Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De Europese vrouw: een walgelijk creatuur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239729)

HOUZEE ! 19 juli 2017 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8492881)
Als die 29-jarige licentiate een kattewijf is waar je behalve over economie niet mee kunt babbelen en dat kassa-madammeke een goede vrouw is waar je eindeloos mee kunt praten, zou die 29-jarige toch vrij snel haar schup mogen afkuisen.

Smaken verschillen natuurlijk, maar voor iemand uit een hogere klasse is het minder evident om met het kassa-madammeke te huwen. Tenzij je natuurlijk kickt op gedegenereerde nakomelingen. :roll:

fred vanhove 19 juli 2017 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8492880)
Niet vergeten die licentiate economie het huwelijkscontract te laten opstellen.

:lol::lol:

fred vanhove 19 juli 2017 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8492851)
Schoon kleurtje.
Geen dikke.
Sex van tijd tot tijd .

Zulke dingen.

Meer moet dat niet zijn zeker :lol:

Guinevere 19 juli 2017 20:54

Vandaag liep er een kortgejurkte Europese vrouw door de buurt, wat hier zelden voorkomt. Ik en mijn moeder stonden met de buggy op straat de weg te blokkeren. Ik bedoel, afscheid van elkaar te nemen. Piept ze bij ons aangekomen heel zachtjes 'excuseer', alsof ze iets verkeerd deed, om dan met een rood, verlegen, neergeslagen hoofd verder te stappen.

En zelfs dat kan of wil de westerse man niet domineren. Man zet ik best tussen aanhalingstekens, zeker?

Demper 19 juli 2017 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8493179)
Vandaag liep er een kortgejurkte Europese vrouw door de buurt, wat hier zelden voorkomt. Ik en mijn moeder stonden met de buggy op straat de weg te blokkeren. Ik bedoel, afscheid van elkaar te nemen. Piept ze bij ons aangekomen heel zachtjes 'excuseer', alsof ze iets verkeerd deed, om dan met een rood, verlegen, neergeslagen hoofd verder te stappen.

En zelfs dat kan of wil de westerse man niet domineren. Man zet ik best tussen aanhalingstekens, zeker?

Vrouwen zijn altijd onderdanig ten aanzien van agressievelingen en bezetters.

Guinevere 19 juli 2017 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8493193)
Vrouwen zijn altijd onderdanig ten aanzien van agressievelingen en bezetters.

Maar jou als 'man' wil het maar niet lukken een europese vrouw onderdanig te krijgen, dat was mijn punt.

Demper 19 juli 2017 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8493201)
Maar jou als 'man' wil het maar niet lukken een europese vrouw onderdanig te krijgen, dat was mijn punt.

Omdat velen geen onderdanige vrouw willen.

Ook dat is de invloed van het feminisme.

Bobke 19 juli 2017 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8493179)
Vandaag liep er een kortgejurkte Europese vrouw door de buurt, wat hier zelden voorkomt. Ik en mijn moeder stonden met de buggy op straat de weg te blokkeren. Ik bedoel, afscheid van elkaar te nemen. Piept ze bij ons aangekomen heel zachtjes 'excuseer', alsof ze iets verkeerd deed, om dan met een rood, verlegen, neergeslagen hoofd verder te stappen.

En zelfs dat kan of wil de westerse man niet domineren. Man zet ik best tussen aanhalingstekens, zeker?

Dat komt omdat hij het zonder de hulp van God moet redden.
Blijkbaar moeten moslim mannetjes ook hun vrouwen in het land van herkomst omdat ze hier geen volgzame seuten meer vonden.

kiko 19 juli 2017 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8493179)
Vandaag liep er een kortgejurkte Europese vrouw door de buurt, wat hier zelden voorkomt. Ik en mijn moeder stonden met de buggy op straat de weg te blokkeren. Ik bedoel, afscheid van elkaar te nemen. Piept ze bij ons aangekomen heel zachtjes 'excuseer', alsof ze iets verkeerd deed, om dan met een rood, verlegen, neergeslagen hoofd verder te stappen.

Wat een ongelooflijk verhaal ! Heb je de filmrechten al verkocht ? Of op zijn minst Al Jazeera al ingelicht ?

Guinevere 19 juli 2017 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8493207)
Omdat velen geen onderdanige vrouw willen.

Ook dat is de invloed van het feminisme.

Waarom vind je de Europese vrouw dan een walgelijk creatuur?

Demper 19 juli 2017 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8493238)
Waarom vind je de Europese vrouw dan een walgelijk creatuur?

Lees het eerste bericht.

Guinevere 19 juli 2017 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 8493232)
Wat een ongelooflijk verhaal ! Heb je de filmrechten al verkocht ? Of op zijn minst Al Jazeera al ingelicht ?

O nee, een dunkirk fan op mijn kap

Guinevere 19 juli 2017 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8493240)
Lees het eerste bericht.

Ik zie het niet.

kiko 19 juli 2017 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8493243)
O nee, een dunkirk fan op mijn kap

?

Slaat nergens op, maar kom, we weten van wie het komt.

Demper 19 juli 2017 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8493248)
Ik zie het niet.

Weet je waarom deze topics niet geschreven worden over moslimvrouwen?

Omdat geen enkele niet-moslim die wil.

HOUZEE ! 19 juli 2017 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8493207)
Omdat velen geen onderdanige vrouw willen.

Ook dat is de invloed van het feminisme.

Die krijgen de rekening later nog gepresenteerd wanneer de scheiding wordt ingezet. ;-)

HOUZEE ! 19 juli 2017 22:19

Het geeft wel ergens voldoening om al die hoogopgeleide dames, die tegen de 40 aanlopen, kinderloos te zien achterblijven. :lol:

En zeg nu zelf, wat verkiest ge het meest : een playstation of zo'n trut? :-)

praha 19 juli 2017 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8491694)
Dit is wel een erg vrouwelijke, feministische reactie.

Je hebt geen enkel zinnig weerwoord op de argumenten en begint dan maar op de man te spelen.

Bijzonder zwak.

bijzonder zwak te stellen dat en andere poster geen weerwoord heeft als je niet eerst argumenten geeft hé
Al wat ge deed is jouw worst-scenario beeld van een vrouw e schetsen en dat te gaan verkondigen als algemene eigenschap

Tavek 19 juli 2017 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8493275)
Het geeft wel ergens voldoening om al die hoogopgeleide dames, die tegen de 40 aanlopen, kinderloos te zien achterblijven. :lol:

En zeg nu zelf, wat verkiest ge het meest : een playstation of zo'n trut? :-)

Die dames vinden uw zaad niet kwalitatief genoeg.

dalibor 19 juli 2017 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 8493275)
Het geeft wel ergens voldoening om al die hoogopgeleide dames, die tegen de 40 aanlopen, kinderloos te zien achterblijven. :lol:

En zeg nu zelf, wat verkiest ge het meest : een playstation of zo'n trut? :-)

Heb nog nooit een playstation vastgehad.

Moet nogal wat zijn.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be