Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Samusocial - hoe Pascale Peraita (PS) het land plundert (https://forum.politics.be/showthread.php?t=193279)

eno2 27 oktober 2013 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de gebonden stem (Bericht 6858224)
Ik kan je begrijpen, maar ik zou toch ervaringsdeskundigen willen die bewezen hebben dat ze uit de armoede zijn geraakt. En dus op dat punt ervaring hebben.

Ik ben uit de armoede geraakt door op pensioen te gaan. Daar heb ik dus ervaring mee.

andev 27 oktober 2013 16:37

Misschien kunnen onze rode duivels eens een duit in het zakje doen door, al dan niet tegen betaling, de mensen tot steun aan te zetten
Zelf zijn ze niet echt "dakloos", of er iemand met ervaring tussen zit?


Citaat:

Hoe zot kan de pers de bevolking maken?

Er is geen enkelen bij die nog in een Belgische Ploeg speelt.

Weet ge waar ze moeten zijn wanneer ze nog eens rondkomen voor “de kansarmen”?

Juist ja..



Een overzicht van de 10 best betaalde Rode Duivels:

1. Vincent Kompany (Manchester City): 13,2 miljoen euro/jaar

2. Eden Hazard (Chelsea): 7 miljoen euro/jaar

3. Marouane Fellaini (Manchester United): 5,2 miljoen euro/jaar bij Everton

4. Daniel Van Buyten (Bayern München): 4,5 miljoen euro/jaar

5. Thomas Vermaelen (Arsenal): 4,2 miljoen euro/jaar

6. Jan Vertonghen (Tottenham Hotspur): 3,6 miljoen euro/jaar

7. Moussa Dembélé (Tottenham Hotspur): 3,5 miljoen euro/jaar

8. Kevin Mirallas (Everton): 3,4 miljoen euro/jaar

9. Witsel (Zenit St-Petersburg): 3 miljoen euro/jaar

10. Nicolas Lombaerts (Zenit St-Petersburg): 2,3 miljoen euro/jaar



k9 27 oktober 2013 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 6858554)
Misschien kunnen onze rode duivels eens een duit in het zakje doen door, al dan niet tegen betaling, de mensen tot steun aan te zetten
Zelf zijn ze niet echt "dakloos", of er iemand met ervaring tussen zit?

Prive geld.

Als iemand company 100 miljoen per jaar wil betalen, goed voor company.


Hier gaat het over gemeenschapsgeld. Gemeenschapsgeld BEDOELD voor daklozen maar waarvan grote delen afgeroomd worden door de mensen die eingelijk ingehuurd worden om die daklozen te helpen.


JIJ mag dat willen goedpraten maar dit is een schandelijk (en spijtig genoeg) wijdverspreid fenomeen bij zowat alle traditionele partijen in belgie.

Mach corrumpeert en al die partijen die al 20 jaar continu aan de macht zijn doen hier volop aan mee.

andev 27 oktober 2013 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6858567)
Prive geld.

Als iemand company 100 miljoen per jaar wil betalen, goed voor company.


Hier gaat het over gemeenschapsgeld. Gemeenschapsgeld BEDOELD voor daklozen maar waarvan grote delen afgeroomd worden door de mensen die eingelijk ingehuurd worden om die daklozen te helpen.


JIJ mag dat willen goedpraten maar dit is een schandelijk (en spijtig genoeg) wijdverspreid fenomeen bij zowat alle traditionele partijen in belgie.

Mach corrumpeert en al die partijen die al 20 jaar continu aan de macht zijn doen hier volop aan mee.

Privégeld? Van een baas die zijn arbeiders in het buitenland 3 euro per dag betaalt of zo? Uit een fraudezaak die men toch laat verjaren?
Dat geld komt altijd wel uit iemands zijn zakken, of men had er iets nuttiger kunnen mee doen dan balstampers onder de miljoenen bedelven!
Voor elke euro van het ticket de helft voor steun aan behoeftigen en de helft voor de balstamper! Zouden ze niet meer voetballen? Zou er minder volk komen kijken? Bovenop al dat gegooi met geld "privé" of niet komen er dan nog onfrisse praktijken bij zoals afgekochte matchen, clubs met miljoenenschulden (maar wel miljoenen voor spelers), geen belastingen betalen enz enz
Laat het klootjesvolk maar betalen voor de armen, de daklozen, de gehandikapten enz Hier heb je een stortingsformuliertje...
Enne...wat praat ik goed? Waar?

omaplop 27 oktober 2013 19:50

Zouden alle PS'ers dan gezondheidsproblemen hebben?? Namelijk zucht naar geld ( dixit Onckelinckx over Bellens)

Boduo 27 oktober 2013 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 6857841)
Geen probleem: Freya, Steve, Katleen, Wouter, Ingrid, Johan, Elio et les autres zullen ze bij hen thuis opvangen en een warm nest geven.Zoiets mogen we toch verwachten van politici die geen gesprek kunnen voeren zonder 535 keer het woord solidariteit te kwekken? Voor de verandering mogen ze solidair zijn op eigen kosten. Op wat wachten ze eigenlijk die solidairen?

Juist !
Nog zo'n woord: verantwoordlijkheid (365 keer...;-))

Garry 27 oktober 2013 20:22

En maar zeveren dat hier de loonkost te hoog is.

Nietzsche 27 oktober 2013 21:07

Kan iemand mij op een rationele wijze vertellen wat precies het probleem is met het jaarsalaris van deze vrouw?

Wie of wat wordt er minder van?

Nietzsche 27 oktober 2013 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de gebonden stem (Bericht 6858839)
'Waarom zou ze niet even veel mogen verdienen als een bankier?', wil je zeggen?

Ze mag van mij oneindig veel verdienen.

Het zal mijn reet roesten hoeveel dat mens jaarlijks binnen haalt. Ik ben geen misgunner.

Ik wil mijn mening omtrent dit best veranderen als iemand met valide argumenten kan duidelijk maken wat er precies mis is met de hoeveelheid geld dat ze jaarlijks binnen haalt.

Wie of wat wordt er minder van, en in hoeverre is het slecht voor de samenleving/maatschappij?

Xenophon 27 oktober 2013 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6858851)
Ze mag van mij oneindig veel verdienen.

Het zal mijn reet roesten hoeveel dat mens jaarlijks binnen haalt. Ik ben geen misgunner.

Ik wil mijn mening omtrent dit best veranderen als iemand met valide argumenten kan duidelijk maken wat er precies mis is met de hoeveelheid geld dat ze jaarlijks binnen haalt.

Wie of wat wordt er minder van, en in hoeverre is het slecht voor de samenleving/maatschappij?

:D

Die lijstjes met vragen die tot in detail uitvoerig beantwoord moeten worden, die blijven grappig.

Nietzsche 27 oktober 2013 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6858860)
:D

Die lijstjes met vragen die tot in detail uitvoerig beantwoord moeten worden, die blijven grappig.

Er staat maar een vraag.

Maar goed, heb jij nog argumenten?

meneer 28 oktober 2013 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6857806)
geen probleem.. nva zal wel de daklozenopvang schrappen.

Madam Peraita krijgt 192.000 euros en een klets per jaar voor haar werk...Hoeveel daklozen kan ze daarmee wel niet opvangen bij haar thuis ? Ik ben zeker dat zij dit ook doet. Zij heeft beslist een gouden hart.

meneer 28 oktober 2013 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door k9 (Bericht 6857872)
Idd die 260 000+(ze krijgt nog meer dan 190k) kan je idd terugbrengen naar 60k

Maar ja, misschien hoop je op ooit zelf zijn lucratief postjes? Al aan het slijmen bij de PS?

Als Sywen een nog jonge man is kan hij misschien wel eens aan Di Rupo zijn fluit zuigen, en in zijn gat laten zitten. Dat kan helpen voor een snelle promotie ( als hij overtuigend en met enthousiasme te werk gaat ). Zo gaat dat in die kringen.:twisted:

meneer 28 oktober 2013 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6857902)
Ik wil ook wel zo'n normaal loon hoor...

Dit zou het minimumloon moeten worden in België.

Bobke 28 oktober 2013 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6858851)
Ze mag van mij oneindig veel verdienen.

Het zal mijn reet roesten hoeveel dat mens jaarlijks binnen haalt. Ik ben geen misgunner.

Ik wil mijn mening omtrent dit best veranderen als iemand met valide argumenten kan duidelijk maken wat er precies mis is met de hoeveelheid geld dat ze jaarlijks binnen haalt.

Wie of wat wordt er minder van, en in hoeverre is het slecht voor de samenleving/maatschappij?

De armen veronderstel ik.
Ik neem aan dat het budget voor armoedebestrijding niet onbeperkt is.
Van dat loontje kunnen wel wat flatjes voor daklozen betaald worden.

Bobke 28 oktober 2013 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6859120)
Dit zou het minimumloon moeten worden in België.

Ach bon.
In dat geval zal ik ook wel een bijdrage in de collectebus gooien.

Amon_Re 28 oktober 2013 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6857806)
geen probleem.. nva zal wel de daklozenopvang schrappen.

Ik struikel bijna over daklozen hier in Brussel. Ik denk niet dat N-VA nog iets te schrappen heeft.

Amon_Re 28 oktober 2013 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de gebonden stem (Bericht 6858224)
Ik kan je begrijpen, maar ik zou toch ervaringsdeskundigen willen die bewezen hebben dat ze uit de armoede zijn geraakt. En dus op dat punt ervaring hebben.

Die PSer is toch uit de armoede geraakt?
/sarcasme

Amon_Re 28 oktober 2013 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 6859375)
De armen veronderstel ik.
Ik neem aan dat het budget voor armoedebestrijding niet onbeperkt is.
Van dat loontje kunnen wel wat flatjes voor daklozen betaald worden.

Het zou leuk zijn om te weten hoeveel % dat loon is van het totale budget....

killimandjaro 28 oktober 2013 09:39

Wat verdienen die goede doelen knakkers zoal.En dat was in 2009, ondertussen....

http://plazilla.com/wat-verdienen-di...n-goede-doelen


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be