Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VB of N-VA ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=205495)

AVV.VVK 31 juli 2014 18:33

VB of N-VA ?
 
Er zijn toch enkele grote verschillen. Ik zou bijna durven zeggen : ze hebben enkel slechts het nationalisme gemeenschappelijk.

Zo spreekt N-VA nauwelijks over een migratiestop
...nauwelijks over Islam
...nauwelijks over de splitsing
En is N-VA voor de EU en het VB tegen de EU.

Toch wel enkele grote, invloedrijke verschillen.

Hoe kan het dan dat in zo'n korte tijd iedereen van het VB naar de N-VA overloopt?

Schimmelpenninck 31 juli 2014 18:51

VB wat is dat?

Das toch iets van vroeger hé dat nu niet meer bestaat???

Bolleke Wol 1 augustus 2014 14:31

VB werd geleid door een bende incompetente egotrippers. Het was niet zozeer de inhoud die die partij deed leeglopen. De Wever heeft gewoon meer talent om de iets dommere massa te doen geloven dat de nieuwe Messias is gekomen.

Zipper 1 augustus 2014 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7265147)
VB werd geleid door een bende incompetente egotrippers. Het was niet zozeer de inhoud die die partij deed leeglopen. De Wever heeft gewoon meer talent om de iets dommere massa te doen geloven dat de nieuwe Messias is gekomen.

² !!

Veel correcter kan het verschil tussen VB en N-VA waarschijnlijk niet geïllustreerd worden !!

Demper 1 augustus 2014 15:34

Vb

DeProf_eet 1 augustus 2014 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7264035)
Hoe kan het dan dat in zo'n korte tijd iedereen van het VB naar de N-VA overloopt?

Ze hoopten dat het NVA iets kon doen buiten het CS, maar het zat er bijna aan te komen dat het ook een CS aan zijn been had. Moet U niet vragen hoe diep die rode kanker in onze samenleving zit.

Feit is dat partijen als het VB vroeg of laat een heropleving gaan kennen, tenzij iedereen buigt voor de wil van de allochtonen en het pamperen van illegalen. Ik herhaal het hoe kan het dat zo'n partij ooit bijna 30% van de stemmen haalde ?

Ondertussen zijn er ettelijke honderdduizenden allochtonen bijgekomen. Zijn al die vroegere VB'ers dan allemaal plots toleranter geworden tegenover hun allochtoonse medemens ? Mogelijk, maar ik denk eerder dat de druk nog wat moet toenemen vooraleer men zal inzien dat partijen als VB noodzakelijk zijn. Wacht maar totdat het zover komt dat iedere Belg nog verplicht word van een illegaal in huis te nemen.

Zeus 1 augustus 2014 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7264035)
Hoe kan het dan dat in zo'n korte tijd iedereen van het VB naar de N-VA overloopt?


Bolleke Wol 1 augustus 2014 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7265389)
Ze hoopten dat het NVA iets kon doen buiten het CS, maar het zat er bijna aan te komen dat het ook een CS aan zijn been had. Moet U niet vragen hoe diep die rode kanker in onze samenleving zit.

Feit is dat partijen als het VB vroeg of laat een heropleving gaan kennen, tenzij iedereen buigt voor de wil van de allochtonen en het pamperen van illegalen. Ik herhaal het hoe kan het dat zo'n partij ooit bijna 30% van de stemmen haalde ?

Ondertussen zijn er ettelijke honderdduizenden allochtonen bijgekomen. Zijn al die vroegere VB'ers dan allemaal plots toleranter geworden tegenover hun allochtoonse medemens ? Mogelijk, maar ik denk eerder dat de druk nog wat moet toenemen vooraleer men zal inzien dat partijen als VB noodzakelijk zijn. Wacht maar totdat het zover komt dat iedere Belg nog verplicht word van een illegaal in huis te nemen.

N-VA zit niet in een CS. N-VA zit in meerdere gemeentebesturen en de Vlaamse regering (al heel wat jaren).

DeProf_eet 1 augustus 2014 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 7265545)
N-VA zit niet in een CS. N-VA zit in meerdere gemeentebesturen en de Vlaamse regering (al heel wat jaren).

Ik bedoelde dat NVA buiten het CS zat waarin het VB zat. Het heeft trouwens niet veel gescheeld of de NVA zat trouwens ook in het CS

Fille van de Foor 2 augustus 2014 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7264035)
Hoe kan het dan dat in zo'n korte tijd iedereen van het VB naar de N-VA overloopt?

Omdat die van 't VB het gewoon zijn van naar de hoeren te gaan; iets wat jij dus ook beter eens zou overwegen.

Bolleke Wol 2 augustus 2014 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7265668)
Ik bedoelde dat NVA buiten het CS zat waarin het VB zat. Het heeft trouwens niet veel gescheeld of de NVA zat trouwens ook in het CS

wat is dat, 'niet veel gescheeld'? Waaruit mag dat blijken?

AVV.VVK 9 augustus 2014 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor (Bericht 7265916)
Omdat die van 't VB het gewoon zijn van naar de hoeren te gaan; iets wat jij dus ook beter eens zou overwegen.

Zo'n reacties doet u beter ik K&K, verpest als oneliner dit topic niet aub!

Vette Pois(s)on 9 augustus 2014 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7265519)

Die zouden de sossen graag willen scheren hoor.

AVV.VVK 9 augustus 2014 12:49

haha

Rahowa 10 augustus 2014 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7264035)

Hoe kan het dan dat in zo'n korte tijd iedereen van het VB naar de N-VA overloopt?

Het cordon heeft zijn werk gedaan,veel mensen hopen dat de NV-A een stukje van het VB programma kan uitvoeren.Zelfs al had het VB 50 % gehaald in Vlaanderen dan nog zouden de hoeren van de traditionele partijen samenspannen met de walen tegen de flaminganten.

Tavek 18 augustus 2014 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7264035)
Er zijn toch enkele grote verschillen. Ik zou bijna durven zeggen : ze hebben enkel slechts het nationalisme gemeenschappelijk.

Zo spreekt N-VA nauwelijks over een migratiestop
...nauwelijks over Islam
...nauwelijks over de splitsing
En is N-VA voor de EU en het VB tegen de EU.

Toch wel enkele grote, invloedrijke verschillen.

Hoe kan het dan dat in zo'n korte tijd iedereen van het VB naar de N-VA overloopt?

Bij de Nva vallen nu de vetbetaalde mandaten te rapen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be