Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nooit op vakantie gaan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241524)

Thuleander 12 december 2017 21:24

Nooit op vakantie gaan
 
Ik ga nooit op vakantie.
Ik vind daar niks aan.
Dat gereis geeft mij bovendien meer stress dan wat anders.

Maar blijkbaar is het onder mensen heel normaal om te vragen waar je 'dit jaar op vakantie gaat'.

Allez, zo was toch mijn ervaring op mijn vorig werk.

Blijkbaar is op vakantie gaan de norm.

Maar zijn er hier soms nog mensen die net als ik nooit op vakantie gaan?

En wat zijn jullie redenen om niet op vakantie te gaan?


Discuss plz ^^

The Paulus Experience 12 december 2017 21:28

Ik ben altijd op vakantie

Eyjafjallajökull 12 december 2017 21:33

Het leven is een reis !

Gamla 13 december 2017 01:47

Doelloos ergens rondslenteren om je vervolgens in een hotelkamer kapot te zitten vervelen.
De volgende dag wilde ik meteen weer naar huis. Nooit of te nimmer ga ik nog op reis.

Pandareus 13 december 2017 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8595472)
Doelloos ergens rondslenteren om je vervolgens in een hotelkamer kapot te zitten vervelen.
De volgende dag wilde ik meteen weer naar huis. Nooit of te nimmer ga ik nog op reis.

De grot van Lourdes was misschien niet zo een goede keuze qua bestemming ?

Gamla 13 december 2017 06:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8595503)
De grot van Lourdes was misschien niet zo een goede keuze qua bestemming ?

:-)

Dat was de enige keer dat ik niet zat rond te slenteren.
Dan heb je een doel, zie je?

maddox 13 december 2017 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8595472)
Doelloos ergens rondslenteren om je vervolgens in een hotelkamer kapot te zitten vervelen.
De volgende dag wilde ik meteen weer naar huis. Nooit of te nimmer ga ik nog op reis.

Hmm, reizen om dingen zoals Tankfest ,Robot wars opnames of Ballrobotov actief mee te doen, dat is wel een ander verhaal.

Eduard Khil 13 december 2017 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8595472)
Doelloos ergens rondslenteren om je vervolgens in een hotelkamer kapot te zitten vervelen.
De volgende dag wilde ik meteen weer naar huis. Nooit of te nimmer ga ik nog op reis.

waauw, en waar was dit fantastische vakantieoord? :lol:

Hypochonder 13 december 2017 07:12

Dat op vakantie gaan en er over opscheppen tegen buren en collega's past gewoon in het huisje tuintje kindje boompje rijtje. De dwazen die daar als een domme kudde rondlopen terwijl het kwijl net niet uit hun mond loopt denken dat dat de norm is terwijl ze gewoon de kudde volgen.

BigF 13 december 2017 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8595362)
Ik ga nooit op vakantie.
Ik vind daar niks aan.
Dat gereis geeft mij bovendien meer stress dan wat anders.

Dan moet je vooral niet op reis gaan. Als je gaat stressen van zodra je dagelijkse gewoonte een beetje overhoop gegooid wordt blijf je beter thuis.

Citaat:

Maar blijkbaar is het onder mensen heel normaal om te vragen waar je 'dit jaar op vakantie gaat'.
Ja, dat is zo. Maar dat is gewoon omdat vele mensen wel op reis (of op vakantie, wat toch nog steeds twee verschillende dingen zijn volgens mij) gaan.

Citaat:

Allez, zo was toch mijn ervaring op mijn vorig werk.
Uw werk?? Bijdragen aan dit idiote systeem door als een kudde-idioot een job te gaan uitvoeren en u blauw betalen aan belastingen zonder dat er een toekomst in zicht is? Nu valt u me tegen.

Citaat:

Blijkbaar is op vakantie gaan de norm.
De norm is wat veel gezegd maar zoals ik al aanhaalde; veel mensen doen het wel en dan wordt het snel min of meer de 'norm'. Het is echter niet zo dat je gestenigd gaat worden als je nooit op reis blijkt te gaan.

Citaat:

Maar zijn er hier soms nog mensen die net als ik nooit op vakantie gaan?
Vast wel.

Anna List 13 december 2017 07:55

krijgen tiethangers geen vakantiegeld dan?

Skobelev 13 december 2017 07:57

Sedert mijn ouders niet meer op onze dieren kunnen komen passen (2002) gaan we ook niet meer echt op reis. Vroeger wel, en 't mocht ook wat kosten. Mexico, Indonesië, Jamaïca.... Maar deze zomer ga ik alleen, waarschijnlijk een rondritje in Noorwegen en blijft moeder de vrouw thuis, op moederkloekse wijze, op de beestjes letten..

Anna List 13 december 2017 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8595545)
Sedert mijn ouders niet meer op onze dieren kunnen komen passen (2002) gaan we ook niet meer echt op reis. Vroeger wel, en 't mocht ook wat kosten. Mexico, Indonesië, Jamaïca.... Maar deze zomer ga ik alleen, waarschijnlijk een rondritje in Noorwegen en blijft moeder de vrouw thuis, op moederkloekse wijze, op de beestjes letten..

die Noorse en Zweedse vrouwen ... daar zitten een pak geweldige schoontjes tussen ze! :-P

Skobelev 13 december 2017 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8595549)
die Noorse en Zweedse vrouwen ... daar zitten een pak geweldige schoontjes tussen ze! :-P

Zwijg, stil, straks leest ze hier mee...:?

:-P

Anna List 13 december 2017 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8595556)
Zwijg, stil, straks leest ze hier mee...:?

:-P

als ik u was, ik ging niet!
red uw huwelijk, ga een paar weken naar Polen of zo, als ge toch per se nog eens op reis wilt! :p

Skobelev 13 december 2017 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8595563)
als ik u was, ik ging niet!
red uw huwelijk, ga een paar weken naar Polen of zo, als ge toch per se nog eens op reis wilt! :p

'k Ben niet gehuwd, nog nooit geweest trouwens. Denk je dat er in Polen geen schoontjes zitten? Hongerig om wat aandacht, want hun venten zijn hier allemaal aan 't werk of zwerven in hun vrachtwagen door Europa. :-P

Elio di Supo 13 december 2017 08:45

Ik haat vakantie, ik haat vrouwen, ik haat werken. Blijft over terugtrekken in de bossen en aftrekken tot uw tijd gekomen is.

Anna List 13 december 2017 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8595570)
'k Ben niet gehuwd, nog nooit geweest trouwens. Denk je dat er in Polen geen schoontjes zitten? Hongerig om wat aandacht, want hun venten zijn hier allemaal aan 't werk of zwerven in hun vrachtwagen door Europa. :-P

veel geluk in Polen ... heb daar ooit eens drie maand gewoond. echt. :?

Anna List 13 december 2017 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8595573)
Ik haat vakantie, ik haat vrouwen, ik haat werken. Blijft over terugtrekken in de bossen en aftrekken tot uw tijd gekomen is.

t leven is niet eerlijk, heel de wereld is tegen mij!

dpg 13 december 2017 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8595578)
t leven is niet eerlijk, heel de wereld is tegen mij!

Een echte vlaming dus.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be