Discussie: Gent klotestad
Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2022, 07:10   #138
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Stadsambtenaar Aïcha (51) woedend én triest: “De nieuwe parkeertarieven duwen mij met mijn beperking uit de maatschappij, ik kan mijn job niet meer doen”

https://www.hln.be/gent/stadsambtena...oen~a83c3a019/

Gent klotestad.
Ja die groen daar denken dat ze van gent een boerendorp kunnen maken, ... maar bij ons in ons boerendorp kunt ge nog gewoon parkeren. Vrij essentieel als ge van de noordkant van t dorp uw commisies moet gaan doen bvb.

Allee ja ge kunt dat met uwe velo doen, zoals ik soms doe, maar ja ge moet uw pak water, bak bier en al de rest maar in uw fietstassen zien te krijgen he.

Ge kunt van een stad geen woonerf maken he, dat is een stad, geen woonerf, daar wonen toevallig ook mensen. (ge moet maar goesting hebben... ) maar een stad is veel meer dan een woonerf, er worden daar ook zaken gedaan en er wordt daar ook bestuurd. (al kan je je de vraag stellen of dat in gent wel het geval is.)

Ik vermijd het zo veel mogelijk, dit weekend nog geweest, maar in heel specifieke plek waar ik weet, ik kan daar zo naartoe en dan kan ik daar parkeren. Als ik het niet weet zijn zien ze me daar niet meer.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden