Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   onterecht verplaatsen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=254760)

ydde 14 augustus 2020 18:49

onterecht verplaatsen?
 
Het lijkt mij dat nieuwe discussies, ongelezen en slechts beoordeeld op de naam (onderwerp) ondoordacht gecatalogeerd en verplaatst worden. Mijn inzending 'de elfjes' is ontegensprekelijk een poging om de toekomst van twee politieke partijen te voorspellen; weliswaar in een vrij onbekende dichtvorm 'elfjes' (daardoor de naam in onderwerp) maar een uitnodiging tot discussie. Ik neem aan dat de moderator niet de tijd heeft om elk nieuw onderwerp zelf na te lezen, maar ik neem eveneens aan dat lezers, die zich storen aan bepaalde zaken, zéér snel een 'klacht' formuleren. Met beleefde groeten
Eddy (ydde)

reservespeler 14 augustus 2020 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde (Bericht 9418579)
Het lijkt mij dat nieuwe discussies, ongelezen en slechts beoordeeld op de naam (onderwerp) ondoordacht gecatalogeerd en verplaatst worden. Mijn inzending 'de elfjes' is ontegensprekelijk een poging om de toekomst van twee politieke partijen te voorspellen; weliswaar in een vrij onbekende dichtvorm 'elfjes' (daardoor de naam in onderwerp) maar een uitnodiging tot discussie. Ik neem aan dat de moderator niet de tijd heeft om elk nieuw onderwerp zelf na te lezen, maar ik neem eveneens aan dat lezers, die zich storen aan bepaalde zaken, zéér snel een 'klacht' formuleren. Met beleefde groeten
Eddy (ydde)

Ik ben het hier volledig mee eens.
Het is wel niet zo dat de moderatie steeds verkeerd is, in mijn geval (onlangs i.v.m. Will Tura) had de moderatie gelijk.

Maar het is zoals u schrijft is het niet altijd duidelijk waar iets moet staan.
Zo was er een discussie over die buschauffeur die niet in quarantaine ging. De TS had dit terecht bij corona geplaatst. De moderatie verplaatste het naar mobiliteit.

Het verhaal ging helemaal niet over de bus, maar over het feit dat iemand, die uit een rode zone kwam, niet in quarantaine gegaan was.
Volgens deze denkwijze, zou indien een voetballer zich niet aan de quarantaineregels zou gehouden hebben, onder sport moeten staan, terwijl dat helemaal niets met sport te maken heeft.

Dadeemelee 14 augustus 2020 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ydde (Bericht 9418579)
Het lijkt mij dat nieuwe discussies, ongelezen en slechts beoordeeld op de naam (onderwerp) ondoordacht gecatalogeerd en verplaatst worden. Mijn inzending 'de elfjes' is ontegensprekelijk een poging om de toekomst van twee politieke partijen te voorspellen; weliswaar in een vrij onbekende dichtvorm 'elfjes' (daardoor de naam in onderwerp) maar een uitnodiging tot discussie. Ik neem aan dat de moderator niet de tijd heeft om elk nieuw onderwerp zelf na te lezen, maar ik neem eveneens aan dat lezers, die zich storen aan bepaalde zaken, zéér snel een 'klacht' formuleren. Met beleefde groeten
Eddy (ydde)

Al dat gezever over verplaatste draadjes. Het overkomt iedereen. Ik zaag daar niet over. En nu ga jij de moderatie even uitdagen met een draad over elfjes. :-o

ydde 14 augustus 2020 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9418639)
Al dat gezever over verplaatste draadjes. Het overkomt iedereen. Ik zaag daar niet over. En nu ga jij de moderatie even uitdagen met een draad over elfjes. :-o

Uitdagen ? Zagen ? Ik neem zo maar aan dat geïnteresseerden, ook indien ze niet onmiddellijk snappen waar of over wat het gaat, de moeite doen om even een en ander na te kijken. Ik neem ook aan dat diegenen die iemand een zaagkloot vinden, zich niet verplicht voelen om de betreffende draad te volgen. Ik vraag me af waarom u de moeite doet om op dit gezever te reageren? Voel u niet verplicht om hier een gemotiveerd antwoord te formuleren. Het forum is groot genoeg, u vindt ongetwijfeld ruimschoots voldoende draadjes die aan uw wensen voldoen. Toch met dank voor uw verduidelijkende commentaar. (SIC)

Pontifex 15 augustus 2020 00:04

:roll::roll::roll:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be