![]() |
het VMO en de Onbekende Soldaat...
ik heb dat gevonden op een website over de 1ste wereld oorlog in België...
[size=2][/size] [size=2] ![]() [size=2][/size] [size=2]Op 11 juli 1967 werd door het V.M.O. (Vlaamse Militanten Orde) een bomaanslag gepleegd aan de Congreskolom. Deze aanslag die relatief weinig schade aanrichte doofde wel de vlam die moest waken bij de Onbekende Soldaat.. De vermoedelijke dader, Wim Verreycken, heeft nu (2003) een zetel in de Senaat voor het Vlaams Blok. Zijn reactie:"Ik ben vrijgesproken, dus ik heb er niks mee te maken.” [/size] [size=2]----------[/size] [size=2][/size] [size=2]bron : http://www.geocities.com/wolfke38/OnbSoldaat.html[/size] [size=2][/size] [size=2]"de vermoedelijke dader"... ja... ik kende niet deze drama, maar met deze actie had het VMO nog eens alle z'n respekt getoond... pfffff... leve de nazionalisten hé. [/size] |
Citaat:
|
Citaat:
En nu even onder ons: een dergelijke aanslag is een enorme flauwiteit, zonder enig doel of nut, een beetje zoals het opblazen van de IJzertoren. |
Uit goede bron heb ik vernomen dat Carlos (ex-VMO) daarbij betrokken was.
|
Het is duidelijk de aanslag werd gepleegd door ...een onbekende soldaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vb'ers en geneeskunde. :roll: Maar soit, ik heb dat idd een tijdje ontkend, omdat we ons kostelijk amuseerden met de reacties zoals die van u hierboven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Voor mijn mening over deze actie, cf. supra) |
Citaat:
EEN BLUNDER???? :lol: :lol: :lol: :lol: Ik ben nog steeds apetrots dat ik dat filmpje gemaakt heb, dus waarom zou ik dat ooit ontkend hebben??????????? Jullie zijn zo belachelijk! :lol: :lol: :lol: :lol: |
We hebben ooit al eens een discussie gevoerd over 'het stellen van daden' enerzijds en 'het imago van de partij' anderzijds, niet? Vanuit politiek oogpunt is dat filmpje een blunder omdat dat het imago van de partij schaadt: omdat jij het, als lid van de BUB, gemaakt hebt, zal het steeds maar weer blijven opduiken in discussie's hier en daar. "De BUB een anti-Vlaamse partij? Tuurlijk, kijk maar naar de filmpjes die ze verspreiden!" (bemerk de aanhalingstekens).
Je hebt het in een eerdere, soortgelijke thread trouwens hardnekkig ontkend toen het voor je voeten geworpen werd, omdat het je dan niet uitkwam (zoek het 's even op). "Apetrots?"... omdat je 's kan pronken met je, jawel, anti-Vlaamse imago? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be