Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   'Wat ik zie wanneer ik naar Maggie kijk.' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=195727)

PollyCorrect 17 december 2013 16:17

'Wat ik zie wanneer ik naar Maggie kijk.'
 
"Ik hoor gespeeld krachtig uitgesproken woorden die duidelijk elke keer opnieuw opgewarmd en geserveerd worden. Ik zie en hoor een dametje dat zo bang is van de wereld en zijn vele mogelijkheden aan emoties, dat ze zich op allerlei manieren heeft geblindeerd. Een dametje dat me verloren lijkt in een grote boze wereld. Nep krachtig is nog zwakker dan breekbaar, want het vergt kracht om breekbaar te durven zijn."

Lees verder:

https://brusselsislove.wordpress.com...r-maggie-kijk/

six 17 december 2013 16:24

Sterk artikel. Ik kan mij er wel in vinden.

PollyCorrect 17 december 2013 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6933953)
Sterk artikel. Ik kan mij er wel in vinden.

Ik ook eigenlijk. :-)

six 17 december 2013 16:46

Iemand in zo'n positie moet zichzelf telkens wijsmaken dat hetgeen zij doen nodig en correct is en dat zij daardoor een goed mens zijn. Enkel iemand met een serieuze deuk in het zelfvertrouwen kan dit.

Universalia 17 december 2013 17:02

Zever in pakken dat artikel.

Citaat:

Wat ik vooral voel voor deze dame is medeleven. Ik zou haar zo graag helpen iets ‘echts’ mee te maken, want niets mogen voelen moet verschrikkelijk zijn. We kunnen samen op bezoek gaan in de Begijnhofkerk in Brussel. Een babbeltje slaan met Vader Daniel, die er onderdak biedt aan een paar honderd uitgeprocedeerde oorlogsvluchtelingen. Ik zou haar dan vooral uitnodigen de verkleumde handjes van de Afghaanse kindertjes even vast te houden. Misschien voelt ze dan iets.
Zijn wij daar de schuld van misschien dat die mensen in zo een situatie terechtgekomen zijn? (of het gewoon slim weten te spelen?) :roll:

p.s. Hoeveel mensen gaan er niet naar hun werk terwijl ze zich de moed blijven inspreken alvorens eraan te beginnen: I love my job, I love my job ...

six 17 december 2013 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6934028)
Zever in pakken dat artikel.



Zijn wij daar de schuld van misschien dat die mensen in zo een situatie terechtgekomen zijn? (of het gewoon slim weten te spelen?) :roll:

p.s. Hoeveel mensen gaan er niet naar hun werk terwijl ze zich de moed blijven inspreken alvorens eraan te beginnen: I love my job, I love my job ...

Dat zijn wij zeer zeker. Oorlog in Afghanistan voeren komt met een prijskaartje.

Bierke 17 december 2013 17:29

Te licht bevonden: http://www.golfbrekers.be/de-ondraag...id-van-maggie/

Another Jack 17 december 2013 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 6934095)

Over de lichtheid van golfbrekers.be hoeven we ons meer zorgen te maken.

Bad Attila 17 december 2013 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 6933932)
"Ik hoor gespeeld krachtig uitgesproken woorden die duidelijk elke keer opnieuw opgewarmd en geserveerd worden. Ik zie en hoor een dametje dat zo bang is van de wereld en zijn vele mogelijkheden aan emoties, dat ze zich op allerlei manieren heeft geblindeerd. Een dametje dat me verloren lijkt in een grote boze wereld. Nep krachtig is nog zwakker dan breekbaar, want het vergt kracht om breekbaar te durven zijn."

Lees verder:

https://brusselsislove.wordpress.com...r-maggie-kijk/

Ik zou bijna een traantje kunnen wegpinken bij het lezen van dit artikel... Bijna.

De Block. :cheer::cheer::cheer:

PollyCorrect 17 december 2013 18:16

Ik vind het wel een tof artikel.

Respectvol, niet agressief, goed geschreven, en zelfs met humor ondanks het serieuze van de hele toestand.

peter1962 17 december 2013 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 6934095)



:hitler:

Robinus V 17 december 2013 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6934028)
Zijn wij daar de schuld van misschien dat die mensen in zo een situatie terechtgekomen zijn? (of het gewoon slim weten te spelen?) :roll:

p.s. Hoeveel mensen gaan er niet naar hun werk terwijl ze zich de moed blijven inspreken alvorens eraan te beginnen: I love my job, I love my job ...

Jij bent gewoon in een rijk land geboren. Verder reikt jouw verdienste aan jouw welvaart niet.

Stormram 17 december 2013 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6934360)
Jij bent gewoon in een rijk land geboren. Verder reikt jouw verdienste aan jouw welvaart niet.

Ja, Madiba ...

six 17 december 2013 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 6934460)
Ja, Madiba ...

Gabber ben je niet voor even
Gabber ben je heel je leven

Bierke 17 december 2013 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6934348)
:hitler:

Daar neigen ze wel naar.. maar het is me om de cijfers te doen :)

Pjotr 2691 17 december 2013 21:00

Als ik Maggie zie, zie ik alleen maar De Block.

Stormram 17 december 2013 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6934466)
Gabber ben je niet voor even
Gabber ben je heel je leven

6 oktober ... en al 3500 berichten. Niet te enthousiast worden hé, dat valt op.

Remspoortobback 17 december 2013 21:04

De Walen hebben haar al uitgeroepen tot kandidaat première.
Kwestie van die 13 miljard/jaar veilig te stellen.

The Bold Revenger 17 december 2013 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6934041)
Dat zijn wij zeer zeker. Oorlog in Afghanistan voeren komt met een prijskaartje.

Hoezo? Ik ben nog nooit in Afghanistan geweest en heb nog nooit oorlog gevoerd.

six 17 december 2013 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6934498)
Hoezo? Ik ben nog nooit in Afghanistan geweest en heb nog nooit oorlog gevoerd.

Jij hebt er wel voor gekozen en voor betaald.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be