek maar die heeft grandioos gefaald. De Islam gaat voor de westerse beschaving worden wat het christendom was voor het Romeinse rijk. De ondergang. Het paard van Troje dat toelaat dat volkeren die het minder goed hebben binnen dringen en de boel van binnenuit veranderen tot de hele cultuur van welvaartsvooruitgang aan diggelen ligt ten voordelen van een armoedecultuur van aalmoezen en bedelarij.

Bobke 26 september 2017 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8534754)
Ik zie het niet meer goed komen. Jarenlang was ik voorstander van een appeasement-politiek maar die heeft grandioos gefaald. De Islam gaat voor de westerse beschaving worden wat het christendom was voor het Romeinse rijk. De ondergang. Het paard van Troje dat toelaat dat volkeren die het minder goed hebben binnen dringen en de boel van binnenuit veranderen tot de hele cultuur van welvaartsvooruitgang aan diggelen ligt ten voordelen van een armoedecultuur van aalmoezen en bedelarij.

Tot zover de vrijheid van kleding.

Elio di Supo 26 september 2017 09:03

Ik heb geen probleem met de verplichte kopvoddracht in private scholen. Je moet dat dan maar zien als een soort uniform en bovendien weet men ook waar je aan begint vooraleer je je kinderen er naartoe stuurt.

Gesubsidieerd door de overheid is dan weer iets anders. Een instantie die vrijheid van geloof garandeert en scheiding tss religie en staat kan niet collaboreren in het verplicht dragen van religieuze symbolen.

Oma 26 september 2017 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8534754)
Ik zie het niet meer goed komen. Jarenlang was ik voorstander van een appeasement-politiek maar die heeft grandioos gefaald. De Islam gaat voor de westerse beschaving worden wat het christendom was voor het Romeinse rijk. De ondergang. Het paard van Troje dat toelaat dat volkeren die het minder goed hebben binnen dringen en de boel van binnenuit veranderen tot de hele cultuur van welvaartsvooruitgang aan diggelen ligt ten voordelen van een armoedecultuur van aalmoezen en bedelarij.

Armoedecultuur voor ONS want de politiek steelt van de autochtonen en deelt uit aan de moslims!
Net nog op school: madam kopvod komt haar kinderen afhalen met een dikke audi 7, wel, WIE van ons, werkende belgen kan zich dat permitteren? Dat woont dan in een sociale woning met ocmw-steun...HUH?
Fraai, nietwaar? De discriminatie en verarming van eigen volk ten voordele van allochtonen en meer bepaald moslims loopt werkelijk de spuigaten uit.
Nu wordt het vestigingsattest afgeschaft om een eigen bedrijf te starten, zelfs een analfabeet of wie geen van onze talen machtig is, kan zo een bedrijf beginnen..fraude mogelijkheden alom en dat is ook de bedoeling: de belastingbetaler/werkende belg zal de tekorten door frauduleuze fallissementen ed wel ophoesten...weer een rechtvaardiging bij om te liegen over begrotingstekorten en de eigen bevolking weer te bestelen door al toekomstige pensioenen voor onze kinderen te korten...
En dat is maar één klein voorbeeldje, die lijst is eindeloos...

De politiek werkt islamisering in de hand om de mondige autochtoon onder de knoet te krijgen: machtscontrole en spant daarvoor de moslim met zijn veroveringsdrang voor de politieke kar.
Ze vergeten dan wel dat de moslim in eerste plaats achter hun politieke macht aanzit en hun gepamper de verkeerde richting zal inslaan: ze verliezen zo de steun van hun eigen bevolking en worden het eerste doelwit bij een staatsgreep door moslims...

Wautd 26 september 2017 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8534754)
Ik zie het niet meer goed komen. Jarenlang was ik voorstander van een appeasement-politiek maar die heeft grandioos gefaald.

Dat appeasement niet werkt tegen fascisme heeft Europa nochtans vorige eeuw al hardhandig moeten leren.

Wautd 26 september 2017 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8534754)
Ik zie het niet meer goed komen. Jarenlang was ik voorstander van een appeasement-politiek maar die heeft grandioos gefaald.

Dat appeasement niet werkt tegen fascisme heeft Europa nochtans vorige eeuw al hardhandig moeten leren.

dewanand 26 september 2017 19:43

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
 
tsja, ik praat nu vaker met de jonge moslim meiden in mijn buurt en wij zijn vriendinnen.

moslim meiden denken precies zoals hindoemeiden dus ik kan alletwee goed begrijpen.

de hoofddoek is iets dat normatief werkt. Lastig en complex probleem is het.

maar voor mij is een hoofddoek geen ware Islam ok, nee ik ben meer hindoeistisch dus ik kijk op hogere levels naar elke meid die ik tegenkom.

----------------------- zie onder eerste brief aan geert wilders, deze week ontvangd hij de derde. hij zal tien brieven ontvangen van ons dit jaar



Open brief(1) aan Uberlander, Herr/ Shri Geert Wilders (14,1888)
Cadeau hindoestaanse immigratie 144 jaar, wfor1409

Offeraar T-Nanda, Wieroe en Waldo Dewanand
Offercode waction0095
Offerdatum 24 juni 2017

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Persberichten file


Aan: Open brief(1) aan Uberlander, Herr/ Shri Geert Wilders (14,1888)
Fuhrer van de Partij voor de Vrijheid (PVV),
en toekomstige President van de Republiek van de Verenigde Avondlanden voor alle superieure Germanilanders op aarde, staatkundig actief na 2040 met eigen Arische Cyborg en Robot legers.

Onderwerp: Cadeau van Hindoelander gemeenschap en onze dankbetuiging i.v.m. hindoestaanse immigratie 144 jaar, 5 juni 1873 tm 2017
o.a.:
1. wfor1409 / 20170605ma / (Proza, Afro/koeliecentrisme): 'Geert Wilders krijgt Westerse Homo training' / 5161 W 15 Pag. in 12 DAB blokken.
2. Verzoek praten over project FB SS, doel is Suriname, Guyana en Frans Guyana om te bouwen tot Shri Rama ka Desh, overzeese deelstaten van onze heilige Bharat Maata, India, als Hindoemeerderheidsstaten met tenminste tien miljoen Indiase immigranten als nieuwe staatsburgers.
3. Professioneel advies inzake vreedzame etnische zuivering van Nederland, de natte anale vinger fantasie van veel (homofiele) extreem rechtse en neonazi blanken.

Ons kenmerk; waction0095.doc / 20170624 / Open brief(1) aan Herr/ Shri Geert Wilders (14,1888) / Cadeau hindoestaanse immigratie 144 jaar, wfor1409 / 4087W 13P 17 DAB

Delft, maandag 5 juni 2017 (Online en Verstuurd d.d. 24 juni 2017)

Miaauw, miaauw, namastiaauw Herr/ Shri Geert Wilders (14,1888),

[waction0095:1] Hierbij ontvangt u en/of uw organisatie een document van het Kritisch Podium Dewanand, http://www.dewanand.com met als registratie nummer waction0095, bestaande uit in totaal 13 pagina's en 4087 woorden.
Dit document is openbaar gemaakt op onze site:
Kritisch Podium Dewanand (http://www.dewanand.com) in de openbare brieven rubriek. Gaarne reageren binnen 14 dagen, na dagtekening, evt. via ons openbaar mailadres [email protected]

Inhoudsopgave van dit openbaar doc:

[waction0095:2] cadeau hindoestaanse immigratie 144 jaar, proza verhaal wfor1409
[waction0095:3] Verzoek praten over project FB SS
[waction0095:4] Noodzaak verplichte Zelfdeportatie Hindoestanen is erg groot
[waction0095:5] (Citaten) Onderzoek proefschrift Umar Ikram: discriminatie maakt mensen depressiever, vijf etnische minderheden onderzocht

[waction0095:6] Repliek uit zwarte Afro/koelie gemeenschap
[waction0095:7] Al'Sheytan Geert Wilders, aub eet nooit meer Marokkaanse sperziebonen uit de Lidl
[waction0095:8] Wij zijn domme, vieszwarte Unterkoelies he Geert Wilders, thanks a lot Sugar SS-Daddy
[waction0095:9] Adviseur Afrocroc Brunswijk brult: remigratie projecten m.b.v. hele ontwikkelingshulp potje
[waction0095:10] Veranker in Grondwet: Nederland 100 % BLANK houden

[waction0095:11] ] Instellen PVV-reflectie panel van jonge Marokkaanse ea Moslim meisjes (7 t/m 25 jaar)
[waction0095:12] Idee slimme Wieroe: Hollandse SS Sharia wetten hahaha
[waction0095:13] Please vergas Waldo en Wieroe, verzoekje aan onze nationale Grote Al'Sheytan Geert Wilders
[waction0095:14] Islamcentrisch Religieus experiment

[waction0095:15] 108 hete Hindoe meiden zegenen zijn lijk, wijdbeens waterend erover
[waction0095:16] Afsluiting en darshan
[waction0095:17] Disclaimer Dewanand en persoonlijke toelichting

===============================

http://www.dewanand.com/waction0095.htm


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be