Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   504 Gateway (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226173)

dalibor 2 januari 2017 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 8335899)
Er waren wat figuren die er een sport van gemaakt hebben om nieuwe accounts aan te maken en dan zo veel mogelijk te posten voordat wij ze blokkeerden. Ging niet alleen om spamaccounts maar ook om bannelingen. Daarom kan geen enkele nieuweling automatisch posten en moeten wij hen individueel toelaten.

Is geen ideale situatie, maar we kregen het op die manier weer onder controle. Hopelijk vinden we in de toekomst een elegantere oplossing.

Dat doet me denken aan de hilarische praktijken van "de kleine", die een massa accounts had aangemaakt.

Maar dat er buiten hem nog anderen zich aan dubbelnicks bezondigden wist ik niet.

Er is hier uiteraard een peloton rechtse jongens actief die onderling inwisselbaar zijn en waarvan sommigen de echo spelen van anderen, maar dat zijn daarom nog geen dubbelnicks. :twisted:

dalibor 2 januari 2017 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 8335899)
Er waren wat figuren die er een sport van gemaakt hebben om nieuwe accounts aan te maken en dan zo veel mogelijk te posten voordat wij ze blokkeerden. Ging niet alleen om spamaccounts maar ook om bannelingen. Daarom kan geen enkele nieuweling automatisch posten en moeten wij hen individueel toelaten.

Is geen ideale situatie, maar we kregen het op die manier weer onder controle. Hopelijk vinden we in de toekomst een elegantere oplossing.

Dat doet me denken aan de hilarische praktijken van "de kleine", die een massa accounts had aangemaakt.

Maar dat er buiten hem nog anderen zich aan dubbelnicks bezondigden wist ik niet.

Er is hier uiteraard een peloton rechtse jongens actief die onderling inwisselbaar zijn en waarvan sommigen de echo spelen van anderen, maar dat zijn daarom nog geen dubbelnicks. :twisted:

eno2 2 januari 2017 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8335888)
Ik sluit me aan bij Bad Attila... Pls pls mag Another Jack back? We like that bliksemschichtje ook al kwam ie al eens gemeen uit de hoek...

Leuk dat je weer overal op het forum mag. Hij kan je dan overal als een mongooltje behandelen.

Pandareus 3 januari 2017 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 8335517)
Probleem lijkt idd van de baan. Ik kom geen foutmeldingen meer tegen.
Ik zal eens informeren wat er aan de hand was voor die permaban van Knuppel.
Wie is AJ?

Dag Maarten,
Vooreerst beste wensen voor 2017.
Foutmeldingen een stuk beter nu, volgens mijn aanvoelen.
De ban van knuppel is opgelost, wat een goede zaak is.
Voor AJ (Another Jack) nog niet. Het zou een mooie zaak zijn moest hij ook van de 'nieuwjaarsamnestie' mogen genieten. Mocht je dat willen overwegen ?

Wapper 3 januari 2017 15:18

1 Bijlage(n)
Het fenomeen is nog niet weg.
Het enige verschil dat ik meen te zien is dat het zwaartepunt nu rond H+20..H+24 ligt, en dat er iets meer spreiding in de tijd is.
Voorheen was het een vrij scherpe piek op H+18.

Bijlage 105168

Wapper 3 januari 2017 15:27

Het fenomeen is nog niet weg.
Het enige verschil dat ik meen te zien is dat het zwaartepunt nu rond H+20..H+24 ligt, en dat er iets meer spreiding in de tijd is.
Voorheen was het een vrij scherpe piek op H+18.

Bijlage 105168

edit: bij het posten was het prijs...

vlijmscherp 3 januari 2017 15:28

dat was precies een zware....

Anna List 3 januari 2017 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8336768)
Het fenomeen is nog niet weg.
Het enige verschil dat ik meen te zien is dat het zwaartepunt nu rond H+20..H+24 ligt, en dat er iets meer spreiding in de tijd is.
Voorheen was het een vrij scherpe piek op H+18.

Bijlage 105168

de vertragingen zijn idd niet weg, er is wel een mouw gepast aan de gateway melding...

vlijmscherp 3 januari 2017 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8336773)
de vertragingen zijn idd niet weg, er is wel een mouw gepast aan de gateway melding...

ik heb er 1 gekregen, net.

Wapper 3 januari 2017 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8336773)
de vertragingen zijn idd niet weg, er is wel een mouw gepast aan de gateway melding...

Inderdaad, vroeger duurde het ca. 1..1.5 minuten vooraleer de gateway error opkwam, zonet kon ik een tas koffie gaan maken.

Dadeemelee 3 januari 2017 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8336771)
Het fenomeen is nog niet weg.
Het enige verschil dat ik meen te zien is dat het zwaartepunt nu rond H+20..H+24 ligt, en dat er iets meer spreiding in de tijd is.
Voorheen was het een vrij scherpe piek op H+18.

Bijlage 105168

edit: bij het posten was het prijs...

Geen Gateway meer gekregen, maar er zijn nog wel vertragingen. Sommige vrij random zoals nu.

eno2 4 januari 2017 16:24

Ik krijg nu af en toe 502 bad gateway , afgewisseld met 504 gateway

Eyjafjallajökull 4 januari 2017 16:28

Ik kan niet zeggen enige verbetering te merken.
Het kostte me 8 minuten om dit bericht te kunnen posten, inclusief gateway 504...

Anna List 4 januari 2017 16:30

al een aantal dagen geen gateway meer gezien ...

Anna List 10 januari 2017 10:23

geen gateway meer, maar die vertragingen, het is weer erg de laatste dagen hoor!!!

mijne chef hier heeft al eens gevraagd hoe t komt dat ik elke keer om 18 na t uur naar toilet ga ... tssss

Eyjafjallajökull 12 januari 2017 17:09

Slow slow slow

Knuppel 3 februari 2017 18:34

Slow, steeds slower. We spenderen meer tijd aan wachten dan aan discussie.
Daar bovenop komen de bad gateway meldingen.
Erg. Héél erg.

Anna List 8 februari 2017 13:36

pffff site is de laatste dagen weer pokketraag

Eyjafjallajökull 8 februari 2017 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8371775)
pffff site is de laatste dagen weer pokketraag


Yep. Kan soms een halfuur lang niks posten.
Vooral het derde kwartier heeft het erg zitten.

Anna List 8 februari 2017 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8371803)
Yep. Kan soms een halfuur lang niks posten.
Vooral het derde kwartier heeft het erg zitten.

zo is ons al enorm veel onzin bespaard gebleven! :p


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be