Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Welke amateur hacker laat hier z'n sporen achter ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186481)

(petitio principii) 15 mei 2013 17:49

Welke amateur hacker laat hier z'n sporen achter ?
 
Welke amateur hacker laat hier z'n sporen achter ?

En wil er een mod zo vriendelijk zijn dat IP adres te bannen. Danke.


Citaat:

Beste (petitio principii),

Je account op Politics.be is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Je kunt daarom de komende 15 minuten niet inloggen.

De persoon die probeerde in te loggen op je account heeft het volgende IP-adres: 188.143.232.144.

Vergeet niet dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op deze link:
http://forum.politics.be/login.php?do=lostpw

Met vriendelijke groet,
Politics.be

lombas 15 mei 2013 17:53

Iemand die in Sint-Petersburg gebruik maakt van het stadsnetwerk...

Belask0 15 mei 2013 17:57

ik had em bijna
ipdb.at/ip/188.143.232.144

maar mn OS vertrouwt het niet

Vrijheideerst 15 mei 2013 19:13

Anonymous?

Txiki 15 mei 2013 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6640047)
Anonymous?

Wat een belediging voor Anonymous dat je hen zelfs maar suggereert!
Die hebben wel wat beters te doen dat zich met dit forum bezig te houden. :-D

Demper 15 mei 2013 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (petitio principii) (Bericht 6639945)
Welke amateur hacker laat hier z'n sporen achter ?

En wil er een mod zo vriendelijk zijn dat IP adres te bannen. Danke.

Dat is best wel raar ja.

Vrijheideerst 16 mei 2013 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6640095)
Wat een belediging voor Anonymous dat je hen zelfs maar suggereert!
Die hebben wel wat beters te doen dat zich met dit forum bezig te houden. :-D

Betrapt! :twisted:

Txiki 16 mei 2013 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6640727)
Betrapt! :twisted:

8O

Rudy 16 mei 2013 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (petitio principii) (Bericht 6639945)
Welke amateur hacker laat hier z'n sporen achter ?

En wil er een mod zo vriendelijk zijn dat IP adres te bannen. Danke.


Beste (petitio principii),

Je account op Politics.be is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen met een verkeerd wachtwoord. Je kunt daarom de komende 15 minuten niet inloggen.

De persoon die probeerde in te loggen op je account heeft het volgende IP-adres: 188.143.232.144.

Vergeet niet dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op deze link:
http://forum.politics.be/login.php?do=lostpw

Met vriendelijke groet,
Politics.be

Je hebt goed gereageerd door niet op de link te klikken.

circe 16 mei 2013 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6640901)
Je hebt goed gereageerd door niet op de link te klikken.

waarom?
Dit is toch gewoon een standaardbericht van politics.be
Via die link sturen ze je gewoon een nieuw paswoord op als je het jouwe bent vergeten;

Waarom zou je niet op de link mogen klikken?

Rudy 16 mei 2013 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6640934)
waarom?
Dit is toch gewoon een standaardbericht van politics.be
Via die link sturen ze je gewoon een nieuw paswoord op als je het jouwe bent vergeten;

Waarom zou je niet op de link mogen klikken?

Waarom doet petitio dan zo moeilijk door er een afzonderlijke draad over op te starten ?

Hoe dan ook. Deze site "politics" is een dynamische site gesteund op vbulletin met PHP. PHP is een open-source serverside programmeertaal. Gratis.

Ik stel mij gewoonweg de vraag waarom petitio deze draad opstart. Is hij slachtoffer van, of was de moderatie toevallig zo vriendelijk hem te informeren omtrent een aanval ?

Buitenwipper 16 mei 2013 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6641223)
Waarom doet petitio dan zo moeilijk door er een afzonderlijke draad over op te starten ?

Hoe dan ook. Deze site "politics" is een dynamische site gesteund op vbulletin met PHP. PHP is een open-source serverside programmeertaal. Gratis.

Ik stel mij gewoonweg de vraag waarom petitio deze draad opstart. Is hij slachtoffer van, of was de moderatie toevallig zo vriendelijk hem te informeren omtrent een aanval ?

Maar VB is niet gratis.

Dat bericht krijg je automatisch.

Belask0 16 mei 2013 15:28

in 2001 meldde ZoneAlarm mij wie porbeerde in mn pc in te breken en gaf het ip-nummer vd inbreker ; door dat ip in te typen in de adresbalk kon ik soms de inbreker vinden

nadien was ik niet meer tevreden van ZA omdat het mijn pc een paar heeft geblokkeerd na installatie ZA

circe 16 mei 2013 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6641223)
Waarom doet petitio dan zo moeilijk door er een afzonderlijke draad over op te starten ?

Hoe dan ook. Deze site "politics" is een dynamische site gesteund op vbulletin met PHP. PHP is een open-source serverside programmeertaal. Gratis.

Ik stel mij gewoonweg de vraag waarom petitio deze draad opstart. Is hij slachtoffer van, of was de moderatie toevallig zo vriendelijk hem te informeren omtrent een aanval ?

als hijzelf niet heeft ingelogd, maar wel het bericht krijgt dat er vijf inlogpogingen waren, dan is er IEMAND ANDERS bezig met zijn account te hacken. Daarvoor opende hij dit draadje.

Belask0 16 mei 2013 15:40

is geen hacker maar imand die aan het vissen is naar zn paswoord , pol.be was zo vriendelijk om het ip-adres van de probeerder te geven

Rudy 16 mei 2013 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6641225)
Maar VB is niet gratis.

Dat bericht krijg je automatisch.

ok. Dan is vb wel een goed geschreven applicatie.

Demper 16 mei 2013 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6641223)
Waarom doet petitio dan zo moeilijk door er een afzonderlijke draad over op te starten ?

Hoe dan ook. Deze site "politics" is een dynamische site gesteund op vbulletin met PHP. PHP is een open-source serverside programmeertaal. Gratis.

Ik stel mij gewoonweg de vraag waarom petitio deze draad opstart. Is hij slachtoffer van, of was de moderatie toevallig zo vriendelijk hem te informeren omtrent een aanval ?

Rudy. Hij start deze draad op om mensen duidelijk te maken dat er hier mensen met kwade bedoelingen aanwezig zijn. Mensen moeten dus opletten en sterke wachtwoorden kiezen. Rudy. Problemen mee?

Nietzsche 16 mei 2013 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6641438)
Rudy. Hij start deze draad op om mensen duidelijk te maken dat er hier mensen met kwade bedoelingen aanwezig zijn. Mensen moeten dus opletten en sterke wachtwoorden kiezen. Rudy. Problemen mee?

Hoe weet jij of degene die hier mee bezig is nog op dit forum zit?

Nvalid 16 mei 2013 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6641471)
Hoe weet jij of degene die hier mee bezig is nog op dit forum zit?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6641475)
Jouw wachtwoord is niet hoofdlettergevoelig , denk ik zo.


Rudy 16 mei 2013 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6641438)
Rudy. Hij start deze draad op om mensen duidelijk te maken dat er hier mensen met kwade bedoelingen aanwezig zijn. Mensen moeten dus opletten en sterke wachtwoorden kiezen. Rudy. Problemen mee?

Neen neen, geen probleem hoor Demper. Geef dan ook toe dat ik enkel kan weten wat ik hier lees. Sorry hoor.
Daarbij. Als het zo zit zoals je vertelt, dan vind ik het beter zich rechtstreeks tot de moderatie te wenden, in plaats van via een subforum dat ondertussen werd gereduceerd tot een koffietafel.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be