Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   quoteveranderaars... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=188434)

Eduard Khil 1 juli 2013 22:27

quoteveranderaars...
 
als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé? Een vriend van mij heeft alvast al op dat vlak tegen de lamp gelopen omwille van iets wat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.

Maar nu zie ik steevast dezelfde mensen terugkomen en quotes veranderen zonder dat de moderatie daar iets aan verandert. Dat lijkt me vreemd. Zijn er nog mensen die ervaren dat er tegen de ene strenger wordt opgetreden dan tegen de andere? Dat lijkt me niet echt eerlijk, als het daadwerkelijk zo zou zijn.

robert t 7 juli 2013 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 6701502)
als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé? Een vriend van mij heeft alvast al op dat vlak tegen de lamp gelopen omwille van iets wat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.

Maar nu zie ik steevast dezelfde mensen terugkomen en quotes veranderen zonder dat de moderatie daar iets aan verandert. Dat lijkt me vreemd. Zijn er nog mensen die ervaren dat er tegen de ene strenger wordt opgetreden dan tegen de andere? Dat lijkt me niet echt eerlijk, als het daadwerkelijk zo zou zijn.

Ik heb dit verwerpelijk fenomeen een tijdje geleden aangekaart met een draad "Halt aan de verloedering van dit forum". In het forumreglement is er niks van terug te vinden. Postings vervalsen is dus niet verboden, maar de man die het toepast plaatst er steevast "fixed" bij. Hij doet dit omdat hij niet kan debateren. Maar spijtig genoeg laat de moderatie begaan. Je kan er voorlopig niks aan doen, alleen rapporteren.

Txiki 8 juli 2013 08:26

Move on.

robert t 8 juli 2013 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6710299)
Move on.

Wat bedoel je nu alweer? Trouwens, ik move niet op bevel.

Koenraad Noël 8 juli 2013 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 6701502)
als ik het forumreglement goed lees, dan gaan dat niet, want ik ben blind. Een vriend van mij heet Avast de Piraat, en heeft al op het schip tegen de zeilen gelopen gelopen omwille van een drankje dat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.

Ja, maar waar is het probleem nu?

Maar serieus, een correct gevormd citaat verwijst terug naar het bericht. Verschillen kunnen liggen aan berichten die zijn aangepast nadat ze geciteerd werden, en echte aanpassingen gebeuren meestal met een duidelijke "Fixed" of soortgelijke opmerking erna, om een punt te maken.

twitterendwaterding 8 juli 2013 20:39

Ik vind die quote veranderingen (aangeduid met fixed) over het algemeen wel grappig.

Een mens zou toch nu en dan eens mogen lachen, nietwaar? We voeren hier toch geen oorlog?

Txiki 9 juli 2013 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding (Bericht 6711194)
Ik vind die quote veranderingen (aangeduid met fixed) over het algemeen wel grappig.

Een mens zou toch nu en dan eens mogen lachen, nietwaar? We voeren hier toch geen oorlog?

2

Txiki 9 juli 2013 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6710743)
Wat bedoel je nu alweer? Trouwens, ik move niet op bevel.

Simpel: het is de moeite niet waard om er je druk in te maken.

robert t 9 juli 2013 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding (Bericht 6711194)
Ik vind die quote veranderingen (aangeduid met fixed) over het algemeen wel grappig.

Een mens zou toch nu en dan eens mogen lachen, nietwaar? We voeren hier toch geen oorlog?

Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.

robert t 9 juli 2013 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6711509)
Simpel: het is de moeite niet waard om er je druk in te maken.

Hazo.

twitterendwaterding 9 juli 2013 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6711590)
Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.

Hi robert tutter,
Denk je van jezelf dat je erg discussiebereid bent?

robert t 9 juli 2013 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twitterendwaterding (Bericht 6711710)
Hi robert tutter,

Op je teentjes getrapt braaf kind? ik doe dit wel meer met mensen die ik feitelijk best mag. Ik heb kleinkinderen die allang niet meer tutteren. Een beetje respect voor een oude man hé.
Citaat:

Denk je van jezelf dat je erg discussiebereid bent?
Absoluut. Ik ben zeer discussiebereid. Indien het over iets serieus gaat. Ik kan misschien een tikje radicaal overkomen. De aard van het beestje.

Rudy 9 juli 2013 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 6701502)
als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé?

Man toch. Binnen de huidige politieke wereld is het manipuleren en veranderen van quotes (citaten) een niet zo slecht betaalde beroepsbezigheid.

Nietzsche 9 juli 2013 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6711590)
Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.

Och gossie..

Wil je er over praten?

robert t 9 juli 2013 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6712026)
Och gossie..

Wil je er over praten?

Liever niet. Ben je soms een hulplijn? Je richt je trouwens tot de verkeerde. Rare jongens, de Nederlanders. Sommige toch...

Txiki 9 juli 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6711991)
Ik kan misschien een tikje radicaal overkomen. De aard van het beestje.

Dat is allemaal ok. Dat mag en maakt het plezant. ;-)

Echte Waal 9 juli 2013 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 6701502)
als ik het forumreglement goed lees, dan moeten quoteveranderaars toch strafpunten krijgen omdat ze iets dat niet mag hé? Een vriend van mij heeft alvast al op dat vlak tegen de lamp gelopen omwille van iets wat nogal redelijk onschuldig was. En zo zijn er nog een paar.

Maar nu zie ik steevast dezelfde mensen terugkomen en quotes veranderen zonder dat de moderatie daar iets aan verandert. Dat lijkt me vreemd. Zijn er nog mensen die ervaren dat er tegen de ene strenger wordt opgetreden dan tegen de andere? Dat lijkt me niet echt eerlijk, als het daadwerkelijk zo zou zijn.

Wat mij betreft ben je een troll die alweer irritante beelden van troll katten post.
Vind je dat grappig?

Echte Waal 9 juli 2013 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6711590)
Luister eens twitterdingske. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik een systematisch doelwit van die kerel geworden, tussen haakjes één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan Suske en Wiske en Jommeke. Zeer plezant.

Lol

Echte Waal 9 juli 2013 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6711590)
Luister eens. Eén keer kan het grappig zijn. Maar in mijn geval is het niet meer grappig. Omdat ik een draad tégen de vervalser opgestart heb ben ik één van de domste forumgebruikers.

Dit is een discussieforum. Indien je geregeld wil lachen lees dan mijn serieuze draden.

fixed

Txiki 10 juli 2013 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6712720)
fixed

Ah, bent gij de "grote quoteveranderaar"... :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be