Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Toch niet zo saai, die Yves (https://forum.politics.be/showthread.php?t=71148)

solidarnosc 8 december 2006 18:23

Wat ik bedoel met rangen gesloten houden. Stel dat de affaire van Leterme klopt dan zal de media volgens mij er pas over schrijven als andere CD&V'ers daarover opmerkingen zouden maken. Gezien Leterme het prijsbeest is van de CD&V en de meeste meer kans hebben om hun baan te behouden met Leterme dan zonder lijkt die kans me klein.

Enfin. Zijn vrouw zou ook een scheiding kunnen aanvragen natuurlijk. ;-)

Knuppel 8 december 2006 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2229546)
Wat ik bedoel met rangen gesloten houden. Stel dat de affaire van Leterme klopt dan zal de media volgens mij er pas over schrijven als andere CD&V'ers daarover opmerkingen zouden maken. Gezien Leterme het prijsbeest is van de CD&V en de meeste meer kans hebben om hun baan te behouden met Leterme dan zonder lijkt die kans me klein.

Enfin. Zijn vrouw zou ook een scheiding kunnen aanvragen natuurlijk. ;-)

Die laatste zin heb je toegevoegd, waardoor wat erboven staat veel aan kracht inboet..

Wat erboven staat klopt ook niet echt met deze uitspraak:

Citaat:

Nu die bescherming wegvalt zal de vuile was wellicht sneller naar de oppervlakte komen.

Jazeker 8 december 2006 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2229506)
(zolang die partijen de rangen gesloten houden en zelf niet beginnen te lekken). Nu die bescherming wegvalt zal de vuile was wellicht sneller naar de oppervlakte komen maar bon.

Nou, die bescherming was er al niet want Dedecker behoorde niet tot het kartel. Zeker als VLD'er was hij voor CD&V'ers die zogezegd zouden weten dat hij zijn vrouw slaat een makkelijke prooi. Ze hoeven dat maar even in de sinterklaas schoen van Blik of Humo te leggen en de poppen gaan aan het dansen.

Daphne 8 december 2006 23:49

De actie "beschadig Leterme" lijkt op kruissnelheid te komen.

solidarnosc 9 december 2006 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2229579)
Die laatste zin heb je toegevoegd, waardoor wat erboven staat veel aan kracht inboet..

Wat erboven staat klopt ook niet echt met deze uitspraak:

Ik had het eerder over JDD en dan over YL.

solidarnosc 9 december 2006 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daphne (Bericht 2230337)
De actie "beschadig Leterme" lijkt op kruissnelheid te komen.

Op het forum politics.be? Whoehoe. Dat zal een impact hebben. :lol: ;-)

Wiley E Coyote 30 juni 2007 15:29

Eventjes een oude thread van zes maanden geleden reactiveren...

hoe staat het nu met deze "affaire"?

Waarheid if niet? Nog altijd aan de gang of afgesprongen...?

Martine Fournier gaat in elk geval, met de stoelendans die nu op kruissnelheid komt, gaan zetelenen als Vlaams Parlementslid...

Den Ardennees 30 juni 2007 16:49

en Bart Somers is een relatie begonnen met prinses Astrid

asjeblieft zeg: die Stufflebeam komt dat hier zomaar beweren zonder ook maar iets van een bron te vermelden. Dan kan iedereen hier beginnen met de wildste roddels te lanceren.

John Stufflebeam 14 juli 2007 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 2764996)
Eventjes een oude thread van zes maanden geleden reactiveren...

hoe staat het nu met deze "affaire"?

Waarheid if niet? Nog altijd aan de gang of afgesprongen...?

Martine Fournier gaat in elk geval, met de stoelendans die nu op kruissnelheid komt, gaan zetelenen als Vlaams Parlementslid...

Ze is na de gemeenteraadsverkiezingen eerste schepen van Menen geworden, heeft daarop het kabinet van Leterme verlaten, ze is nu Vlaams parlementslid, haar huwelijk is recent op de klippen gelopen, en volgens doorgaans onbetrouwbare bronnen is het nog steeds aan met Yves.


evilbu 14 juli 2007 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2225193)
Smaak? Dit is smaak:


Neen.

tomm 14 juli 2007 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2229010)
Wat bedoel je hier?

Dedecker natuurlijk, heel Oostende en omstreken weet dat hij zijn vrouw in het openbaar heeft geslagen.

evilbu 14 juli 2007 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 2788991)
Dedecker natuurlijk, heel Oostende en omstreken weet dat hij zijn vrouw in het openbaar heeft geslagen.

:-o Nog nooit van gehoord.:|

tomm 14 juli 2007 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2788976)
Neen.

inderdaad



Ik zou er direct een relatie mee beginnen, nu dat Enrique toegegeven heeft een "kleine" te hebben... (nu we toch op Blikniveau zitten). 'k vrees alleen dat het niet wederzijds is...

evilbu 14 juli 2007 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 2788997)
inderdaad



Ik zou er direct een relatie mee beginnen, nu dat Enrique toegegeven heeft een "kleine" te hebben... (nu we toch op Blikniveau zitten). 'k vrees alleen dat het niet wederzijds is...

Nou, dat ook niet echt.
Maar omdat ik weet u dat van Slavisch houdt:

En om Lombas ook mee te krijgen :

tomm 14 juli 2007 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2789008)
Nou, dat ook niet echt.
Maar omdat ik weet u dat van Slavisch houdt:

En om Lombas ook mee te krijgen :

Ook niet mis natuurlijk, ma ik zou niet weten wat er mis is met Kurnikova. Ik hou van Slavisch, maar m'n vriendin is een negerin. Ik vind Russische en Oekraïense toch de mooiste van alle blanke vrouwen, op de voet gevolgd door Scandinavische en latina's. Politiek gezien vind je de mooiste vrouwen bij de liberalen en de sossen. LSP heeft mooiere vrouwen dan de PVDA, VB is een absolute ramp. Geografisch gezien zijn de mooiste vrouwen in de Kempen en Limburg te situeren, van het Germaanse type, meestal blond. Antwerpen en Brussel voor wie van kleurtjes houdt. Gent is ook een aantrekkingspool voor mooie vrouwen. De lelijkste vrouwen zijn te vinden in West-Vlaanderen, alsook de streek rond Aalst en Dendermonde. Allemaal heel subjectief natuurlijk.

evilbu 14 juli 2007 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 2789010)
Ook niet mis natuurlijk, ma ik zou niet weten wat er mis is met Kurnikova. Ik hou van Slavisch, maar m'n vriendin is een negerin. Ik vind Russische en Oekraïense toch de mooiste van alle blanke vrouwen,

Mja, ik hou niet van opgeschminkt/hoererig/te hard proberen. Kournikova doet dat wel beetje. Eigenlijk vind ik dat ook bij Oekraïense. Ofwel is mijn kennis van Oekraïense nog te elementair.:oops:

Citaat:

op de voet gevolgd door Scandinavische en latina's.
Ik moet toch zeggen dat mijn beeld van de grote blonde Scandinavische vrouw een beetje kapot is sinds mijn bezoek aan Zweden en Denemarken.:|

Citaat:

LSP heeft mooiere vrouwen dan de PVDA, VB is een absolute ramp.
Awel


Citaat:

Geografisch gezien zijn de mooiste vrouwen in de Kempen en Limburg te situeren, van het Germaanse type, meestal blond. Antwerpen en Brussel voor wie van kleurtjes houdt. Gent is ook een aantrekkingspool voor mooie vrouwen. De lelijkste vrouwen zijn te vinden in West-Vlaanderen, alsook de streek rond Aalst en Dendermonde. Allemaal heel subjectief natuurlijk.
En u gelooft dat?:-D Komaan, voor mij is dat allemaal hetzelfde hoor, Vlaanderen is helemaal Germaans, daarbinnen zal je toch niet veel verschil zien (en ja, Walen zien er voor mij ook gewoon hetzelfde uit)

tomm 14 juli 2007 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2789031)
Mja, ik hou niet van opgeschminkt/hoererig/te hard proberen. Kournikova doet dat wel beetje. Eigenlijk vind ik dat ook bij Oekraïense. Ofwel is mijn kennis van Oekraïense nog te elementair.:oops:


Ik moet toch zeggen dat mijn beeld van de grote blonde Scandinavische vrouw een beetje kapot is sinds mijn bezoek aan Zweden en Denemarken.:|


Awel



En u gelooft dat?:-D Komaan, voor mij is dat allemaal hetzelfde hoor, Vlaanderen is helemaal Germaans, daarbinnen zal je toch niet veel verschil zien (en ja, Walen zien er voor mij ook gewoon hetzelfde uit)

Ik hou wel van een beetje opgemaakt/hoererig:oops: , en inderdaad dat doen Russische en Oekraïense wel, maar nog niet zo erg als in Servië of Bulgarije. Veel Belgische vrouwen verzorgen zich te weinig vind ik, en dan die trend om het haar kort te snijden vind ik ook maar niets. Een beetje vrouwelijkheid graag...
Geen blonde stoten in Denemarken en Zweden? Ik had toch andere ervaringen. Het mooiste meisje dat ik ooit gehad hab was trouwens een Finse. (half Slavisch, half Scandinavisch van uiterlijk)
Ik vind wel degelijk dar er verschil is tussen de regio's, in Wallonië en de het zuiden van Oost-Vlaanderen meer donkere, de Kempen meer blonde, West-Vlaanderen meer het Keltische type. Natuurlijk zijn er veel uitzonderingen, maar over het algemeen klopt het wel.

filosoof 14 juli 2007 23:37

Toch niet zo saai, die Yves
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2225125)
Overstijgt dit het niveau van de ordinaire roddel of is er iets van aan. Zo ja meer info aub.

Wat zegt zijn geit erover? Was die gekwetst? En zijn echtgenote?

filosoof 14 juli 2007 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2789031)
Mja, ik hou niet van opgeschminkt/hoererig/te hard proberen. Kournikova doet dat wel beetje. Eigenlijk vind ik dat ook bij Oekraïense. Ofwel is mijn kennis van Oekraïense nog te elementair.:oops:


Ik moet toch zeggen dat mijn beeld van de grote blonde Scandinavische vrouw een beetje kapot is sinds mijn bezoek aan Zweden en Denemarken.:|


Awel



100.000 stemmen? 't Heeft niet mogen zijn, bikini ten spijt...
Anne Van Hoof (VLAAMS BELANG) 27.969

Jazeker 15 juli 2007 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 2789049)
Ik hou wel van een beetje opgemaakt/hoererig:oops: , en inderdaad dat doen Russische en Oekraïense wel, maar nog niet zo erg als in Servië of Bulgarije. Veel Belgische vrouwen verzorgen zich te weinig vind ik, en dan die trend om het haar kort te snijden vind ik ook maar niets. Een beetje vrouwelijkheid graag...
Geen blonde stoten in Denemarken en Zweden? Ik had toch andere ervaringen. Het mooiste meisje dat ik ooit gehad hab was trouwens een Finse. (half Slavisch, half Scandinavisch van uiterlijk)
Ik vind wel degelijk dar er verschil is tussen de regio's, in Wallonië en de het zuiden van Oost-Vlaanderen meer donkere, de Kempen meer blonde, West-Vlaanderen meer het Keltische type. Natuurlijk zijn er veel uitzonderingen, maar over het algemeen klopt het wel.

De communist die rassentheoriën erg belangrijk gaat vinden.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be