Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Fakers die te lui zijn om te werken. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237659)

Peche 4 maart 2017 16:43

Fakers die te lui zijn om te werken.
 
Post het vanaf heden hier! Laat U hier ten vollen gaan. Zo moeten we andere draden niet meer vervuilen.

Alle posten die in andere draden over werklozen en andere luierikken gaan kopieer ik vanaf heden over naar hier.
U bent gewaarschuwd.

Peche 4 maart 2017 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8396137)
Wat is ASS?
Leven "in het autisme spectrum"? Are you serious?
Als het u zo "hard prikkelt", dan is er maar een zaak aan te doen: effectief gaan werken. En werken zou u tot zelfmoord leiden? Cut the crap!

Toch is het zo. De eerste weken kan ik die prikkels verdragen, maar na maanden heb ik zoveel opgebouwd dat ik niet verwoorden kan dat ik zelfvernietigend word omdat ik dat allemaal opkrop.

ASS = autisme spectrumstoornis.

Peche 4 maart 2017 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8396136)
typisch praat van een luiaard en profiteur

Ik vind van niet. Maar het staat U vrij daar anders over te denken.
Ik ben niet te lui om te werken. Ik ben te zelfrespecterend geworden. Ik ga de ondergang van Europa niet mede financieren.

dalibor 4 maart 2017 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396145)
Toch is het zo. De eerste weken kan ik die prikkels verdragen, maar na maanden heb ik zoveel opgebouwd dat ik niet verwoorden kan dat ik zelfvernietigend wordt omdat ik dat allemaal opkrop.

U laten prikkelen op dit forum schijnt dan weer geen bezwaar. Het is maar waardoor je je graag laat prikkelen denk ik dan.

Peche 4 maart 2017 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8396149)
U laten prikkelen op dit forum schijnt dan weer geen bezwaar. Het is maar waardoor je je graag laat prikkelen denk ik dan.

Achter de pc is alles onzichtbaar. Je ziet mij niet, je hoort mij niet. Ik heb de tijd fouten te corrigeren en ben hier helemaal in mijn element.

Neem mijn pc, smartphone af en er staat een schelp van een man. Het is het enige waarop ik kan communiceren. IRL gaat dat echt niet.
"Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd?" Ik kan mij niet altijd deftig inleven en flap er dan dingen te direct uit. Ik heb de kunst van het verbloemen niet meegekregen.

reservespeler 4 maart 2017 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396141)
Post het vanaf heden hier! Laat U hier ten vollen gaan. Zo moeten we andere draden niet meer vervuilen.

Alle posten die in andere draden over werklozen en andere luierikken gaan kopieer ik vanaf heden over naar hier.
U bent gewaarschuwd.

Oei, moet ik nu bang zijn?
Als het in een bepaalde draad van pas komt, zal ik de luieriken en ... die ik ken daarmee confronteren.

Het is niet aan u om te bepalen waar het kan en mag en waar het niet mag.

dalibor 4 maart 2017 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396152)
Achter de pc is alles onzichtbaar. Je ziet mij niet, je hoort mij niet. Ik heb de tijd fouten te corrigeren en ben hier helemaal in mijn element.

Neem mijn pc, smartphone af en er staat een schelp van een man. Het is het enige waarop ik kan communiceren. IRL gaat dat echt niet.
"Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd?" Ik kan mij niet altijd deftig inleven en flap er dan dingen te direct uit. Ik heb de kunst van het verbloemen niet meegekregen.

Er bestaan jobs die je in volstrekte of relatieve eenzaamheid kan doen: nachtwaker, bepaalde IT functies, pizza's of pakjes rondbrengen, fruit plukken. Werk genoeg voor zonderlingen als u.

Peche 4 maart 2017 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8396155)
Oei, moet ik nu bang zijn?
Als het in een bepaalde draad van pas komt, zal ik de luieriken en ... die ik ken daarmee confronteren.

Het is niet aan u om te bepalen waar het kan en mag en waar het niet mag.

Het is wel mijn vrijheid niet te antwoorden in andere draden en het te kopiëren naar hier.


Stopt toch met die insinuaties en oordelen, je hebt geen goede filter meegekregen om de essentie er uit te halen. Dat laat je zowat in al uw posten merken.

Peche 4 maart 2017 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8396157)
Er bestaan jobs die je in volstrekte of relatieve eenzaamheid kan doen: nachtwaker, bepaalde IT functies, pizza's of pakjes rondbrengen, fruit plukken. Werk genoeg voor zonderlingen als u.

Been there done that. Ik heb dat geprobeerd.
Ik kom overprikkeld toe op mijn baan, ik kom overprikkeld thuis.

Ik zeg het, ik ben 15 min buiten en ik ben geprikkeld. Ik begin te zweten, krijg braakneigingen en noem maar op.

Als ik dus een uur onderweg naar mijn werk ben heen en terug ben ik helemaal ziek gedraaid tegen ik aankom op mijn werk of thuis.

Peche 4 maart 2017 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8396165)
Waarom hangt u er dan aan en gaat u niet in op de werkaanbiedingen van ex-werkgevers?

Omdat ik daar niet toe verplicht ben.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8396166)
Drogredenen! Hierbij verklaart u, waarschijnlijk ongewild, dat u lui bent en dat u een faker bent.

Neen, ik ben niet te lui. Noch een faker.
Ik heb beperkingen. Ik heb alles wat ik hier zeg ook professioneel gezegd, in mijn trajectbegeleiding en tegen de RVA.

IEDEREEN is bekend met mijn voorliefde van het islamiseren van Europa.

reservespeler 4 maart 2017 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396158)
Het is wel mijn vrijheid niet te antwoorden in andere draden en het te kopiëren naar hier.


Stopt toch met die insinuaties en oordelen, je hebt geen goede filter meegekregen om de essentie er uit te halen. Dat laat je zowat in al uw posten merken.


Wat begreep ik hier verkeerd aan? Leg het mij eens uit in het profitariaans!

Post het vanaf heden hier! Laat U hier ten vollen gaan. Zo moeten we andere draden niet meer vervuilen.

Alle posten die in andere draden over werklozen en andere luierikken gaan kopieer ik vanaf heden over naar hier.
U bent gewaarschuwd.

Peche 4 maart 2017 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8396179)
Wat begreep ik hier verkeerd aan? Leg het mij eens uit in het profitariaans!

Post het vanaf heden hier! Laat U hier ten vollen gaan. Zo moeten we andere draden niet meer vervuilen.

Alle posten die in andere draden over werklozen en andere luierikken gaan kopieer ik vanaf heden over naar hier.
U bent gewaarschuwd.

Hoe bepaal ik jouw posten dan?

reservespeler 4 maart 2017 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396175)
Omdat ik daar niet toe verplicht ben.



Neen, ik ben niet te lui. Noch een faker.
Ik heb beperkingen. Ik heb alles wat ik hier zeg ook professioneel gezegd, in mijn trajectbegeleiding en tegen de RVA.

IEDEREEN is bekend met mijn voorliefde van het islamiseren van Europa.

Niemand is daartoe verplicht, maar verwacht dan ook niet van anderen dat ze zich verplicht voelen om u te onderhouden.

Die van het OCMW trapten er toch niet in.
Dus toch nen faker.

reservespeler 4 maart 2017 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396181)
Hoe bepaal ik jouw posten dan?

U heeft mijn posten helemaal niet te bepalen.

reservespeler 4 maart 2017 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396170)
Been there done that. Ik heb dat geprobeerd.
Ik kom overprikkeld toe op mijn baan, ik kom overprikkeld thuis.

Ik zeg het, ik ben 15 min buiten en ik ben geprikkeld. Ik begin te zweten, krijg braakneigingen en noem maar op.

Als ik dus een uur onderweg naar mijn werk ben heen en terug ben ik helemaal ziek gedraaid tegen ik aankom op mijn werk of thuis.

Echt een fakerziekte.

Peche 4 maart 2017 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8396183)
Niemand is daartoe verplicht, maar verwacht dan ook niet van anderen dat ze zich verplicht voelen om u te onderhouden.

Die van het OCMW trapten er toch niet in.
Dus toch nen faker.

Toen was ik nog niet bewust mijn diagnose of ASS.
Ik was toen een arbeider die recent werkloos was geworden maar niet op de nodige ondersteuning kon rekenen.

Peche 4 maart 2017 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8396188)
Echt een fakerziekte.

ASS en ADHD kan je niet faken.
Dat is onder een scan waar te nemen.

reservespeler 4 maart 2017 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396192)
ASS en ADHD kan je niet faken.
Dat is onder een scan waar te nemen.

Jaja, zo zijn er wel meer ziektes waarbij vooral de uitvinders ervan veel geld verdienen.

Gamla 4 maart 2017 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8396192)
ASS en ADHD kan je niet faken.
Dat is onder een scan waar te nemen.

Vroeger was ASS en ADHD perfect te genezen.
Je kreeg een draai om je oren.

Peche 4 maart 2017 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8396198)
Als je daar vroeger kon werken, kun je daar nu ook nog werken. Je illustreert hier zelf waar het echt probleem zit : lamzakkerij.

Een uitkeringsjunkie die niet wil afkicken.



Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be