Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Vertrouwen In Bepaalde Vlaams Nationalisten... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2314)

Nello 12 maart 2003 21:09

Beste VN'ers en/of Belgen, hecht u vertrouwen in een Vlaams Nationalist die de volgende stelling uit:


Citaat:

Ik twijfel tussen de Nieuw Vlaamse Alliante en de Belgische Unie
Vul de poll maar in, ik geef nog wel de nickname van de persoon die dit gezegd heeft...

Patriot! 12 maart 2003 21:12

Zulke mensen moeten geweerd worden uit de BUB, wegens mogelijke infiltranten, Trojaanse paarden, spionnen,... :wink:

Nello 12 maart 2003 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Zulke mensen moeten geweerd worden uit de BUB, wegens mogelijke infiltranten, Trojaanse paarden, spionnen,... :wink:

ik denk dat zulke mensen ook uit NVA moeten blijven, als NVA serieus wil overkomen!!!

Knuppel 12 maart 2003 21:42

We gaan erop vooruit. :o
Het zijn nu nog maar 'bepaalde' VlaemSS-nationalisten die 'onbetrouwbaar' zijn. :P

Nello 12 maart 2003 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
We gaan erop vooruit. :o
Het zijn nu nog maar 'bepaalde' VlaemSS-nationalisten die 'onbetrouwbaar' zijn. :P

VlaemSSch :wink:

Nello 12 maart 2003 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
We gaan erop vooruit. :o
Het zijn nu nog maar 'bepaalde' VlaemSS-nationalisten die 'onbetrouwbaar' zijn. :P

en, betrouwbaar of niet knuppel?

Fredje 13 maart 2003 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Beste VN'ers en/of Belgen, hecht u vertrouwen in een Vlaams Nationalist die de volgende stelling uit:


Citaat:

Ik twijfel tussen de Nieuw Vlaamse Alliante en de Belgische Unie
Vul de poll maar in, ik geef nog wel de nickname van de persoon die dit gezegd heeft...

Hoe belachelijk en arrogant is dit nu????

alpina 13 maart 2003 15:13

Wat wilt u nu dat we hier op antwoorden? Geef nu maar snel de naam van die persoon dan zijn we weer even verlost van uw gezever.

Nello 13 maart 2003 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Wat wilt u nu dat we hier op antwoorden? Geef nu maar snel de naam van die persoon dan zijn we weer even verlost van uw gezever.

Neen, ik wil weten of jullie zo iemand vertrouwen als VlaemSSch Nationalist.
Of jullie iemand vertrouwen die of Belgisch gezind, of VlaemSSch Nationalistisch is, maar het zelf nog niet weet.

trouwens, iedereen hier op het forum weet over wie het gaat.
Hij heeft in een bepaalde topic geantwoord in de plaats van een VN, met de woorden: "ik weet toch al wat ze gaan zeggen, ik was één van hen"

gisteren heeft hij gezegd: 'ik heb ook bij BUB gezeten'

zoek het maar eens uit he :d

alpina 13 maart 2003 21:31

Ik vind dat iemand perfect van ideeen kan veranderen! Je verleden moet je achter je kunnen laten, het verstand komt met de jaren zegt men! Ik vind het ook een beetje raar dat iemand zo'n rare sprongen maakt, maar wie ben ik om hem geen recht van eigen mening te geven? Als hij nu van mening is veranderd dan moet dat toch kunnen, hoe erg jij dat ook vindt 8) .

Nello 13 maart 2003 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik vind dat iemand perfect van ideeen kan veranderen! Je verleden moet je achter je kunnen laten, het verstand komt met de jaren zegt men! Ik vind het ook een beetje raar dat iemand zo'n rare sprongen maakt, maar wie ben ik om hem geen recht van eigen mening te geven? Als hij nu van mening is veranderd dan moet dat toch kunnen, hoe erg jij dat ook vindt 8) .

sorry hoor, dat heb ik nooit beweerd dat dat erg is.

Ik heb ook niet beweerd dat hij niet van mening mag veranderen
Ik heb gevraagd of hij voor jullie betrouwbaar is als hij 2 weken geleden nog twijfelde aan welk kamp hij stond...

Iedereen heeft recht op een mening, hoe dwaas ze soms ook mag zijn.

alpina 13 maart 2003 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik vind dat iemand perfect van ideeen kan veranderen! Je verleden moet je achter je kunnen laten, het verstand komt met de jaren zegt men! Ik vind het ook een beetje raar dat iemand zo'n rare sprongen maakt, maar wie ben ik om hem geen recht van eigen mening te geven? Als hij nu van mening is veranderd dan moet dat toch kunnen, hoe erg jij dat ook vindt 8) .

sorry hoor, dat heb ik nooit beweerd dat dat erg is.

Ik heb ook niet beweerd dat hij niet van mening mag veranderen
Ik heb gevraagd of hij voor jullie betrouwbaar is als hij 2 weken geleden nog twijfelde aan welk kamp hij stond...

Iedereen heeft recht op een mening, hoe dwaas ze soms ook mag zijn.

Het gaat er bij mij niet om dat hij betrouwbaar is, het gaat er mij gewoon om welk gedachtengoed hij aanhangt! Ik wil best wel geloven dat hij na eerst jullie ideeen te hebben aanhoord plots voor de tegengestelde ideeen kiest.

Nello 13 maart 2003 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik vind dat iemand perfect van ideeen kan veranderen! Je verleden moet je achter je kunnen laten, het verstand komt met de jaren zegt men! Ik vind het ook een beetje raar dat iemand zo'n rare sprongen maakt, maar wie ben ik om hem geen recht van eigen mening te geven? Als hij nu van mening is veranderd dan moet dat toch kunnen, hoe erg jij dat ook vindt 8) .

sorry hoor, dat heb ik nooit beweerd dat dat erg is.

Ik heb ook niet beweerd dat hij niet van mening mag veranderen
Ik heb gevraagd of hij voor jullie betrouwbaar is als hij 2 weken geleden nog twijfelde aan welk kamp hij stond...

Iedereen heeft recht op een mening, hoe dwaas ze soms ook mag zijn.



Het gaat er bij mij niet om dat hij betrouwbaar is, het gaat er mij gewoon om welk gedachtengoed hij aanhangt! Ik wil best wel geloven dat hij na eerst jullie ideeen te hebben aanhoord plots voor de tegengestelde ideeen kiest.

Sorry, hij was VN, maar was niet zeker, was BUB, was niet zeker, is VN, beweert zeker te zijn, maar is het niet.

datri 13 maart 2003 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik vind dat iemand perfect van ideeen kan veranderen! Je verleden moet je achter je kunnen laten, het verstand komt met de jaren zegt men! Ik vind het ook een beetje raar dat iemand zo'n rare sprongen maakt, maar wie ben ik om hem geen recht van eigen mening te geven? Als hij nu van mening is veranderd dan moet dat toch kunnen, hoe erg jij dat ook vindt 8) .

sorry hoor, dat heb ik nooit beweerd dat dat erg is.

Ik heb ook niet beweerd dat hij niet van mening mag veranderen
Ik heb gevraagd of hij voor jullie betrouwbaar is als hij 2 weken geleden nog twijfelde aan welk kamp hij stond...

Iedereen heeft recht op een mening, hoe dwaas ze soms ook mag zijn.

Het gaat er bij mij niet om dat hij betrouwbaar is, het gaat er mij gewoon om welk gedachtengoed hij aanhangt! Ik wil best wel geloven dat hij na eerst jullie ideeen te hebben aanhoord plots voor de tegengestelde ideeen kiest.

Dat lijkt me zelfs evident alpina :wink: :lol:

Napoleon 14 maart 2003 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Wat wilt u nu dat we hier op antwoorden? Geef nu maar snel de naam van die persoon dan zijn we weer even verlost van uw gezever.

Neen, ik wil weten of jullie zo iemand vertrouwen als VlaemSSch Nationalist.
Of jullie iemand vertrouwen die of Belgisch gezind, of VlaemSSch Nationalistisch is, maar het zelf nog niet weet.

trouwens, iedereen hier op het forum weet over wie het gaat.
Hij heeft in een bepaalde topic geantwoord in de plaats van een VN, met de woorden: "ik weet toch al wat ze gaan zeggen, ik was één van hen"

gisteren heeft hij gezegd: 'ik heb ook bij BUB gezeten'

zoek het maar eens uit he :d

Zoek niet verder want ik ben degene waarover U praat .

Laat mij uw uw geheugen helpen :

U HEEFT MIJ GEVRAAGT om bij de BUB te komen .
Ik heb als waardige democraat en VN aan uw vraag toegezegt en daarbij heb ik u verklaard dat ik enkel de standpunten die met mij overeenkomen zou verdedigen .
U hebt mij toegelaten en ik heb mij uitgeschreven omdat u mij verraden heeft .
Ik heb trouwens nooit gesteld dat ik bij het blok of de NV-A zit .

Trouwens men kan enkel zijn vijanden kennen door zich onder hen te mengen. Ik heb mij er tussen begeven en ik heb fouten opgemerkt .

Maar even ter zijde .

Nello ...

U was vroeger Vlaams-Blok .
U bent nu BUB maar U verklaard mij bijna dagelijks (verbaal op de campus) dat u nog steeds met het Vlaams blok sympatiseerd behalve op het standpunt van Vlaanderen .

U heeft juist hetzelfde gedaan als ik behalve ik ben als een eerlijke persoon die zijn belangen verder verdedigde in de BUB gestapt maar niet omwille van het standpunt van Neen tegen het separatisme en het2-talig onderwijs .
De rest van Uw programma schaad de Vlaamse queste nauwelijks .

U bezigt een storm in een glas water .

Uw bovenstaand doelstelling is een die te ver gaat .

Patriot! 14 maart 2003 17:02

Iedereen weet toch waar de BUB voor staat en dat punt 1 het belangrijkste is :roll:

Napoleon 14 maart 2003 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik vind dat iemand perfect van ideeen kan veranderen! Je verleden moet je achter je kunnen laten, het verstand komt met de jaren zegt men! Ik vind het ook een beetje raar dat iemand zo'n rare sprongen maakt, maar wie ben ik om hem geen recht van eigen mening te geven? Als hij nu van mening is veranderd dan moet dat toch kunnen, hoe erg jij dat ook vindt 8) .

sorry hoor, dat heb ik nooit beweerd dat dat erg is.

Ik heb ook niet beweerd dat hij niet van mening mag veranderen
Ik heb gevraagd of hij voor jullie betrouwbaar is als hij 2 weken geleden nog twijfelde aan welk kamp hij stond...

Iedereen heeft recht op een mening, hoe dwaas ze soms ook mag zijn.



Het gaat er bij mij niet om dat hij betrouwbaar is, het gaat er mij gewoon om welk gedachtengoed hij aanhangt! Ik wil best wel geloven dat hij na eerst jullie ideeen te hebben aanhoord plots voor de tegengestelde ideeen kiest.

Sorry, hij was VN, maar was niet zeker, was BUB, was niet zeker, is VN, beweert zeker te zijn, maar is het niet.

U bent verkeerd .

Ik heb gezegt ik wil meewerken met de BUB maar beperkt tot een aantal thema's nl Criminaliteit en vreemdelingen .
Ik heb mij NEUTRAAL OPGESTELD ivm. de Vlaamse queste .

Ik ben nog altijd VN , ik heb nooit NEEN gezegd aan de Vlaamse onafhankelijkheid .

Nello ....ge zijt te ver gegaan .

Napoleon 14 maart 2003 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Iedereen weet toch waar de BUB voor staat en dat punt 1 het belangrijkste is :roll:

Patriot...idioot .
Gij weet nog niet eens wat er besproken is geweest tussen mij en nello voor ik mij ingeschreven heb .

Nello heeft mij gezegt dat de BUB uit MEER DAN 1 PUNT bestaat en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik NIET AKKOORD GA met het Separatisme punt , daarom HEB IK MIJ UITGESCHREVEN OMDAT MEN MIJ EEN ULTIMATUM GAF . Ik heb nee gezegt ik ga niet tegen de Vlaamse principe en ik ben voor separatisme .


! veranderd om 17.57 14/03/2003 !

Nello 14 maart 2003 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Napoleon
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Iedereen weet toch waar de BUB voor staat en dat punt 1 het belangrijkste is :roll:


Patriot ...idioot .
Gij weet nog niet eens wat er besproken is geweest tussen mij en nello voor ik mij ingeschreven heb .

Nello heeft mij gezegt dat de BUB uit MEER DAN 1 PUNT bestaat en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik NIET AKKOORD GA met het Separatisme punt , daarom HEB IK MIJ UITGESCHREVEN OMDAT MEN MIJ EEN ULTIMATUM GAF . Ik heb nee gezegt ik ga niet tegen de Vlaamse principe en ik ben voor separatisme .

Patriot beweert nergens dat we maar uit 1 punt bestaan.
Patriot zegt dat het ons belangrijkste punt is.
Iemand die bij BUB gaat, weet dat het gaat om een partij die voor een België gaat, ongeacht wat er gezegd wordt.
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik BELG ben, dat BUB Belgisch is. Ook jij wist dit.

Noch heb ik ooit geloochend dat ik op VB heb gestemd in 2002.
Waarom?
Omdat naar mijn mening het Antwerps stadsbestuur het zo slecht doet, en er geen opositiepartij is in Antwerpen.

Napoleon 14 maart 2003 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nello
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Napoleon
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Iedereen weet toch waar de BUB voor staat en dat punt 1 het belangrijkste is :roll:


Bob ...idioot .
Gij weet nog niet eens wat er besproken is geweest tussen mij en nello voor ik mij ingeschreven heb .

Nello heeft mij gezegt dat de BUB uit MEER DAN 1 PUNT bestaat en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik NIET AKKOORD GA met het Separatisme punt , daarom HEB IK MIJ UITGESCHREVEN OMDAT MEN MIJ EEN ULTIMATUM GAF . Ik heb nee gezegt ik ga niet tegen de Vlaamse principe en ik ben voor separatisme .

Patriot beweert nergens dat we maar uit 1 punt bestaan.
Patriot zegt dat het ons belangrijkste punt is.
Iemand die bij BUB gaat, weet dat het gaat om een partij die voor een België gaat, ongeacht wat er gezegd wordt.
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik BELG ben, dat BUB Belgisch is. Ook jij wist dit.

Noch heb ik ooit geloochend dat ik op VB heb gestemd in 2002.
Waarom?
Omdat naar mijn mening het Antwerps stadsbestuur het zo slecht doet, en er geen opositiepartij is in Antwerpen.

ge weet maar al te best dat ik u gezegd heb dat ik
N I E T AKKOORD GING met het NEEN A/H SEPARATISME en de 2Taligheid !
Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik Vlaamsgezind was !


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be