Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ik verlaat chatgpt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271549)

CUFI 23 februari 2024 21:51

ik verlaat chatgpt
 
Dat spel is zo politiek correct en ingesteld om specifieke informatie achter te houden en zelfs desinformatie te verspreiden.
Hij gaf zelf al meermaals toe dat hij fout was nadat de foute informatie gecorrigeerd werd.

Voor sommige zaken vond ik hem wel nuttig, maar ik ga toch de langere weg nemen en dat spel de rug toekeren.

Universalia 23 februari 2024 23:13

Nooit gebruikt en ik ben dat ook niet van plan het te gaan gebruiken.

CUFI 24 februari 2024 00:35

Ik heb door hoe het mensen beïnvloedt.
Google had ooit ook doel, maar ze plaatsen nu bovenaan wat ge moogt lezen en helemaal vanachter, of zelfs vaak niet, wat ge niet moogt lezen.

Dat spel is geprogrammeerd meningen te beïnvloeden.

Het heeft allemaal veel voordelen, maar als het tegen de "foute meningen" wordt ingezet en zelfs moedwillig desinformatie verspreiden; is het wel aangewezen dat gedoe niet meer te gebruiken. En als je het toch doet, met een korreltje zout te nemen.

Ik pak mijn Bijbel wel als bron van informatie, het beestensysteem neemt obscure vormen aan.

Xenophon 24 februari 2024 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10319284)
Nooit gebruikt en ik ben dat ook niet van plan het te gaan gebruiken.

Ik ken het niet eens.

djimi 24 februari 2024 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10319307)
...

Ik pak mijn Bijbel wel als bron van informatie, ...


In welk hoofdstuk dien ik te zoeken om te leren hoe ik die vervloekte malware - waarschijnlijk van Russische makelij - van mijn oude laptop kan krijgen?

:?

CUFI 24 februari 2024 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 10319500)
In welk hoofdstuk dien ik te zoeken om te leren hoe ik die vervloekte malware - waarschijnlijk van Russische makelij - van mijn oude laptop kan krijgen?

:?

Waar ge al uw bezit moet verkopen om Hem te volgen.
Is er een beter middel tegen spyware op je materialen? ;)

Bible 1, djimi 0

Xenophon 24 februari 2024 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 10319500)
In welk hoofdstuk dien ik te zoeken om te leren hoe ik die vervloekte malware - waarschijnlijk van Russische makelij - van mijn oude laptop kan krijgen?

:?

Openbaring uiteraard. ;)

N-VA 24 februari 2024 13:43

https://gab.ai/characters?f=sidebar

Probeer dit, je hebt zelfs de keuze tussen verschillende persoonlijkheden.

CUFI 24 februari 2024 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 10319574)
https://gab.ai/characters?f=sidebar

Probeer dit, je hebt zelfs de keuze tussen verschillende persoonlijkheden.

Neen ik onthecht van alle tech en ga verder met een handjevol waar zeer strenge selectie op toegepast werd.
Zelfs mijn relatie kan de hoogsten boom in.

De schoofzak 24 februari 2024 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10319247)
Dat spel is zo politiek correct en ingesteld om specifieke informatie achter te houden en zelfs desinformatie te verspreiden.
Hij gaf zelf al meermaals toe dat hij fout was nadat de foute informatie gecorrigeerd werd.

Voor sommige zaken vond ik hem wel nuttig, maar ik ga toch de langere weg nemen en dat spel de rug toekeren.

Wat precies gebruikte je? Van waar gedownload?
En wat precies vroeg je aan het systeem, en wat precies kreeg je als antwoord?

De schoofzak 24 februari 2024 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10319578)
Neen ik onthecht van alle tech en ga verder met een handjevol waar zeer strenge selectie op toegepast werd.
Zelfs mijn relatie kan de hoogsten boom in.

Dit forum, met mogelijks 25 actieve posters, waarvan 1 die religieus geïnspireerd is (jij dus), voldoet aan de selectienormen?

Je relatie in de hoogste boom? Je gaat je eenzaam voelen. Zo eenzaam als een pastoor op een trouwfeest dat uitloopt en ontspoort omdat de bruid samen met de bruidmeisjes een striptease beginnen.

CUFI 24 februari 2024 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10319584)
Dit forum, met mogelijks 25 actieve posters, waarvan 1 die religieus geïnspireerd is (jij dus), voldoet aan de selectienormen?

Je relatie in de hoogste boom? Je gaat je eenzaam voelen. Zo eenzaam als een pastoor op een trouwfeest dat uitloopt en ontspoort omdat de bruid samen met de bruidmeisjes een striptease beginnen.

Efkes egotrippen seg lol, alsof ik over mensen op politics bezig was? Dikke lol!
1 en 1 alleen wekt hier wel interesse, maar ik heb deze niet nodig in mijn handjevol.

Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld als afgelopen maanden; ik heb een relatie met Christus ontwikkeld en die heeft daar nu voorrang op gekregen.
En mensen die mij kennen, weten dat ik makkelijk weg ga zonder ooit terug te blikken. Dat duurt natuurlijk wel enige tijd voor ik dat breekpunt bereik, the time is at hand.

CUFI 24 februari 2024 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10319583)
Wat precies gebruikte je? Van waar gedownload?
En wat precies vroeg je aan het systeem, en wat precies kreeg je als antwoord?

Het was gewoon de gratis chatgpt en we bespraken social constructs.

hamac 24 februari 2024 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 10319500)
In welk hoofdstuk dien ik te zoeken om te leren hoe ik die vervloekte malware - waarschijnlijk van Russische makelij - van mijn oude laptop kan krijgen?

:?

Ergens in het OT staat dat zij die onrein zijn buiten het kamp moeten verblijven tot het achter de rug is.

De schoofzak 24 februari 2024 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10319588)
Het was gewoon de gratis chatgpt en we bespraken social constructs.

Je hebt ingegeven: "Waar is god",
en er kwam uit: "god is overal, in de hemel, op de aarde en op alle plaatsen"?

CUFI 24 februari 2024 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10319766)
Je hebt ingegeven: "Waar is god",
en er kwam uit: "god is overal, in de hemel, op de aarde en op alle plaatsen"?

Lol neen.
Genderideologie en de evolutietheorie. Maar hij heeft bij dat laatste tenminste toegegeven dat Darwin een racist was die finaal tot het naziregime leidde.

We weten toch waar God is (Johannes 14 en Johannes 16)? Dat is onveranderlijk en dat is hoe het moet zijn. Mensen die alles aanpassen of veranderen om hun mening/beleid op te dringen, zijn het grootste kwaad van deze tijd.

Laat uw hart niet in beroering raken; u gelooft in God, geloof ook in Mij. In het huis van Mijn Vader zijn veel woningen; als dat niet zo was, zou Ik het u gezegd hebben. Ik ga heen om een plaats voor u gereed te maken.

dewanand 24 februari 2024 23:23

Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10319767)
Lol neen.
Genderideologie en de evolutietheorie. Maar hij heeft bij dat laatste tenminste toegegeven dat Darwin een racist was die finaal tot het naziregime leidde.

We weten toch waar God is (Johannes 14 en Johannes 16)? Dat is onveranderlijk en dat is hoe het moet zijn. Mensen die alles aanpassen of veranderen om hun mening/beleid op te dringen, zijn het grootste kwaad van deze tijd.

Laat uw hart niet in beroering raken; u gelooft in God, geloof ook in Mij. In het huis van Mijn Vader zijn veel woningen; als dat niet zo was, zou Ik het u gezegd hebben. Ik ga heen om een plaats voor u gereed te maken.



hah ha cufi dus ChatGPT is WOKE en BLM?? Anti White Race?? White Conspiracy Theory?

Er is inderdaad een internationaal MOORDcomplot nu tegen het hele blanke RAS ok ref BRICS .............. ik ken nu vele blankenhaters ok dus blankenhaat is nu sterker dan 100 jaar geleden

CUFI 24 februari 2024 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 10319773)
hah ha cufi dus ChatGPT is WOKE en BLM?? Anti White Race?? White Conspiracy Theory?

Er is inderdaad een internationaal MOORDcomplot nu tegen het hele blanke RAS ok ref BRICS .............. ik ken nu vele blankenhaters ok dus blankenhaat is nu sterker dan 100 jaar geleden

ChatGPT is gewoon politiek correct ingesteld en op basis van social constructs.
Hij probeert her en der te misleiden tot ge hem expliciet de feiten opsomt, dan pas past ie zich aan.

= des duivels.

CUFI 24 februari 2024 23:53

Ik vind dat jammer, want dat is echt een zeer handig tool voor diverse zaken.
Maar het is beter er tijdig mee te stoppen dan er afhankelijk van te worden.

dalibor 25 februari 2024 00:04

Weer zo een typisch CUFI-onderwerp.

Niemand heeft je gevraagd laat staan verplicht iets met Chatgpt te doen. En dan toch met veel ernst komen aankondigen dat hij het zal 'verlaten'. Wat dat ook mag betekenen. Je verlaat ook geen boek als je ophoudt met erin te lezen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be