Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Dakloze vrouw bouwt armoedig hutje op het Zuid in Antwerpen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240019)

bembem 9 augustus 2017 13:58

Dakloze vrouw bouwt armoedig hutje op het Zuid in Antwerpen.
 
http://www.gva.be/cnt/dmf20170719_02...d-in-antwerpen

Citaat:

Antwerpen - Pal tegenover de chique, dure appartementen op de Kaaien, op het Antwerpse Zuid, staat sinds kort een armoedig bouwwerkje. De Bulgaarse Daniele Doncheva (47) heeft het er opgetrokken. “Ik vind het wel mooi hier, onder mijn boom op het strand”, zegt de dakloze dame. “Alleen spijtig dat ik geen zicht op het water heb.”


Ik hoop dat ze inmiddels onderdak heeft, want dit kan toch echt niet. Ook vraag ik me af waarom er niet eerder ingegrepen werd. In ieder geval : met links aan het roer was het wellicht niet zover gekomen en had deze arme vrouw niet op straat moeten verkommeren. Danku N-VA &co :roll: , GAS-boetes uitdelen et en passant de zwakkeren bashen staat eerder op de agenda i suppose :roll::roll:


Discuss please, wat vinden jullie hiervan, thanks ^^

Gamla 9 augustus 2017 14:09

Wegtrappen. Het is een profiteur.

bembem 9 augustus 2017 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8505054)
Wegtrappen. Het is een profiteur.

Schaam je...

HOUZEE ! 9 augustus 2017 14:35

GAS-boete geven, dit is zwerfvuil

Xenophon 9 augustus 2017 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505051)
http://www.gva.be/cnt/dmf20170719_02...d-in-antwerpen





Ik hoop dat ze inmiddels onderdak heeft, want dit kan toch echt niet. Ook vraag ik me af waarom er niet eerder ingegrepen werd. In ieder geval : met links aan het roer was het wellicht niet zover gekomen en had deze arme vrouw niet op straat moeten verkommeren. Danku N-VA &co :roll: , GAS-boetes uitdelen et en passant de zwakkeren bashen staat eerder op de agenda i suppose :roll::roll:


Discuss please, wat vinden jullie hiervan, thanks ^^

Het klopt wat je daar zegt, voor dat de N-VA bestond waren er in Belgie geen daklozen.


;)

Gamla 9 augustus 2017 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505055)
Schaam je...

Nee, het is echt zo. Ik heb twintig jaar in Antwerpen gewoond.
Het is uitschot. Dat emo verhaaltje laat me ijskoud.

Tavek 9 augustus 2017 14:47

Wat een mooi toekomstbeeld voor Bembem en Peche.

bembem 9 augustus 2017 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8505079)
Wat een mooi toekomstbeeld voor Bembem en Peche.

Wel, ik kreeg onlangs zelfs 19€ opslag, indexverhoging enzo dus bb en peche zullen wel niet zo vlug in de goot belanden eat that mr. knowitbetter ^^ Daarbij komt dat bb met de tijd naar Bxl of Wallonië verkast, bye bye Flanders~ bye bye domme aboriginals, ik ga wel waar men linkser gezind is ^^

Gamla 9 augustus 2017 15:17

Meneer! Meneer! Mag ik eens wat vragen?
Heb je een euro voor de bus?
's Morgens vroeg als je naar je werk gaat.
Lekker.

Eerst geef je dat omdat je naïef bent. Heb je geen twee euro?
Haha.

bembem 9 augustus 2017 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8505075)
Nee, het is echt zo. Ik heb twintig jaar in Antwerpen gewoond.
Het is uitschot. Dat emo verhaaltje laat me ijskoud.

In ieder geval is het toch maar mooi een bewijs dat het Ocmw bijlange niet iedereen vanuit 'den vreemde' ondersteunt, onderdak biedt, pampert enz. En iedereen weet dat het huidige Ocmw bestuur daar onder N-VA signatuur valt.

andev 9 augustus 2017 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505051)
http://www.gva.be/cnt/dmf20170719_02...d-in-antwerpen





Ik hoop dat ze inmiddels onderdak heeft, want dit kan toch echt niet. Ook vraag ik me af waarom er niet eerder ingegrepen werd. In ieder geval : met links aan het roer was het wellicht niet zover gekomen en had deze arme vrouw niet op straat moeten verkommeren. Danku N-VA &co :roll: , GAS-boetes uitdelen et en passant de zwakkeren bashen staat eerder op de agenda i suppose :roll::roll:


Discuss please, wat vinden jullie hiervan, thanks ^^

En wat komt een Bulgaarse vrouw zonder middelen hier eigenlijk doen?
We zijn het land waar de gouden appelen aan de bomen groeien, waar je vanzelfsprekend recht hebt op woning, inkomen, kindergeld enz ook al kom je van Mars.
Het geld daarvoor nodig valt dagelijks als manna uit de hemel.
En neen, die vrouw moet daar niet buiten slapen of in een "hutje". Die vrouw moet in Bulgarije aan het nodige geholpen worden. Niet door België.

Tavek 9 augustus 2017 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505093)
In ieder geval is het toch maar mooi een bewijs dat het Ocmw bijlange niet iedereen vanuit 'den vreemde' ondersteunt, onderdak biedt, pampert enz. En iedereen weet dat het huidige Ocmw bestuur daar onder N-VA signatuur valt.

Waarom moet een Belgisch OCMW een Bulgaarse onderhouden ?

Kunnen we haar niet beter terug naar Bulgraije sturen ?

Tavek 9 augustus 2017 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505090)
Wel, ik kreeg onlangs zelfs 19€ opslag, indexverhoging enzo dus bb en peche zullen wel niet zo vlug in de goot belanden eat that mr. knowitbetter ^^ Daarbij komt dat bb met de tijd naar Bxl of Wallonië verkast, bye bye Flanders~ bye bye domme aboriginals, ik ga wel waar men linkser gezind is ^^

Waar ?

In Wallonie is het nu MR-Cdh, zo links en rood is dat ook niet meer.

En als je graag in Brussel tussen de marokkanen woont, zeker doen. Al de rest kan je niet betalen.

andev 9 augustus 2017 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505093)
In ieder geval is het toch maar mooi een bewijs dat het Ocmw bijlange niet iedereen vanuit 'den vreemde' ondersteunt, onderdak biedt, pampert enz. En iedereen weet dat het huidige Ocmw bestuur daar onder N-VA signatuur valt.

Misschien kan de NVA ervoor zorgen dat op termijn alle uitzuigers van het OCMW die hier geen zakens hebben het kunnen aftrappen.
Volgens jou moet "ons" OCMW met "onze" belastingcenten de rest van de wereld kunnen opvangen zonder verder vragen te stellen? Voor hoe lang?

reservespeler 9 augustus 2017 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505051)
http://www.gva.be/cnt/dmf20170719_02...d-in-antwerpen





Ik hoop dat ze inmiddels onderdak heeft, want dit kan toch echt niet. Ook vraag ik me af waarom er niet eerder ingegrepen werd. In ieder geval : met links aan het roer was het wellicht niet zover gekomen en had deze arme vrouw niet op straat moeten verkommeren. Danku N-VA &co :roll: , GAS-boetes uitdelen et en passant de zwakkeren bashen staat eerder op de agenda i suppose :roll::roll:


Discuss please, wat vinden jullie hiervan, thanks ^^

Moeten wij de hele wereld onderdak verschaffen?
Personen zoals u zorgen ervoor dat de kas leeg is.

Gamla 9 augustus 2017 16:04

Het gaat weer over "arme mensen". Op het gevoel spelen.
Ik ken die truuken van de foor wel.

Zipper 9 augustus 2017 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505051)
http://www.gva.be/cnt/dmf20170719_02...d-in-antwerpen





Ik hoop dat ze inmiddels onderdak heeft, want dit kan toch echt niet. Ook vraag ik me af waarom er niet eerder ingegrepen werd. In ieder geval : met links aan het roer was het wellicht niet zover gekomen en had deze arme vrouw niet op straat moeten verkommeren. Danku N-VA &co :roll: , GAS-boetes uitdelen et en passant de zwakkeren bashen staat eerder op de agenda i suppose :roll::roll:


Discuss please, wat vinden jullie hiervan, thanks ^^

dat ze best zou gaan werken

JimmyB 9 augustus 2017 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505090)
Wel, ik kreeg onlangs zelfs 19€ opslag, indexverhoging enzo dus bb en peche zullen wel niet zo vlug in de goot belanden eat that mr. knowitbetter ^^ Daarbij komt dat bb met de tijd naar Bxl of Wallonië verkast, bye bye Flanders~ bye bye domme aboriginals, ik ga wel waar men linkser gezind is ^^

Inderdaad:

Stap 1: uw geestesgenoten verkassen naar Wallonië
Stap 2: onze geestesgenoten in Wallonië verkassen naar Vlaanderen
Stap 3: We splitsen België (zonder verdere transfers weliswaar)

Probleem opgelost. Gelukkig dat je zult zijn in links gezinde Wallonië.

Hoomer 9 augustus 2017 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8505090)
Wel, ik kreeg onlangs zelfs 19€ opslag, indexverhoging enzo dus bb en peche zullen wel niet zo vlug in de goot belanden eat that mr. knowitbetter ^^ Daarbij komt dat bb met de tijd naar Bxl of Wallonië verkast, bye bye Flanders~ bye bye domme aboriginals, ik ga wel waar men linkser gezind is ^^

Hoe, en Oostende dan?

JimmyB 9 augustus 2017 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8505120)
dat ze best zou gaan werken

Zou moeten kunnen, is dat geen werf achter haar?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be