Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   vlaams blok gaat morgen betogen in antwerpen ondanks verbod (https://forum.politics.be/showthread.php?t=215137)

Pandareus 1 maart 2015 14:36

vlaams blok gaat morgen betogen in antwerpen ondanks verbod
 
Straffe dinges... de blokkers gaan dus morgen toch hun eerder al verboden en daarna door de vorige (de zoveelste) patsy-woordvoerder wim van rooy verschoven betoging houden.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...betogers.dhtml

Nu maken ze er geen geheim meer van, nu de voorraad patsy woordvoerders op is, laten ze dan toch eindelijk gewoon een 'eigen volk' blokker op kop staan.

Ik ben nieuwsgierig om te zien hoeveel volk daar morgen gaat zijn. :-D

Another Jack 1 maart 2015 14:38

Zullen Peggy & Ida ook van de partij zijn?

circe 1 maart 2015 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7559592)
Straffe dinges... de blokkers gaan dus morgen toch hun eerder al verboden en daarna door de vorige (de zoveelste) patsy-woordvoerder wim van rooy verschoven betoging houden.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...betogers.dhtml

Nu maken ze er geen geheim meer van, nu de voorraad patsy woordvoerders op is, laten ze dan toch eindelijk gewoon een 'eigen volk' blokker op kop staan.

Ik ben nieuwsgierig om te zien hoeveel volk daar morgen gaat zijn. :-D

Och? Nu is het Vlaams Blok? Waarom niet ineens de NSDAP?

Avsjo Roger 1 maart 2015 14:48

LoNSDale - 88

Quorthon 1 maart 2015 15:45

Hopelijk nemen ze de juiste trein morgen, of de tegenbetogers zijn voor niets moeten komen opdagen.

TheFourHorsemen 1 maart 2015 15:46

Een schande dat hun betoging verboden werd.

Hoomer 1 maart 2015 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7559657)
Een schande dat hun betoging verboden werd.

Zou De Wever eigenlijk beseffen dat 2/3 van zijn kiezers voormalige VB stemmers zijn?
Zou hij beseffen dat die wel eens terug VB zouden kunnen stemmen volgende keer, als hij niet levert.
Enfin ben benieuwd.

Xenophon 1 maart 2015 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7559663)
Zou De Wever eigenlijk beseffen dat 2/3 van zijn kiezers voormalige VB stemmers zijn?
Zou hij beseffen dat die wel eens terug VB zouden kunnen stemmen volgende keer, als hij niet levert.
Enfin ben benieuwd.

Daar hoopt BDW misschien in stilte op, zodat de N-VA vanaf volgende kiezing een gewone traditio-partij is die mag meegraaien met de rest.

Everytime 1 maart 2015 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7559592)
Straffe dinges... de blokkers gaan dus morgen toch hun eerder al verboden en daarna door de vorige (de zoveelste) patsy-woordvoerder wim van rooy verschoven betoging houden.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...betogers.dhtml

Nu maken ze er geen geheim meer van, nu de voorraad patsy woordvoerders op is, laten ze dan toch eindelijk gewoon een 'eigen volk' blokker op kop staan.

Ik ben nieuwsgierig om te zien hoeveel volk daar morgen gaat zijn. :-D

Vorige week waren er in Sint-Niklaas............................100 mensen.8-)

Another Jack 1 maart 2015 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7559669)
Vorige week waren er in Sint-Niklaas............................100 mensen.8-)

Agenten in burger meegeteld?

Xenophon 1 maart 2015 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559677)
Agenten in burger meegeteld?

Zal zo'n 50/50 zijn.

Another Jack 1 maart 2015 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7559680)
Zal zo'n 50/50 zijn.

Ach ja, iedereen zijn hobby...

Xenophon 1 maart 2015 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559681)
Ach ja, iedereen zijn hobby...

Ja, dat was vroeger in den Odal al zo, daar zaten meer flikken in burger aan de toog dan VMO'ers.

Hoomer 1 maart 2015 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7559669)
Vorige week waren er in Sint-Niklaas............................100 mensen.8-)

Ja jong de mensen hebben bang he, zoals vroeger in het Oostblok, als je opgemerkt wordt op zo een manifestatie dan kan je je werk kwijtraken, als orkestje geen optredens meer, uit de vakbond gezet worden enz. enz.

Sukkelaar 1 maart 2015 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7559592)
Straffe dinges... de blokkers gaan dus morgen toch hun eerder al verboden en daarna door de vorige (de zoveelste) patsy-woordvoerder wim van rooy verschoven betoging houden.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...betogers.dhtml

Nu maken ze er geen geheim meer van, nu de voorraad patsy woordvoerders op is, laten ze dan toch eindelijk gewoon een 'eigen volk' blokker op kop staan.

Ik ben nieuwsgierig om te zien hoeveel volk daar morgen gaat zijn. :-D

Op een weekdag verwacht ik niet veel volk.

circe 1 maart 2015 16:49

Misschien toch even iets lezen, alvorens met een schapenkop achter de policor aan te lopen:

Citaat:

Door: Shalom Hatikva – Vertaling: E.J. Bron)

In veel grote en kleine kranten kun je lezen hoe rechts-radicaal en buitenlandervijandig de deelnemers aan alle PEGIDA-demonstraties in Duitsland zijn. We worden niet alleen in de geprinte media bovendien nog nazi´s genoemd, ook de televisie doet hierin in niets onder. Politici oordelen over heel normale mensen, over burgers die hun ogen niet sluiten voor de toestanden in Duitsland. Terwijl nauwelijks een van de journalisten ons persoonlijk kent of de moeite neemt ons en onze opvattingen te leren kennen om zodoende een realistisch beeld te krijgen.

Deze vooroordelen wil ik graag het hoofd bieden en iets vertellen over het leven van een heel normale PEGIDA-deelneemster:

Alleen al mijn geboorte verhinderde dat ik ooit een nazi zou kunnen worden, want ik werd destijds in een joods ziekenhuis geboren. Dat ik een fatsoenlijk mens werd, die zich een heel leven lang voor Israël inzet, daarvoor zorgden mijn joodse grootouders. Aan de hand van hun verhalen kon ik leren hoe vreselijk de nazi-heerschappij voor alle joodse mensen was. Ze vertelden me echter ook van andere mensen in verschillende landen binnen en buiten Europa, die mijn voorouders tijdens de heerschappij van Hitler een veilig thuis in hun familie gaven. Met een van deze echtparen had ik tot hun dood nog een intensieve briefwisseling, later nog met hun geadopteerde zoon – die overigens zelf oorspronkelijk uit een ander land afkomstig was dan zijn adoptieouders.

Wie zo opgroeit, kan met de beste wil van de wereld geen vreemdelingenhater worden of zijn. Ik ben de bescherming biedende landen en vooral de concrete families heel dankbaar.

Ik ben echter niet bij deze dankbaarheid blijven staan:

Wij waren als familie niet alleen een thuis voor onze eigen kinderen, we hadden steeds opnieuw pleegkinderen, o.a. kinderen uit Rusland en Nederland. Bovendien hadden we altijd veel scholieren thuis i.v.m. uitwisselingsprogramma´s. Deze jongens en meisjes kwamen o.a. uit Litouwen, Hongarije, Australië, China en Thailand. We hadden meerdere keren gasten uit allerlei landen. Zo hadden we de wereld in ons huis gehaald en mochten we kennismaken met de meest uiteenlopende culturen, levenswijzen en politieke en religieuze opvattingen. Ook een van onze eigen kinderen heeft als uitwisselingsstudent een jaar lang ons Duitsland in een liefdevolle familie in een heel ander land vertegenwoordigd en daar de levenswijzen van het gastland leren waarderen. Maar geen van deze jonge mensen heeft ooit op grond van hun religie bijvoorbeeld aanspraak gemaakt op privileges. Bij ons heeft iedereen dezelfde rechten en plichten, onafhankelijk van hun religieuze of territoriale afkomst.

Ook geven we steeds opnieuw een tijdelijk huis aan hulpbehoevende mensen, o.a. mocht een jonge man uit Syrië enkele weken van zijn leven met ons delen.

Mijn petekind woont in een van de Baltische landen, onze schoonzoon komt uit een Oost-Europees land. Ook onze vrienden komen uit verschillende landen en onze Jezus was Arameeër. En ik ben er trots op om bij de PEGIDA-demonstraties de vlag van Israël te mogen dragen.

Bron:
http://journalistenwatch.com
Auteur: Shalom Hatikva

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

SMI94 1 maart 2015 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7559757)
Misschien toch even iets lezen, alvorens met een schapenkop achter de policor aan te lopen:

Emo-tv! Emo-tv!

circe 1 maart 2015 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7559779)
Emo-tv! Emo-tv!

over welke TV heb je het?

reservespeler 1 maart 2015 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7559592)
Straffe dinges... de blokkers gaan dus morgen toch hun eerder al verboden en daarna door de vorige (de zoveelste) patsy-woordvoerder wim van rooy verschoven betoging houden.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...betogers.dhtml

Nu maken ze er geen geheim meer van, nu de voorraad patsy woordvoerders op is, laten ze dan toch eindelijk gewoon een 'eigen volk' blokker op kop staan.

Ik ben nieuwsgierig om te zien hoeveel volk daar morgen gaat zijn. :-D

Het Vlaams Blok bestaat al jaren niet meer.
Er zal dus geen betoging zijn en ik moet de link zelfs niet volgen wegens irrelevant.

reservespeler 1 maart 2015 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7559677)
Agenten in burger meegeteld?

De soldaten ook.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be