Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Wint Tom Boonen nog een grote koers? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237943)

Dadeemelee 24 maart 2017 15:37

Wint Tom Boonen nog een grote koers?
 
Nog 5 te gaan:

E3
Gent-Wevelgem
Ronde Van Vlaanderen
Scheldeprijs
Parijs Roubaix

Zal hij er nog één winnen?

Eyjafjallajökull 24 maart 2017 16:51

Scheldeprijs een grote koers ??

Dadeemelee 24 maart 2017 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8412129)
Scheldeprijs een grote koers ??

Dat is toch een koers die voor iedereen behalve de absolute top (Sagan) het jaar geslaagd maakt.

Eyjafjallajökull 24 maart 2017 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8412154)
Dat is toch een koers die voor iedereen behalve de absolute top (Sagan) het jaar geslaagd maakt.

Huh ? Niet echt.

Een koers die steevast op een massasprint uitdraait kan bezwaarlijk een "grote koers" genoemd worden toch ?

Dadeemelee 24 maart 2017 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8412253)
Huh ? Niet echt.

Een koers die steevast op een massasprint uitdraait kan bezwaarlijk een "grote koers" genoemd worden toch ?

Dan zijn 50% van de Ronde v Frankrijk etappes flutkoersen.

Het is een sprintkoers, ja. Maar de winnaars zijn meestal wel toppers.

Rahowa 30 maart 2017 02:17

Tom Boonen gaat juust niks meer winnen.Misschien nog een top 10 in Roubaix.In de RVV haalt hij hoogstens nog top 20!

Bad Attila 30 maart 2017 05:43

Is mogelijk, maar zal niet vanzelfsprekend zijn.

Als het toch lukt, gok ik op Parijs-Roubaix.

Dadeemelee 30 maart 2017 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8416374)
Is mogelijk, maar zal niet vanzelfsprekend zijn.

Als het toch lukt, gok ik op Parijs-Roubaix.

Ik denk ook Parijs-Roubaix en waarschijnlijk gaat hij daar ook vol voor gaan. Hij heeft kans, maar het hangt ervan af wat Sagan doet. Als die in het wiel van Boonen gaat zitten vrees ik ervoor.

Anna List 30 maart 2017 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8416742)
Ik denk ook Parijs-Roubaix en waarschijnlijk gaat hij daar ook vol voor gaan. Hij heeft kans, maar het hangt ervan af wat Sagan doet. Als die in het wiel van Boonen gaat zitten vrees ik ervoor.

vorig jaar zaten alle omstandigheden goed ... en heeft hij het toch niet kunnen afmaken ... de kans dat het dit jaar ook nog eens allemaal meezit en dat hij dus meedoet voor de winst, is veel en veel kleiner.

hij heeft vorig jaar een unieke kans gehad, en gemist.

Eyjafjallajökull 30 maart 2017 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8416742)
Ik denk ook Parijs-Roubaix en waarschijnlijk gaat hij daar ook vol voor gaan. Hij heeft kans, maar het hangt ervan af wat Sagan doet. Als die in het wiel van Boonen gaat zitten vrees ik ervoor.

Sagan is het type er niet naar om in iemands wiel te gaan zitten...

Dadeemelee 30 maart 2017 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8416787)
Sagan is het type er niet naar om in iemands wiel te gaan zitten...

Hij is een beetje pissed de jongste tijd. Hij zegt dat iedereen tegen hem rijdt en waarschijnlijk heeft hij wel gelijk. Misschien zegt hij: foert, ik rij in het wiel van Boonen, Quick Step zal toch alles dichtrijden?

Eyjafjallajökull 30 maart 2017 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8416796)
Hij is een beetje pissed de jongste tijd. Hij zegt dat iedereen tegen hem rijdt en waarschijnlijk heeft hij wel gelijk. Misschien zegt hij: foert, ik rij in het wiel van Boonen, Quick Step zal toch alles dichtrijden?

De Vlaamse pers wil doen geloven dat hij pissed is. Geloof me, hij is cool.

daiwa 30 maart 2017 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8416358)
Tom Boonen gaat juust niks meer winnen.Misschien nog een top 10 in Roubaix.In de RVV haalt hij hoogstens nog top 20!

Idd !
Zijn totale afwezigheid zondag op de Kemmel toen Sagan en Van Avermaet de forcing voerden zei genoeg.

Dadeemelee 31 maart 2017 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8416862)
Idd !
Zijn totale afwezigheid zondag op de Kemmel toen Sagan en Van Avermaet de forcing voerden zei genoeg.

Hij zet alles op Parijs-Roubaix. Ik denk dat hij zelfs in de Ronde niet serieus gaat rijden.

Rahowa 31 maart 2017 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8416862)
Idd !
Zijn totale afwezigheid zondag op de Kemmel toen Sagan en Van Avermaet de forcing voerden zei genoeg.

Hij is het nog steeds waard om een goeie helper te zijn,meer niet.

Anna List 31 maart 2017 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8416798)
De Vlaamse pers wil doen geloven dat hij pissed is. Geloof me, hij is cool.

na het voorval met Terpstra is hij in complete oorlog met Quick Step, enige waar Tom op kan hopen is dat Sagan nog iets teveel respect heeft voor Tom als persoon om dit te doen...maar hoe naief is dat? Sagan gaat geen winst laten liggen hoor, dat zou pas tegen zijn natuur zijn.

Anna List 31 maart 2017 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8416862)
Idd !
Zijn totale afwezigheid zondag op de Kemmel toen Sagan en Van Avermaet de forcing voerden zei genoeg.

Parijs Roubaix is een andere koers, niet zo van die venijnige klims zoals in de Vlaamse klassiekers ... daar komt hij mss nog weg met de mindere explosiviteit.

vlijmscherp 31 maart 2017 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8417185)
Hij zet alles op Parijs-Roubaix. Ik denk dat hij zelfs in de Ronde niet serieus gaat rijden.

hij zal toch geen risico's nemen. om de Ronde te winnen ga je nochtans wel risico's moeten nemen op de eerste hellingen. Daar moet je vooraan zitten maar daarvoor ga je soms op het kantje moeten rijden.

Maw, nu zondag zie ik hem geen belangrijke rol spelen. Op z'n best in de achtervolging wat locomotief spelen voor een Stybar, Gilbert of Terpstra.

Volgende week zal hij die risico's wel nemen, dan heeft hij niets meer te verliezen.

fox 31 maart 2017 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8416862)
Idd !
Zijn totale afwezigheid zondag op de Kemmel toen Sagan en Van Avermaet de forcing voerden zei genoeg.

Je gaat Gent Wevelgem toch niet vergelijken met Parijs Roubaix zeker. Natuurlijk kan hij dat explosieve op de kemmel niet meer aan, maar Roubaix is een compleet andere koers. Niemand rijdt hem uit het wiel op die kasseistroken en wie niet mee gaat zijn met Quick step in het bos zal er ook deze keer weer aan zijn voor de moeite. hij is ook beter in vorm dan vorig jaar. De Ronde zal idd niks worden, hij kan misschien nog volgen op de oude kwaremont omdat die niet erg stijl is, maar op de laatste Pater zal hij er dan zowieso afgereden worden.

fox 31 maart 2017 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8416744)
vorig jaar zaten alle omstandigheden goed ... en heeft hij het toch niet kunnen afmaken ... de kans dat het dit jaar ook nog eens allemaal meezit en dat hij dus meedoet voor de winst, is veel en veel kleiner.

hij heeft vorig jaar een unieke kans gehad, en gemist.

Niet waar, vorig jaar was het een half mirakel dat hij aan de start stond. Dit jaar was zijn voorbereiding veel beter en zit hij ook veel beter in vorm. Een Boonen in deze vorm reed vorig jaar solo over de meet.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be