Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Rode Smurfen hebben steeds minder fans. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271985)

Witte Kaproen 26 april 2024 11:19

Rode Smurfen hebben steeds minder fans.
 
"
Opvallend minder EK-mania: wat is er aan de hand? “

Op 14 juni wordt in het Duitse München de aftrap gegeven voor het Europees kampioenschap voetbal.

Grote voetbaltoernooien gaan steevast gepaard met supportersdorpen,

maar

in Gent,
Brugge en
Leuven komen die er niet.

In Brussel heeft zich nog geen organisator gemeld."


https://www.hln.be/binnenland/opvall...emen~acacccad/


Iedereen voelt dat de Rode Smurfen op hun laatste benen lopen

en weldra zullen vervangen worden door de Zwarte Leeuwen

en de Rode Hanen.:-)

Drukazz 27 april 2024 02:40

De voertaal is Frans en de spelers dwepen met BLM-extremisten. Dat stoot veel Vlamingen, inclusief mezelf, af.

Groot-Brittanië heeft zelfs 4 nationale ploegen (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) dus ik steun uw voorstel voor een Vlaamse en Waalse nationale ploeg. Om dat in te voeren hoeft België zelfs niet eens te splitsen.

Vlaamse speelsteden: Brugge, Gent, Antwerpen, Broekzele en Genk.
Waalse speelsteden: Charleroi en Luik.

Maar als de Vlaamse nationale ploeg sympathiseert met de marxistisch geïnspireerde terreurbeweging BLM kunnen ze, net als de Rode Duivels, mijn kloten kussen.

Witte Kaproen 27 april 2024 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 10346713)
De voertaal is Frans en de spelers dwepen met BLM-extremisten. Dat stoot veel Vlamingen, inclusief mezelf, af.

Groot-Brittanië heeft zelfs 4 nationale ploegen (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) dus ik steun uw voorstel voor een Vlaamse en Waalse nationale ploeg. Om dat in te voeren hoeft België zelfs niet eens te splitsen.

Vlaamse speelsteden: Brugge, Gent, Antwerpen, Broekzele en Genk.
Waalse speelsteden: Charleroi en Luik.

Maar als de Vlaamse nationale ploeg sympathiseert met de marxistisch geïnspireerde terreurbeweging BLM kunnen ze, net als de Rode Duivels, mijn kloten kussen.

De voertaal van de Nationale ploeg is inderdaad het Frans.

Hun slogan "tous ensemble" is hier het beste voorbeeld van .

En dat in een land waar de meerderheid Nederlandstalig is.:roll:

Zipper 27 april 2024 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 10346790)
De voertaal van de Nationale ploeg is inderdaad het Frans.

Hun slogan "tous ensemble" is hier het beste voorbeeld van .

En dat in een land waar de meerderheid Nederlandstalig is.:roll:

dat is hier met alles zo. De WalloBrux-ers zijn de baas in dit apenland. T'is niet toevallig dat P. Magnette de enige is die onvoorwaardelijk pleit voor een "Vivaldi II". Dat zegt veel, zoniet alles, over de kwaliteit en "realisaties" van "Vivaldi I".

Witte Kaproen 27 april 2024 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10346794)
dat is hier met alles zo. De WalloBrux-ers zijn de baas in dit apenland. T'is niet toevallig dat P. Magnette de enige is die onvoorwaardelijk pleit voor een "Vivaldi II". Dat zegt veel, zoniet alles, over de kwaliteit en "realisaties" van "Vivaldi I".

IPV het land bijeen te houden splitsen de Fransdolle Rode Smurfen het nog wat meer uit elkaar.

Goed bezig zou ik zeggen en laat hun trainer nog steeds geen Nederlands spreken,dat vermindert de sympathie voor deze ploeg nog meer.

reservespeler 28 april 2024 06:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 10347024)
IPV het land bijeen te houden splitsen de Fransdolle Rode Smurfen het nog wat meer uit elkaar.

Goed bezig zou ik zeggen en laat hun trainer nog steeds geen Nederlands spreken,dat vermindert de sympathie voor deze ploeg nog meer.

U heeft het over die smurfen met korte broekskes waarvoor het halve land in extase raakt.

Ik behoor gelukkig tot de andere helft.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be