Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Dns (https://forum.politics.be/showthread.php?t=239537)

dpg 3 juli 2017 21:48

Dns
 
2 Bijlage(n)
...

dpg 3 juli 2017 22:18

Wel rustig zo.

:lol:

dpg 4 juli 2017 06:44

Nog steeds niemand on-line ?

vlijmscherp 4 juli 2017 08:26

wat is er gebeurd?

TheFourHorsemen 4 juli 2017 08:30

Bizar. Ik geraak enkel via de smartphone op het forum. Via de laptop krijg ik telkens de DNS melding.

TheFourHorsemen 4 juli 2017 08:33

Bizar. Ik geraak enkel via de smartphone op het forum. Via de laptop krijg ik telkens de DNS melding.

TheFourHorsemen 4 juli 2017 08:33

Bizar. Ik geraak enkel via de smartphone op het forum. Via de laptop krijg ik telkens de DNS melding.

vanderzapig 4 juli 2017 08:36

Domeinregistratie vergeten te verlengen?
Het kan de beste overkomen.

http://uk.businessinsider.com/this-g...-minute-2015-9

Maarten Malaise 4 juli 2017 08:39

Inderdaad. Mijn fout :-(

vanderzapig 4 juli 2017 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8483830)
Bizar. Ik geraak enkel via de smartphone op het forum. Via de laptop krijg ik telkens de DNS melding.

Komt nog wel in orde.

https://www.namecheap.com/support/kn...ion--explained

vlijmscherp 4 juli 2017 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 8483832)
Inderdaad. Mijn fout :-(

op een verkeerd knopje gedrukt? ;-)

TheFourHorsemen 4 juli 2017 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 8483833)

Inderdaad.

dpg 4 juli 2017 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8483828)
Bizar. Ik geraak enkel via de smartphone op het forum. Via de laptop krijg ik telkens de DNS melding.

Niks bizar, je smartphone had het IP adres nog in zijn cache zitten, je computer niet meer.

TheFourHorsemen 4 juli 2017 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8483844)
Niks bizar, je smartphone had het IP adres nog in zijn cache zitten, je computer niet meer.

Bedankt voor de verklaring ;).

Bad Attila 4 juli 2017 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 8483832)
Inderdaad. Mijn fout :-(

Zoals ze in het Frans zeggen: inadmettable!

;-)

Wapper 4 juli 2017 10:43

Moest dit zich nog eens voordoen, je kan ook connecteren met de alias domeinnaam NS29032.OVH.NET, of rechtstreeks op IP 91.121.97.41.

@Maarten:
Gisteren en vanmorgen lukte dat zo, maar blijkbaar alleen in alleen-lezen mode.
Bij inloggen kreeg ik het normale "je bent nu ingelogd Wapper, enz..", maar dan verscheen rechtsboven terug "Gebruikersnaam" in het naamveld, en terug een alleen-lezen menu. Posten was niet mogelijk. Vreemd

Forceert de server zichzelf in alleen-lezen modus wanneer hij ziet dat de eigen domeinnaam niet meer geldig is, of zoiets?
Ook heeft forummer Het Verzet gisteren en vanmorgen deze draad kunnen openen en erop antwoorden?

morte-vivante 4 juli 2017 11:02

hoe proper is het om Maarten zijn telefoonnummer open en bloot op het forum te gooien? of is dat publiek domein informatie?

dpg 4 juli 2017 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8483927)
Moest dit zich nog eens voordoen, je kan ook connecteren met de alias domeinnaam NS29032.OVH.NET, of rechtstreeks op IP 91.121.97.41.

@Maarten:
Gisteren en vanmorgen lukte dat zo, maar blijkbaar alleen in alleen-lezen mode.
Bij inloggen kreeg ik het normale "je bent nu ingelogd Wapper, enz..", maar dan verscheen rechtsboven terug "Gebruikersnaam" in het naamveld, en terug een alleen-lezen menu. Posten was niet mogelijk. Vreemd

Forceert de server zichzelf in alleen-lezen modus wanneer hij ziet dat de eigen domeinnaam niet meer geldig is, of zoiets?
Ook heeft forummer Het Verzet gisteren en vanmorgen deze draad kunnen openen en erop antwoorden?


Ook niks vreemd aan, omdat bij de instellingen van de cookies het domein forum.politics.be staat (waarschijnlijk).
Je cookie wijst je dus na het aanmelden terug naar forum.politics.be, maar omdat je niet op dat domein zit ben je niet aangemeld.

Twee oplossingen hiervoor , je hostsfile aanpassen of zelf een DNS entry maken in je (eigen) DNS server.

dpg 4 juli 2017 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8483937)
hoe proper is het om Maarten zijn telefoonnummer open en bloot op het forum te gooien? of is dat publiek domein informatie?

Het is inderdaad publieke informatie die ik beter onleesbaar had gemaakt.

Wapper 4 juli 2017 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8483977)
Ook niks vreemd aan, omdat bij de instellingen van de cookies het domein forum.politics.be staat (waarschijnlijk).
Je cookie wijst je dus na het aanmelden terug naar forum.politics.be, maar omdat je niet op dat domein zit ben je niet aangemeld.

Twee oplossingen hiervoor , je hostsfile aanpassen of zelf een DNS entry maken in je (eigen) DNS server.

Niks cookies. Ik was geconnecteerd via IP, en heb mijn aanmeldingsgegevens zelf terug ingegeven, geen foutbericht, "je bent nu aangemeld Wapper, enz.." , en toch alleen-lezen modus.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be