Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Stem een leeuwin naar de Westvlaamse Kamer (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90608)

tcourtens 4 juni 2007 11:26

Stem een leeuwin naar de Westvlaamse Kamer
 
Hallo,
Ik heb nergens gelezen dat het niet zou mogen, dus bij deze een beetje publiciteit voor mijn vrouw.
6de plaats effectief, Kamer West-Vlaanderen.

(en als het niet mag, neem het er maar af en mijn verontschuldigingen :-) )


baseballpolitieker 4 juni 2007 11:29

Waarom zouden we op haar moeten stemmen en niet op de persoon onder of boven haar op de lijst? (nu moogt ge het gaan uitleggen hé!;-) )

brother paul 4 juni 2007 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tcourtens (Bericht 2705152)
Hallo,
Ik heb nergens gelezen dat het niet zou mogen, dus bij deze een beetje publiciteit voor mijn vrouw.
6de plaats effectief, Kamer West-Vlaanderen.

(en als het niet mag, neem het er maar af en mijn verontschuldigingen :-) )


Laazt ze zich maar als een leeuw in het arena van Politics rondlopen, en met een goeie mening zal ze meer respect verdienen en rijper voor haar mening gaan dan hier gewoon als echtgenoot haar affichke te plakken.

ericferemans 4 juni 2007 12:10

Zucht:

Het wordt een nieuwe politieke trend: koppels of echtelieden met huwelijks- of relatie problemen die proberen op een subtiele manier mekaar af te maken door ze politiek voor schut te zetten.

Segolène schijnt die trend te hebben ingezet, en lap: de BLokkers die hun mooie vrouw willen zitten hebben doen hetzelfde.

Los van het feit of je nu tegen of voor het VB bent, desnoods indien je er een stronthekel aan hebt: indien je dit soort grappen uitsteekt verneder je het politieke niveau en de vrouwen in het algemeen tot een zeer laag niveau. Je doet hiermede jezelf en je (ex?)vrouw geen deugd. Ze komt hier over als een domme griet, terwijl ze gewoon Griet heet.

Ofwel doe je dit om haar te kelderen, en dan is dit crapuleus.
Ofwel ben je zo dom dat ze beter gaat uitkijken naar een andere vent.
Dan ben je Kamikazi dommekloot.

Mijn vraag: dacht je echt van haar te helpen of ben je een venijnig vals ventje?

Hans1 4 juni 2007 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tcourtens (Bericht 2705152)
Hallo,
Ik heb nergens gelezen dat het niet zou mogen, dus bij deze een beetje publiciteit voor mijn vrouw.
6de plaats effectief, Kamer West-Vlaanderen.

(en als het niet mag, neem het er maar af en mijn verontschuldigingen :-) )


Een kandidaat uit Afrika? Geen sprake van !:lol:

largo_w 4 juni 2007 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tcourtens (Bericht 2705152)
Hallo,
Ik heb nergens gelezen dat het niet zou mogen, dus bij deze een beetje publiciteit voor mijn vrouw.
6de plaats effectief, Kamer West-Vlaanderen.

(en als het niet mag, neem het er maar af en mijn verontschuldigingen :-) )



????

En waarom?

Roeland 4 juni 2007 12:32

Ben ne keer naar haar website geweest, want ge moet iedereen een kans geven natuurlijk ...

Daar staat een persoonlijke brief waarmee ze haar ideeen en standpunten uiteenzet. Ze opent met de stelling dat "iedere Vlaming wel ziet dat de traditionele partijen het niet goed gedaan hebben". Dan gaat ze de "traditionele" partijen afbreken, en daarna gaat ze een aantal typische vage stellingen (eerder gewoon slogans) uit het VB programma kopieren.

Ik vind het jammer als kandidaten zich profileren door andere kandidaten af te kraken, en dan pas met hun eigen standpunten komen. Een kandidaat die zeker is van zijn programma gaat uit van de eigen kracht !!! En haar standpunten zijn gewoon voorgekauwd door de partijtop.

Weeral geen origineel en creatief iemand ontdekt binnen het VB ...

Pieke 4 juni 2007 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2705260)
Zucht:

Het wordt een nieuwe politieke trend: koppels of echtelieden met huwelijks- of relatie problemen die proberen op een subtiele manier mekaar af te maken door ze politiek voor schut te zetten.

Segolène schijnt die trend te hebben ingezet, en lap: de BLokkers die hun mooie vrouw willen zitten hebben doen hetzelfde.

Los van het feit of je nu tegen of voor het VB bent, desnoods indien je er een stronthekel aan hebt: indien je dit soort grappen uitsteekt verneder je het politieke niveau en de vrouwen in het algemeen tot een zeer laag niveau. Je doet hiermede jezelf en je (ex?)vrouw geen deugd. Ze komt hier over als een domme griet, terwijl ze gewoon Griet heet.

Ofwel doe je dit om haar te kelderen, en dan is dit crapuleus.
Ofwel ben je zo dom dat ze beter gaat uitkijken naar een andere vent.
Dan ben je Kamikazi dommekloot.

Mijn vraag: dacht je echt van haar te helpen of ben je een venijnig vals ventje?

Echt feremans, volgens mij hebt ge professionele hulp nodig

Uh-Huh 4 juni 2007 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 2705328)
Echt feremans, volgens mij hebt ge professionele hulp nodig

Ik vind wat ie schrijft wel grappig. :lol:

Percalion 4 juni 2007 12:48

Ik wil Uh-Huh naar mijn (Westvlaamse) kamer stemmen.

fox 4 juni 2007 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 2705328)
Echt feremans, volgens mij hebt ge professionele hulp nodig

Hij heeft al veel BS verkondigd maar deze keer vind ik het echt grappig en op een weirde manier slaat hij nagels met koppen. Ik vind het ook maar een zielige poging. De profileringsdrang van bepaalde mensen moet wel heel erg groot zijn als je zelfs met zo een zielige pogingen aan nationale politiek probeert te doen. Dit is amper het niveau van een gemeenteraadsverkiezing in een boeregat waardig.

Hans1 4 juni 2007 13:32

Ik heb misschien iets gemist in de Belgische staatsstructuur (is altijd wel mogelijk gezien de complexiteit ervan), maar sinds wanneer is er een "West-Vlaamse Kamer"?

Altijd beter dan een Vlaemsch parlement in elk geval.:-D

Hans1 4 juni 2007 13:32

.

Zwartengeel 4 juni 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2705268)
Een kandidaat uit Afrika? Geen sprake van !:lol:

Jouw soort hakt liever hun handen af, hé?

Raven 4 juni 2007 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2705260)
Zucht:

Het wordt een nieuwe politieke trend: koppels of echtelieden met huwelijks- of relatie problemen die proberen op een subtiele manier mekaar af te maken door ze politiek voor schut te zetten.

Segolène schijnt die trend te hebben ingezet, en lap: de BLokkers die hun mooie vrouw willen zitten hebben doen hetzelfde.

Los van het feit of je nu tegen of voor het VB bent, desnoods indien je er een stronthekel aan hebt: indien je dit soort grappen uitsteekt verneder je het politieke niveau en de vrouwen in het algemeen tot een zeer laag niveau. Je doet hiermede jezelf en je (ex?)vrouw geen deugd. Ze komt hier over als een domme griet, terwijl ze gewoon Griet heet.

Ofwel doe je dit om haar te kelderen, en dan is dit crapuleus.
Ofwel ben je zo dom dat ze beter gaat uitkijken naar een andere vent.
Dan ben je Kamikazi dommekloot.

Mijn vraag: dacht je echt van haar te helpen of ben je een venijnig vals ventje?

En mijn vraag aan u:

Ben je jaloers dat hij een (ietswat) aantrekkelijke vrouw heeft :-)

Hans1 4 juni 2007 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2705521)
En mijn vraag aan u:

Ben je jaloers dat hij een (ietswat) aantrekkelijke vrouw heeft :-)

Smaken verschillen, hè.;-)

Jonas Elossov 4 juni 2007 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2706222)
Smaken verschillen, hè.;-)

Nogal... Maar ze maken vorderingenen, tis al beter dan Alexandra Colen...

luc broes 4 juni 2007 21:02

In West-Vlaanderen zoen ze zehhen een gezoende brokke

Nu donderdag in Izegem zal ik ze gaan groeten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be