Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Jihadbruid (16) ontvoerd, mishandeld en vastgehouden in Antwerpen: “Ik was zijn fokko (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241256)

Universalia 19 november 2017 14:56

Jihadbruid (16) ontvoerd, mishandeld en vastgehouden in Antwerpen: “Ik was zijn fokko
 
Jihadbruid (16) ontvoerd, mishandeld en vastgehouden in Antwerpen: “Ik was zijn fokkonijn”

Citaat:

ANTWERPEN - “Dag en nacht leefde ik in angst. Ik kon niet aan hem ontkomen. Zowel fysiek als geestelijk had hij mij volledig in zijn macht”, vertelde Anna (*) aan de Nederlands openbare omroep NOS. Ze was amper 16 toen ze in de zomer van 2016 een maand verdween. Uiteindelijk vond de politie haar in een klein appartement in Antwerpen, nabij het Centraal Station. Hij wou haar meenemen naar Syrië. Haar ontvoerder, een 39-jarige Amsterdammer, moet zich nu verantwoorden voor de rechter. Hij riskeert een celstraf voor het ontvoeren, vasthouden en mishandelen van een kwetsbare minderjarige.
Zo zie je maar weer, nieuwe vorm van samenleving. :roll::roll::roll:

p.s.

Ik ben haar naam even kwijt (klonk Italiaans) maar een vrouw schreef een boek over wat ze meemaakte tijdens haar leven bij het IS en dat kwam erop neer dat ze zoals het artikel iets hogerop al blokletterde gewoon maar een *fokkonijn* was. 8O

Guinevere 19 november 2017 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8576990)



Zo zie je maar weer, nieuwe vorm van samenleving. :roll::roll::roll:

p.s.

Voor sommige autochtone liefhebbers als deze Marlon en Anna.

No Apologies 19 november 2017 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8577035)
Voor sommige autochtone liefhebbers als deze Marlon en Anna.

Een mens moet wat over hebben voor een bekering tot de islam.

dpg 19 november 2017 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8577035)
Voor sommige autochtone liefhebbers als deze Marlon en Anna.

(*) Anna is om privacyredenen een schuilnaam.

DewareJakob 19 november 2017 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8577035)
Voor sommige autochtone liefhebbers als deze Marlon en Anna.

En gelukkig dat ze geworden zijn...:roll:

Stultitiae 20 november 2017 01:51

“Dag en nacht leefde ik in angst. Ik kon niet aan hem ontkomen. Zowel fysiek als geestelijk had hij mij volledig in zijn macht”, vertelde Anna (*)

Deze woorden moeten Safiya indertijd ook te binnen geschoten zijn.

Het verhaal van Mohammed & Safiya.

Uiteindelijk is het volgens de overlevering allemaal goedgekomen met S.
Anna mocht dat geluk niet smaken. Jammer.

Universalia 20 november 2017 18:15

"Je weet niet wie de volgende zal zijn die de deur opent. Je weet enkel dat die verkrachting er komt"

Citaat:

Nadia Murad heeft als IS-slavin de hel doorstaan. Na haar ontsnapping maakte de yezidi-vrouw er haar persoonlijke missie van om dit thema - hoe pijnlijk ook - brandend actueel te houden. Ze gaf een beklijvende speech tijdens een hoorzitting van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties, schopte het tot goodwillambassadrice en maakte zelfs kans op de Nobelprijs voor de Vrede. Nu komt daar nog eens een boek bovenop, "opdat de gruwel nooit vergeten zou worden".
En dat zal niet het enige en het laatste 'geval' zijn denk ik.

Hoeveel meisjes/vrouwen moeten dat nog doorstaan en durven er misschien niet voor uitkomen? 8O


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be